< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Amazon hızlı kargodaki limitleri kaldırdı (4. sayfa)
-
-
Haberin kaynağı nedir acaba herşeyin teslim süresi 17 mayıs olmuş.
Trendyol, HB, GG istese bu kadar olmaz bayram arefesi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abddeki sitesindede öyle çok uyuz detaylaştıramıyosun belli kalıpları seçmek zorundasın.....quote:
Orijinalden alıntı: LaciRomantik
Ya iyi hoş ama Amazon'un sitesi kadar kötü bir site görmedim. Filtreleme sistemi yok gibi kategori sistemi kötü. İstediğim şeyi bulmak cidden zor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sadece şu kargolama olayından dolayı amazonu tek geçerim. Artık ürün ararken ilk baktığım site inşallah vardır diye açıyorum sayfayı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bayramda teslimata devam demişler ama hangi bayram onu dememişler, 19 mayıs da bayram sonuçta :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CeyKalDageçen azondan verdiğim siparişi henüz kargoya verilmeden iptal butonuna bastım sonraki sayfayı okumadan uyudum
ertesi gün emailime gelen mesajı da okumadım klasik amazon bilgilendirmesi diyerek
3 gün sonra kolaygelsin den teslimat için sms gelince uyanabildim
hemrn gelen emili okudum
amazon kısaca teknik bir sorun nedeniyle siparişinizi iptal edemiyoz sana gelirse iade ederdin diyordu
madem teslim almak zorundayım gelen ürünü kullanır iade ederim diyerekten teslim aldım açtım kullandım ama ürün öylesine dandikti ki 1 gün sonra kargo firmasına götürüp iade ettim
Ne yazık ki Amazonun tek kötü yanı @CeyKalDa gibi tüketicilerin iadelerini sorgusuz sualsiz alması. Amazon bahsi geçen forum üyesine demiş ki; Ben ürünü kargoya verdim. Ama sisteme geç yansıyor o yüzden iptal edemezsin. Ürün sana gelince iade et demiş. Ama arkadaşımız nasıl olsa iade edeceğim, biraz kullanayım da öyle iade edeyim demiş. Ona da 1 gün dayanamamış. Buraya da çok marifetmiş gibi yazmış. Sonra o iade edilen kullanılmış ürünü sizin benim gibi kişiler alıyor. Buna bir çözüm bulması gerek amazonun.
-
Çünkü bayramda kargo şubeleri kapalı olacak. O yüzden 17 Mayıs.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Proprietorsırf amazon zarar etsin diye alıp alıp iade edeceksin aslında
Bu amazonun çalışanlarına nasıl davranığı ortada ayrıca pazar payını sürekli kötüye kullanıyor
O dediğin Amerika için geçerli.
Buradaki yapılanmasını bilmiyorum ama en azından diğer E-Ticaret sitelerini biraz disipline etti ya, o bile yeter.
Yıllardır kan kusturdular bize, e-ticaretten soğutmuşlardı. Şimdi ise biraz olsun kendilerine çeki düzen vermeye başladılar.
Kolaygelsin firmasını Türkiye'ye kazandırmaları bile bir başarı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: PaetzoldAmazon o kadar güven veriyorki diğer sitelere bakmıyorum bile artık. İsterse alacağım ürün amazonda pahalı olsun yinede amazondan alıyorum. Neler yaşattılar bize yıllarca diğerleri çok iyi biliyoruz. Amazon favorim artık.
ben de aynen kafama uyarsa fiyat Amazondan alıyorum, uymazsa diğer sitelere bakmıyorum bile.
Biraz daha kendilerine çeki düzen versinler, o zaman onları da oyuna sokarım.Derdim ucuz olsun illa değil,
hizmet kalitesini müşteri odaklı iyileştirsinler.
-
Sistem nedir, nasıl kurulur adamlar ders veriyor. Ürün çeşitliliği de tamamlanınca, diğerleri dükkan kapamak zorunda kalır. -
benim yaşadığın sıkıntı ise sevk adresi seçiyorum (mobilde), ödeme kısmında bakıyorum ön tanımlı adrese sipariş vermiş oluyorum.
Yani yazlığa istediğim ürün İşyerime sipariş etmiş oluyorum farketmeden.
-
Ürün çeşitliliği artması lazım ve depoların saklama koşulları kötü sanırım çünkü kitap alışverişlerimde 6-7 kitaptan biri aşırı kötü durumda oluyor bir de sorun yaşadığını maille bildirdiğinde dönmüyorlar nedense bende o yüzden hep müşteri hizmetlerini arıyorum en azından çok beklemeden ulaşılabiliyor mh’ye. Fakat bu durum can sıkmaya başladı artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
istanbul için kargolama süreleri çok iyi hep ertesi günü teslim aldım
-
Ben de kaç sipariş verdim sorun yaşamadım, bu son kapanmada böyle bir şey oldu. Elbette bu olabilir ama giriş ekranına hala 1 günde teslim yazıyorsun sonra müşteri hizmetleri ile görüşüyorum daha kargoya teslim edilmemiş ürüne bugün 22’ye kadar teslim edilecektir de demesinler bana.
henüz teslim edilmeyen ürünün satıcısının teslimatına baktım düzeltmiş 17sinden sonra yapmış. En başta niye böyle değildi.
yani demek arada sıkıntı çıkarabiliyorlarmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: realgsben de aynen kafama uyarsa fiyat Amazondan alıyorum, uymazsa diğer sitelere bakmıyorum bile.
Biraz daha kendilerine çeki düzen versinler, o zaman onları da oyuna sokarım.Derdim ucuz olsun illa değil,
hizmet kalitesini müşteri odaklı iyileştirsinler.
Alıntıları GösterAynen dediğiniz gibi. Bir ürünü alırken sonrasınıda düşünüyor insan. Yarın öbürgün aldığımız üründe sorun olunca amazon ben burdayım merak etme diyor hemen hallediyor sorunu. Diğer sitelerde üründe sorun var diyorsun ortada bırakıyorlar seni.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kesinlikle alışveriş siteleri arasında referans alınacak tek site. Dün gece 12'de sipariş verdiğim ürün bu sabah 11:30'da elime ulaştı. Gelmeden önce aramaları teyit etmeleri de çok takdir edilesi bir hizmet. Aynı ürünü Hepsiburadadan 8 Mayıs günü sipariş ettim daha Ankarada bekletiliyor ürün :)
-
geçen bazı şeylere bakayım dedim ürün çeşitliliği çok az. mesela mouse bakıyorum cidden aynı fiyat aralıklarında ürün çeşidi hem az hemde fiyat da çok uygun değil. diğer sitelerde çeşit çok daha fazla.
-
Jeff Bezos parti kursun oy verelim. Adamlar çalışıyor...
-
Sağol kanka
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X