edit :22.gün sonunda yeni cihazım ulaştı edit :arkdaşlar bugün tam 3.hafta bitiyor iş günü olarak,yine aradım ,bildiğiniz gibi series x stokları yok ,bekledim günlerce .İlk gün preorder yapıp bir hayal kırıklığı yaşadım.Ama bugün kargolama safasına geçildiğini söylediler.P.tesi bende olacaktı ama sokağa çıkma yasağı var,inşallah salı alırım elime. Hep derler çıkış konsolunu alma bozuk çıkabilir ,bende derdim milyonlarca üretiliyor 10.000 de 1 olabilir,xbox 360 da başıma geldi seried x dede aynısı oldu.Allahım sen gelecek ps5 imi koru. farklı elektrik kabloları,prizler,ekrablarda denedim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phantom_coal -- 8 Aralık 2020; 22:44:52 > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
Sony olsa uğraşırdınız ama Microsoft çok rahat bu konuda içiniz rahat olsun.
|
Geçmiş olsun. Xbox.com üzerinde cihazlarım kısmından yada xbox destek hattını arayıp kayıt açtırın. Konsolu göndereceğiniz yerin aşağıdaki adres ile aynı olup olmadığını teyit edin. Şayet bu firma destek vermeye devam ediyorsa, firmayı arayıp konsolu elden teslim edip edemeyeceğinizi mutlaka sorun, çünkü UPS kargo teslimatı dışında elden teslimde arızalı ürünleri almıyorlar. Boşu boşuna adrese gitmeyin diye baştan uyarmak istedim. IQOR Elektrik Elektronik Ticaret Limited Sirketi Meclis Mahallesi Teraziler Caddesi Karacaoglan Sokak No:7 34785 Sancaktepe Istanbul/Türkiye 0216 526 20 67 Ellerinde ürün varsa 1-2 gün içerisinde sıfır cihaz ile değişim yaparlar. Cihaz yoksa maks. 15 gün beklersiniz. Son olarak değişim için sadece konsolun kendisini gönderiyorsunuz, kablolar ve gamepad siz de kalacak. Xbox destek hattı 0 (212) 370 55 55 Microsoft destek hattı 0 850 3902777 |
Gelişmeleri paylaşayım dedim,Microsoft servisinden aradılar 10 iş günü içinde değişim yapıyorlarmış.
|
Arkadaşlar gelişmleri anlatayım.
Microsoft hesabına login olduktan sonra support kısmından telefon numaranızı giriyorsunuz ve 14 dakika içinde aracağınızın bildirimi geliyor. Amerika'dan aranıyorsunuz microsoft çağrı merkezi yani.Arayan kişi Türkçe konuşuyor. Sorunu anlatıyorsunuz,tabi size tekrar fişe takın ,basılı tutun vsvs diyor.neyse size bir servis no veriyor bunu kaydediyorsunuz.Konsolu bir kutuya koyun diyorlar ama konsoldan başka hiç birşey olmaması belirtiliyor,ayakkabı kutusuna koyun diyor ama series x çizme kutusuna sığar anca.Kutunun üstüne servis noyu yazıyorsunuz. 24 saat içinde mail geliyor,bir kod ile ups i arayıp o kodu veriyorsunuz,evinize gelip konsolu arayıp servise götürüyor. Amazon almanyadan aldım Türkiyeden değil sorduğumda Amerikadan alsam bile bu hizmeti alabiliyormuşuz,Türkiye garantisinin hiç bir anlamı yok.Tr den alsanız bile prosedür aynı. |
Geçmiş olsun. Xbox.com üzerinde cihazlarım kısmından yada xbox destek hattını arayıp kayıt açtırın. Konsolu göndereceğiniz yerin aşağıdaki adres ile aynı olup olmadığını teyit edin. Şayet bu firma destek vermeye devam ediyorsa, firmayı arayıp konsolu elden teslim edip edemeyeceğinizi mutlaka sorun, çünkü UPS kargo teslimatı dışında elden teslimde arızalı ürünleri almıyorlar. Boşu boşuna adrese gitmeyin diye baştan uyarmak istedim. IQOR Elektrik Elektronik Ticaret Limited Sirketi Meclis Mahallesi Teraziler Caddesi Karacaoglan Sokak No:7 34785 Sancaktepe Istanbul/Türkiye 0216 526 20 67 Ellerinde ürün varsa 1-2 gün içerisinde sıfır cihaz ile değişim yaparlar. Cihaz yoksa maks. 15 gün beklersiniz. Son olarak değişim için sadece konsolun kendisini gönderiyorsunuz, kablolar ve gamepad siz de kalacak. Xbox destek hattı 0 (212) 370 55 55 Microsoft destek hattı 0 850 3902777 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 15 Kasım 2020; 14:8:12 > |
_____________________________
![]() Lenovo Yoga i5 - Steelseries Arctis 9X Headset - 2020 55” LG CX Oled Tv - Xbox Series X - Jabra Elite 75T - iPhone XR 128GB Black - Apple Watch Series 5 44 mm |
çok teşekkürler. |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
Geçmiş olsun, gelişmelerden haberdar edin bizi. |
_____________________________
|
Maalesef bu biraz şans. 100'de 1 ihtimâl arızalı oluyor bu ürünler. 2. partı da beklesek öyle olacak 3. partı da. Aslında değişen bir şey yok. Ciddi bir kronik sorun olursa zaten tüm cihazlar toplatılır. Sadece çıkış dönemi olduğundan, çok fazla satın alım olduğundan hâliyle arıza durumları da normalden fazla duyuluyor. Aslında konsolun çıkışında da sonunda da 100'de 1 ihtimâl sorun yaşanıyor. Sans, kısmet artık :( |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Amazon almanya ama microsoft tr garantisinde diye biliyorum,yarın yolluyacağım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
Konsolu kayıt etmediyseniz eğer aşağıdaki adresten cihaz ekle diyerek kayıt edin. |
_____________________________
![]() Lenovo Yoga i5 - Steelseries Arctis 9X Headset - 2020 55” LG CX Oled Tv - Xbox Series X - Jabra Elite 75T - iPhone XR 128GB Black - Apple Watch Series 5 44 mm |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
şanssızlık ama MS değişim yapar muhakkak. |
_____________________________
|
Evet yarın ups kargoya vereceğim,adrese geliyorlarmış ücretsiz,microsft farkı,her ne kadar favorim sony olsada ,içim rahat ms değişecek büyük ihtimalle. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackTower_35 -- 16 Kasım 2020; 0:4:7 > |
ms bu konuda çok iyi sorun yok "0" ı gelir. |
_____________________________
Ryzen 7 5800X |-| MSI B550 GAMING CARBON WIFI |-| GSKILL 16GB TRIDENT Z NEO DDR4 3600MHz CL16 |-|
Red Devil RX 6800 XT |-| Samsung 970 Evo Plus 1 TB NVMe M.2 |-| Cougar GS-750 GX-S 750W 80+ Gold |-| COOLERMASTER TD500 |-| Gigabyte G27QC 27" 1ms 165Hz FreeSync Premium/G-Sync QHD Curved Gaming Monitör |
Geçmiş olsun. Ellerinde cihaz varsa en kısa sürede değişim yapacaklardır... |
_____________________________ |
Büyük şanssızlık olmuş geçmiş olsun. |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Geçmiş olsun fakat büyütülecek bir şey yok MS size çağrı kaydı oluşturuyor UPS ile geri yolluyorsunuz, ertesi gün yeni konsolu adresinize gönderiyor. Sistem bu kadar basit, 0 bürokrasi. |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |