Şimdi Ara

AMAZON.DE REZALETİ !!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
777
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese selamlar, zahmet edip bütün metni okursanız çok mutlu olurum.

    2 Temmuz tarihinde Amazon.de üzerinden bir sipariş verdim, satıcı direk Amazon'du ve Türkiye'ye gönderimi sağlanıyordu.Ürün elime gelmesi gereken en erken ve en geç olan iki tarihdede ulaşmadı ve müşteri hizmetleri temsilcisi arayıp kargo şirketiyle ilgili bir sıkıntı çıktığını ve para iadesinin gerçekleştiğini söyledi ( bana hiçbir şekilde sormadan fikrimi almadan gidip ürünü iptal ediyorlar ) , ayrıntıları öğrenmek istediğimdeyse, ürün kargo şirketinin sistemine hiç geçmemiş, kargonuz gözükmüyor dediler, dilersem ürünün yeniden sipariş verebileceğimi ve bu sefer hızlı kargo ile gönderim yapabileceklerini söylediler tamam dedik ( direk değişim yapamıyorlarmışmış, illaha tekrardan sipariş vericekmişiz, burada euro-tl farkından dolayı ufak da bir zarar ettiğimi belirtiyim )

    İşte 2. siparişimizide verdik paramız çekildi ürününüz kargoya verildi dendi beklemeye başladık fakat ürün elime ulaşması gereken ilk tarihde ulaşmadı bende Amazon'a mail attım, verdiğiniz takip numarası aynı ilk siparişimde olduğu gibi hata veriyor ve i-parcel'in sisteminde gözükmüyor kontrol edip yeni bir numara verebilirmisiniz dedim ama sayın müşteri hizmetleri yetkilileri, inatla direterek son tarihe kadar, yani 30 Temmuz'a kadar beklememi ancak o zaman işlem yapabileceklerini söylediler o yüzden mecburen 1 hafta daha bekledik ancak ürün neredeyse 1 ay olmasına rağmen gene elime ulaşmadı.

    Müşteri hizmetlerine gene durumla ilgili mail attım, arayan kişi direk ürününüzle ilgili sıkıntı çıkmış dilerseniz para iadesi gerçekleştirebiliriz dedi, tabi bu sefer tepem attı artık, biraz saydırdım ürün neden iptal bana bi sebebini felan söyleyin dedim, öyle olunca sizi bi 2 dk bekletip kargo şirketiyle görüşücem dedi ve sonra öğrendik ki meğersem 2 siparişimde kargoya hiç verilmemiş, i-parcel hiç teslim almamış, yani bazen böyle şeyler olabiliyor depoyla bizim bir iletişimizi olmadığı için felan dedi, yav kardeşim Amazon deposu farklı bir şirketde siz farklı bir şirketmisiniz, sizin bilginiz olmayacakda kimin bilgisi olacak ya ? Ürünü kargoya vermiyorsunuzda niye beni kargoda yola çıktı diye bilgilendiriyorsunuz, ki 2 kere sipariş verdim ya 2, bari 2. seferde sözünü verdiğiniz gibi adam akıllı takipcisi olun, her neyse ben ürünün değişim yapılmasını ama bu sefer en geç 10 gün içinde söz verilen tarihte kesin olarak ulaşmasını istedim, müşteri temsilcisi gene kısa bi görüşme yapıp bana döndü ancak ürünü değişim yapamayacaklarını tekrardan sipariş vermem gerektiğini söyledi bende alacağım cevabı alıp ürünün iade edilmesini istedim.
    Şimdi kendine dünyanın en iyi müşteri hizmetleriyiz diyen Amazon bu muymuş cidden ?

    Benim şahsen ilk siparişimdi ama kimse kusura bakmasın TR'deki çoğu yer bunlara bin basar, 1 ay boyunca beni kargoda diye oyalıyorlar, 2 kez sipariş verdirtiyorlar, ben üründe bir sıkıntı olduğunu kargo no sunu kontrol etmeleri için uyarmama rağmen inatla reddediyorlar ve sonuç olarak tamamen kendi hataları olan birşeyden dolayı tekrardan değişim yapmayı bile reddediyorlar, soruyorum size bu mudur dünyanın en iyi müşteri hizmetleri ?
    Şimdi siz ne yapmamı önerirsiniz, acaba yurtdışında ingilizce olarak yazabileceğim, şikayet var tarzı bir site varmıdır, bu muameleyi herkesin görmesini istiyorum çünkü, yardımcı olursanız sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Felurian -- 31 Temmuz 2019; 10:48:37 >







  • Amazon, -com, -de, -fr yıllardan beri alışveriş yaparım, son bir ayda, intel nuc, onkyo amfi, xbox one s aldım, tek bir sıkıntı yaşamadım, sizin duruma anlamda veremedim, bukadar garip bir durum ortaya çıkması saçma. Amazon candır, bir şekilde çözerler, saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir şekli felan kalmadı hocam, ücret iadesi yapmışlar bile, boşu boşuna 1 ay uğraşmış olduk yazıklar olsun valla...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ürün temininde sıkıntı olmuş belli ki ve bunu size aksattırmadan çözmek istemişler ama çözememişler. Şimdiye kadar amazon.de den 1 tane ürün aldım o da i-parcel (ups) ile 5 günde geldi.
  • Ayni sorun bendede oldu birebir aynisi 2. Defa siparis vermeme ragmen gelmedi ve oyaliyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.