Şimdi Ara

Amazon Prime Türkiye [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
432
Favori
130.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 425
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 432
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (57 mesaj) SMTZHR (28 mesaj) Wadjet (19 mesaj) TulparHAN (18 mesaj) serkanguzel_ (16 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (551 mesaj) Mobil (206 mesaj) Mini (71 mesaj) Uygulama (179 mesaj)
  • @
142 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> Amazon Prime Türkiye [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1285 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: st1989

    Hocam sorunu çözebildiniz mi? bende samsung smart ta ayni sorunla karşılastim.
    Sildim tekrar kurdum ama düzelmedi. Baska bir sey de bulamadim.
    |
    |
  • Yarbay
    2675 Mesaj
    takip..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    828 Mesaj




    Telefondan bağlanıp oynatmaya çalışırken de bu hatayı veriyor, hem mi box dan hemde telefondan oynatmayı başaramadım, TV box üzerinden açınca hdmı kabloyu değiştirin diyor, telefondan bağlanıp izlemeye çalışınca da yukardaki resimdeki hatayı veriyor, yardımcı olabilecek var mı aceba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    5943 Mesaj
    Amazon ile ilgili konular üyelere bırakılamayacak kadar duygusal meseleler içeriyor.
  • Yüzbaşı
    359 Mesaj

    Şurayı bi incele istersen.


    https://sellercentral.amazon.com.tr/gp/help/external/help.html?itemID=202153510&ref=efph_202153510_cont_G2



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cboy60 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2721 Mesaj
    Hoş geldin Prime, hoş bulduk Prime.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    828 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: antireis





    Telefondan bağlanıp oynatmaya çalışırken de bu hatayı veriyor, hem mi box dan hemde telefondan oynatmayı başaramadım, TV box üzerinden açınca hdmı kabloyu değiştirin diyor, telefondan bağlanıp izlemeye çalışınca da yukardaki resimdeki hatayı veriyor, yardımcı olabilecek var mı aceba
    Bilgisi olan yokmu , sinir oldum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    362 Mesaj
    takip
    |
    |
  • Yüzbaşı
    634 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Abysm Nucleus

    Telefonunuzu aratın. Kodu ingilizce söylüyor.
    Sürekli gir çık yapa yapa halletim hocam sağolun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    11176 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: antireis





    Telefondan bağlanıp oynatmaya çalışırken de bu hatayı veriyor, hem mi box dan hemde telefondan oynatmayı başaramadım, TV box üzerinden açınca hdmı kabloyu değiştirin diyor, telefondan bağlanıp izlemeye çalışınca da yukardaki resimdeki hatayı veriyor, yardımcı olabilecek var mı aceba
    Telefonun wifi bağlantısını kesip, mi box'ı yeniden başlatıp, üzerinde usb bir sürücü varsa çıkartıp dener misin? Bir de PC'den girip dener misin?




  • Yarbay
    3774 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -dehşet-

    Amazon ile ilgili konular üyelere bırakılamayacak kadar duygusal meseleler içeriyor.
    Hocam sizin mesaj gözden kaçmış. En ufak bir eleştiriyi siliyorlar.
    |
    |
  • Binbaşı
    1024 Mesaj
    Eleştirecek bir şey yok gayet güzel açıklama yapılmışken yanlış yönlere çekilip gerginlik yaşanıyor. Şu tartışma ve insanlara yüklenme kültüründen vaz geçin artık.

    Bu arada ilk mesaj şahane hale gelmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WhyNot? -- 15 Eylül 2020; 23:17:57 >
  • Er
    13 Mesaj
    Hemen bugün abone oldum 👏



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Er
    12 Mesaj

    Sizin mesaja düzenleme yapmıslar :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    römercan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    828 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: myfranco

    Telefonun wifi bağlantısını kesip, mi box'ı yeniden başlatıp, üzerinde usb bir sürücü varsa çıkartıp dener misin? Bir de PC'den girip dener misin?

    Alıntıları Göster
    Üstteki 3 maddeyi denedim aynı, yarın da PC den deneyeceğim, olmazsa iptal edeceğim aboneliği... teşekkür ederim ilginize



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
kripto para haberleri
Sohbet
ankara gülüş tasarımı
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,266
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.