Şimdi Ara

Amazon.com.tr tarafından dolandirildim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Amazon.com.tr den 268 TL ye 2 adet ayakkabı siparisi verdim. Kartımı sisteme kayıt ettikleri için otomatik çekmeye kalktı. Kart kapalı olduğu için hata verdi. Kartı internet kullanımına açtım ve tekrar satın aldım ve karttan paranın çekildiğini gördüm. Bir süre sonra siparişlerim ödeme yapılmadı diye iptal edildi. Ben kredi kartimin dönem içi işlemlerini gönderdiğim halde onlar karttan paranın cekilmedigini hata verdiğini söylüyorlar. Her ne kadar hatanın ilk çekimde olduğunu ikinci çekimde ürünü satın aldığımı söylesem de beni dinleyen yok.. Ne yapmam lazım tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum. Amazon Amerika ya yazdim aynı terane. Ödeme yontemini kontrol edin kısmında iptal oldugunu söylüyor. Halbuki ben onu tamamlayıp ürünü 3 taksitte satin aldım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Bankaya git ,hesap değişimlerini kontrol et. Çıktı al. Sonra da tüketici hakem heyetine başvur.
  • olağan_şüpheli kullanıcısına yanıt
    Amerika'dan aradılar. Halledeceklerini söylediler. Türkiye Amazon ile gorusmemem söylendi. Kendileri almışlar konuyu halledeceklermis bakalim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.