Şimdi Ara

Amaç yalnızca para, gerçi ne olabilir ki?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4 yıl önce almış olduğumuz hd tv için o zamanlar hd kanallar yerel uyduda değil iken digitürk bağlatmış idik. Alışkanlık olmuş kullanıyordum, müptelası değilim. Arada belgesel kanallarına (!) da bakıyordum. Tabiiki bir süre sonra genelini kapatıp yalnızca natgeo hd açık kalıncaya kadar. 27 tl fiyat ödüyorum ve üyelik kapsamı yalnızca hd kanallar. Gün geldi kapatmak istedim, aradım müşteri hizmetlerini, dedim ki "ben üyeliğimi sonlandırmak istiyorum" niçin diye sordu "yıllardır digi üyesiyim, taahhütüm de var ancak ufacık bir indirim dahi yapmadınız vs." dedim. Utanmadan bana kapattıracağımı öğrenince "bilmem ne kanallarını 1 ay bedava kullanım ayrıca 19 tl fatura ödemeye devam edin" dedi, zannetti ki blöf yapıyorum "yok dedim kapatın ihtiyacım yok, madem böyle bir indirim var öyleyse neden beni arayıp "yıllardır üyemizsiniz taahhüt karşılığı indirim verelim" demediniz??? Ve o an anladım ki hizmet vs yalan amaç ne kadar alırsak kârdır.







  • tabiki de hocam ne sandın sen Bütün platformlar böyle anca iptal faksı çekince falan seni arayıp son kez şanslarını deniyorlar indirim verip.
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Hani böyle bayramlarda seyranlarda bir iki tane kanalı açıp da, "sizlere bu şekilde güzel hizmet veriyoruz" diyorlar ya, zannedersin o kanalı açmak için sırtında taş taşıyor, biz de zannedeceğiz ki "vay be adamlar müşteri memnuniyeti için ellerinden geleni yapıyorlar!" yazık...
  • Ya bu tüm yapılarda böyle bir şeyi başlayana kadar süperler sonrasında ilgisizler.Dediğiniz gibi kapatmak isterseniz tekrar süper olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.