Şimdi Ara

Amazon İade Tecrübem

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
673
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, (imla düzeltmesi yapılmayacaktır.)

    Amazon alışverişim ve sonrası gelişen meseleler hakkında yaşadıklarımı burada paylaşmak istedim. Okuyanlar faydalanır zannı ile. Okumaktan zarar gelmez. Ulusumuzda olmayan birşey ama buraya gelip zaman ayıranlara faydam dokunacaktır.

    Öncelikle bendeniz defalarca kez hem yurt içinden hemde dışından alışveriş yapmış tecrübe etmiş bir tüketiciyim.

    GeneAmazon ABD den yaklaşık 700 dolarlık samsung tab s4 tabletimi aldım. Vergiler dahil. Bana geldi. Açtım 15 güne yakın kullandım. Alış sebebim öncelikle iş ardındanda eğlence idi. Almadan öncede baya bi araştırmasını yapmış idim.
    Fakat edindiğim tecrübeden sonra iş için gereken amaca nizami şekilde hizmet etmediğine karar verdim. Ardından Müşteri hizmetleriyle iletişime geçip iade etmek istedimi beyan ettim. Onlarda tek kelime soru sormadan kabul ettiler.
    Üründe hiçbir sorun yoktu. dört dörtlük derler ya ondan. Hele o ses çıkışı beni benden aldı. Yani evddeki 65 inçlik samsung tvden daha rijit ses veriyordu desem yalan söylemem aynı kalitede amoled ekranda pürüzsüzdü. Lakin benim önceliğim yazılım olduğundan üzüle üzüle bu kararı aldım.

    Açtım google yurt dışına nasıl mal gönderilir nasıl iade edilir konularını okudum. Herkes bişi yazmış. Lakin sahada tecrübe ettiklerimle yazanların alakası olmadını farkettim.

    Aldım malı güzelce paketledim. Gittim pttye çünkü en ucuz orası gönderir diorlardı. Orada bana elektronik göndermiyoruz dediler. Hööö dedim. Elektronik değil kuru fasulye göndericem dedim. Bu seferde gelen her paketi açıp baktıklarını söylediler.

    Cık cık çeke çeke diğer leş özel kargo firmalarının yolunu tuttum. Hatta bi tanesinin müdürüylede konuştum. Giden malların gümrükte başına neler geliceği konusunda bni baya korkuttu. Ayrıntıya girmeyeceğim.
    Gün sonunda hemen hepsini dolaştım ve yurtiçi kargo dışında hiçbiri göndermeyi kabul etmedi.

    Yurt içi kargoda 100 euro istedi benden. Ohara dedikten sonra kenara çekilip son kez gitmediğim UPS kargoya gittim. Hatta o firmanın daha kurumsal olduğunu daha öncede tecrübe etmiş idim.
    Orada bana tabletim için 1000 lira gönderme ücreti çıkardılar. Hasss.... dedim tabi. Orada bulunan ama UPS ile anlaşması olan bir beyefendi beni gördü ve yardımcı olacağını söyledi. Kabul edip onun şirketi üzerinden gönderi yaptım. Para ödemedim. Çünkü fatura kesim tarihi takriben 2-3 hafta sonraydı. Bu beyefendide bunu kabul etti hatta.
    Velakin kargoladım. Ürün daha yolda varmadı. Bundan sonrasını burada sizinle paylaşacağım.
    Birşeyi not etmek istiyorum. Bunu yazarken aklıma şu geldi. Bizim gibi ahlaksız bir toplumda bu yazıyı okuyup bu durumu istismar edecekler çıkar diye yazmaya çekindim. Yada beni bununla suçlayacaklar diye. Sonrada iyi niyetle yazmaya karar verdim.

    Takipte kalınız.







  • Bizim gibi ahlaksız toplumların böyle ahlaklı çocuklarını gördükçe geleceğe olan inancım daha da artıyor.

    Adam Amazon'un güvenini kötüye kullanmış sorunsuz malı iade ediyor, UPS'nin müşterisine olan güvenini kötüye kullanmış bedavaya kargo gönderiyor. Bir de kendini iyiniyetli ve ahlaklı sanıyor. Halbuki beğenmediği ahlaksızlığın alasını yaptığının farkında değil.

    Yakında Amazon ve UPS Türkiye'ye ile iş yapmayı bırakırsa işte bunun gibi yüzünden bırakacaklar. İşleri güçleri insanları kullanmak ve her şeyi beleşe getirmek..
  • kelebekxax K kullanıcısına yanıt
    Ancak ve ancak bu ülkede ahlaksızlığı tanımını biriyle tartışırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.