Şimdi Ara

ALTYAPI AYNI, FİBER HIZ AYNI, TAAHHÜT YOK, UYGUN FİYAT VAR! MİLLENİCOM AYLIK 79,90 TL

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
1.427
Cevap
13
Favori
58.978
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> ALTYAPI AYNI, FİBER HIZ AYNI, TAAHHÜT YOK, UYGUN FİYAT VAR! MİLLENİCOM AYLIK 79,90 TL
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1624 Mesaj

    Tam 15 gün önce Turk Telekom'dan, Millenicom'a internetimi taşımak için başvurdum. Evrak işlemleri 2 gün içinde halloldu.


    Sonrasında bitmek bilmeyen bir bekleyiş. Sistemsel arıza, Sistemsel sorun deyip duruyorlar.


    Bir internet hattını taşımak bu kadar zor olmamalı.


    Bulaşmayın, internetsiz kalırsınız.
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom , Alper Karaer - Millenicom
    _____________________________
  • Er
    10 Mesaj
    Taahhütsüz olayı yalan.
    Fiber hattın olmadığı adresimize bağlattık.
    Adsl modem de alalım dedik iptal etmek istediğimizde modemin yıllık tahhütü olduğunu geri kalan ödemelerini istediler.
    İnterneti tahhütsüz ise modemi neden taahhütlü.
    Kısaca güzel kandırmaca var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1576 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Renault Sport

    Tam 15 gün önce Turk Telekom'dan, Millenicom'a internetimi taşımak için başvurdum. Evrak işlemleri 2 gün içinde halloldu.


    Sonrasında bitmek bilmeyen bir bekleyiş. Sistemsel arıza, Sistemsel sorun deyip duruyorlar.


    Bir internet hattını taşımak bu kadar zor olmamalı.


    Bulaşmayın, internetsiz kalırsınız.
    Merhaba,

    Pm üzerinden iletişim bilgilerinizi bize iletmeniz durumunda konu hakkında sizlere destek sağlanacaktır. İyi günler dileriz.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    911 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Alper Karaer



    Merhaba,

    Modem taahhütsüz olursa art niyetli suistimaller olur. Mesela sahte abonelik yaptırılır 1 ay fatura ödeyip iptal eder, oldukça değerli ve piyasada nakite döndürülebilecek modemi satar. 10 TL’ye modem satın almış olur.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MELS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3756 Mesaj

    edit. Tamamdır sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marty.McFLY -- 1 Aralık 2019; 14:37:8 >
    |
    |
    Alper Karaer - Millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İşittim ki bazı arkadaşlar yoksulluğumuzu bahane ederek memleketlerine dönmek istiyorlarmış. Ben kimseyi zorla MİLLİ MECLİSE davet etmedim. Herkes kararında hürdür, bunlara başkaları da katılabilirler. Ben bu kutsal davaya inanmış bir insan sıfatıyla buradan bir yere gitmemeye karar verdim. Hatta hepiniz gidebilirsiniz. ASKER MUSTAFA KEMAL mavzerini eline alır, fişeklerini göğsüne dizer, bir eline de bayrağı alır, bu şekilde Elmadağı’na çıkar, orada tek kurşunum kalana kadar vatanı müdafaa ederim. Kurşunlarım bitince bu aciz vücudumu bayrağıma sarar, düşman kurşunlarıyla yaralanır, temiz kanımı, kutsal bayrağıma içire içire tek başıma can veririm. BEN BUNA AND İÇTİM.
  • Er
    10 Mesaj

    Fiber modemde böyle bir şey yok.
    Yani taahhüt yok buna açıklamanız nedir?
    Merak ediyorum...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Alper Karaer - Millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    911 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Alper Karaer



    Merhaba,

    Siz fiber olmayan adrese VDSL modem aldığınızı yazmışsınız. VDSL modemin sahipliği müşteridedir ve taksitle satınalabilir.
    Fiber modemin ise sahipliği altyapı işletmecisi olan Türk Telekom’dadır. Hizmet süresince müşteriye kiralanır. Eğer müşteri abonelik sonunda iade ederse herhangi bir ceza yansıtılmaz. Burada önemli bir ayrıntı var. Fiber modemi teslim etmemek cayma değil ceza faturasına sebep olur. 24 ay taahhütle taksitli VDSL modem alıp taksitleri bitmeden iptal etmek ise cayma faturası oluşturur.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MELS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    151 Mesaj
    merhaba sayın yetkili başka bir iss de 100mb hız alıyorum ama upload 4mb hızda önemli benim için ama upload yükseltılırse size geçmek isterim engelli tarifesi ile nekadar öderim diger iss de 65tl ödüyorum vae vdsl
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1624 Mesaj

    Pm'den yazdım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    yolgezen17


    quote:

