Şimdi Ara

Amazon PlayStation 5 Sipariş Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22.732
Cevap
431
Favori
1.458.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1446
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 628
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 532
  • Favoriye Eklediklerim 432
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • volcy123 (628 mesaj) ottomans1453 (497 mesaj) LuqueTr (435 mesaj) Ardamax (383 mesaj) teen wolf (379 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11496 mesaj) Mobil (5658 mesaj) Mini (511 mesaj) Uygulama (5047 mesaj) (20 mesaj)
  • @
185 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> Amazon PlayStation 5 Sipariş Konusu
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    143 Mesaj

    maalesef ben de varım




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    helll_599 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    522 Mesaj

    Sonunda amazon.co.uk parayı çekti.

  • Yarbay
    6518 Mesaj

    Anca para çekiyor icraat yok




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fenrir00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3315 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Ayni uçakta muhtemelen. Hocam cuma cumartesi farketmez bana. Pazartesiye kalmaz umarim. Eger gümrükten cuma gunu gecerse cumartesi gunu de teslimat olabilir. Cunku bizzat ups in cumartesi gunu teslimat yaptığı cok oldu bana.



    Alıntıları Göster

    inşallah olur hocam benim fransadan gelen kulaklık pazartesiye kalmıştı

    |
    |
  • Yüzbaşı
    800 Mesaj

    Bende varım 😢😢



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    helll_599 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1433 Mesaj

    Yarın yerel saat 13.00'da stok girileceği açıklandı ama Almanya'ya göre 00.00'da,bize göre 02.00'de stok girilme ihtimali olur mu acaba ? Ben bir yoklayayım diyorum.

  • Yüzbaşı
    370 Mesaj
    bugün ki stok da aksesuarlar olacak mı ona göre vakit ayıralım bilgisi olan var mı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    9361 Mesaj
    Uk dan gelenlere nasil bir fiş ayarlamak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambocuk -- 18 Kasım 2020; 23:1:46 >
  • Yüzbaşı
    798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rambocuk

    Yav hakkın zaten 20 euroluk ürünün bile fazla ücreti cebe atmıyorlar senin hakkın ve şu an ciddi bir para kesimi var tabiki iade edecekler, ama mesele şu Almanya bunu hep yaptı uk da yapacakmı yapmalı



    Alıntıları Göster

    evet hocam haklısınız, mesajınızı yanlış okumuşum mazur görün  

    |
    |




  • Onbaşı
    34 Mesaj

    Ben de ondan şüphe ediyorum. Adresimizi kaydetmek ve gift card almak dışında yapabileceğimiz bir şey var mı acaba hızlı olmak için?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Egeozbaran kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    759 Mesaj

    Şu tarz bişey lazım bize hocam


    https://m.n11.com/turkiye-elektrik-priz-ucu-amerikan-ingiliz-fis-cevirici-beyaz-jak-P117922624



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    rambocuk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5038 Mesaj

    parayı çekiyor ama icraat yok hocam dün gece 4 te çekti kargoya vermedi  

    |
    |
    Fenrir00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj

    Taksitsiz 8.299 seçeneği de var. Turkcell hatttınızın olmasına gerek olmuyor olabilir.

    |
    |
    Tobi. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    892 Mesaj

    Yetişir ya belki cumaya. Ne yavaş çalışıyorlar valla, bende sinir oldum

    |
    |
    TaKo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    988 Mesaj

    bilen birisi yok mu ya



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Kara_06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1025 Mesaj

    Bende varıım benı unutmussunuz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    helll_599 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1162 Mesaj
    Bu gece ve yarın amazon.de stok bekleyen arkadaşlar 465 Euro vergi dahil tekrar satisa çıkarmı bilmiyorum. Sanki Eylül siparişlerinde eksik alınmış gibi geldi bana. 299 eurolu series s şuan 420 Euro ya geliyor vergiler dahil



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
backlink paketleri
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.