    Orijinalden alıntı: GambleUS

    19 kasım tarihinde yaptığım başvuru ya 21 kasımda çağrı merkezinden abone destek yetkilisi arayıp başvurumu aldı. o tarihten sonra ne arayan ne soran oldu.

    bugün 333 lü numaradan bi hanımefendi aradı şebeke problemleri varmış mış ta mış mış o yüzden başvurumu ilerletemiyolar mış ta mış mış.

    siz bağlayana kadar başka bir firmadan bağlantı yaptılar ve kullanmaya başladım. bir de şebeke problemi diye bir saçmalık uydurmuşlar.

    interneti çatır çatır kullanırken şebeke problemi nası oluyo.

    neyse direkten dönmüşüm çok şükür. interneti 5 iş gününde becerip bağlayamayan kim bilir problem yaşandığında ne yapıyordur.

    Bu firmanın abonelerine sabırlar diliyorum.

    Alıntıları Göster
    aynı durumdayım!

    karar verme anında çok güzel bir şekilde ilgililer, ancak problem uzayınca/hat taşınamayınca ortada yoklar.

    şimdi ise hattı bağlatmadan iptal etmenin yolunu arıyorum! 333le biten numara dışında 09 06 ile sonlanan bir numara da peydah oldu.

    15günde hattı taşıyamayan sorun çıkınca nasıl davranacak?

    her müşteri temsilcisine aynı teraneyi anlatıyoruz.. sanki odada 4 kişi var ve herbirine ayrı ayrı olay anlatmak gibi!
    _____________________________
    Kendini bilmek, tüm bilgeliğin başlangıcıdır!

    Aristoteles




  • Yarbay
    3268 Mesaj
    Yaklaşık 3 aydır internetimi sorunsuz olarak kullanıyordum.3 gün önce bakım çalışması yapılacağı mesajı geldi.O günden sonra internetim 1 mbit hızında.Ne oldu anlamadım.Bu arada altyapım ftth eve kadar fiber kullanıyorum.Önceden hızım 95 mbit civarında çıkıyordu.Dün müşteri hizmetlerini aradım kontrol ettiler sinyal gönderdik normal dediler ancak hızım 3 gündür çok düşük ve ping aşırı derecede yüksek.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    275 Mesaj
    Dün başvuru yaptım bugun turk telekom ekipleri modem ile birlikte gelip bağlantısını yaptılar.Mevcut olan modemi telekoma iade etmemi söylediler.Benim anlamadığım ilk önce sözleşme gelmiyor mu?Bu işte bir terslik var.
    _____________________________
  • Teğmen
    137 Mesaj
    Bugün tam 22.gün nasıl bir işleyiş bu çözemedim telekomla taahhütte bitti fatura kol gibi girecek. Burdan aradıktan sonra 2 gün sonra belge imzalamaya biri geldi imzaladık iyi hoş.15 gün geçti internet bağlanmadı aradım tekrardan 2 gün sonra bir belge imzalamayada başka arkadaş geldi dedim ben bunları aynısından imzaladım o bile şaşırdı aynı belgeleri aynı imzaları attım resmen nasıl bir işleyiş gerçekten çözemedim.Genel müdürlükten aradıklarını söylediler 2 iş gün içinde bağlanır dediler tamı tamına bugün 22.gün arkadaşlar ben bulaştım siz bulaşmayın.Modem var hat var tek yapacakları kullanıcı adı ve şifre vermek bu kadar zor mu bu işlemler
    _____________________________


    Steam

    AMD Ryzen 5 2600 - Gigabyte B450M S2H Soket AM4 DDR4 -16 Gb Corsair Ddr4 -Apacer Panther AS340 960GB -Gigabyte GeForce RTX 2060 Windforce OC 6G 6GB GDDR6 DX12 -Corsair Carbide Spec Delta RGB
  • Yüzbaşı
    911 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Alper Karaer



    Eve kadar fiber altyapısındaysanız hızlı bağlantı için evrak sonradan geliyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sirinmustafa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    275 Mesaj

    Tamamdır hocam.Baglantı yapıldı.Suan internet aktif.Bekledigimde de hızlı oldu.Eski operatorü arayıp interneti benim mi iptal etmem lazım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Alper Karaer - Millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    911 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Alper Karaer



    Hat taşıma yoluyla başvurduysanız gerek yok, yeni abonelik olarak başvurduysanız arayıp iptal etmeniz lazım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sirinmustafa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    Merhaba, hâlâ geçerli değil mi? Detaylı pm alabilir miyim?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    246 Mesaj

    Bende direkten döndüm hattı bağlatmadan iptal ettirme yolu arıyorum derken



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    yolgezen17 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
SEO
Sohbet
emek server
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.