Şimdi Ara

Altis mid lane montage

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1-2 saat uğraşıp yaptığım bi video çok iyi değil ama sadece denemek için yapıyım dedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AltisLOL -- 24 Temmuz 2017; 6:51:37 >



    _____________________________
    when nothing goes right... go left
  • Güneş gözlüğü takmış gibi hissettim videoyu izlerken , eline sağlık
    _____________________________
  • Ligini bilmiyorum ama benim oriannam baya iyiymiş onu farkettim

    ilk dakikalar çok karanlık edit genel olarak fena değil.oynanış çok heyecanlandırmadı açıkcası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çöp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kötü oynuyorsun niye bu kadar uğraştın anlamadım
    _____________________________
  • Dia 5 westte. Video biraz karanlık , oyununa bir şey diyemem benden iyi olduğun kesin ama playzler iyi değil.
    _____________________________
    İmzasına sahip olduklarını yazanlara acayip kıl oluyorum. Sizin sahip olamadıklarınız bizim söz etmeye dahi tenezzül etmediklerimizdir.
  • III I II III I I kullanıcısına yanıt
    oyuna biraz ara verdim alışma sürecindeyin şuan o yüzden playzlere önem vermedim sadece dediğim gibi. ama bi kaç gün içinde 2. daha iyi bi video yapabilirim

    Altis mid lane montage
    _____________________________
    when nothing goes right... go left
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lee Sin Skin
    14 yıl önce açıldı
    Fizz solo guide
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • MrCleanse M kullanıcısına yanıt
    orianna ile toplasan 20 oyunum vardır hocam bide oyuna ısınmaya çalışıyorum ondandır

    not:bu account trden weste geçme 6 ay önce falan 20 oyun oynamıştım trde bide westte oynadım bi o kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AltisLOL -- 24 Temmuz 2017; 14:6:7 >
    _____________________________
    when nothing goes right... go left
  • Cok montajlik hareketler yok bu videoda o yuzden pek guzel olmamis

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dommann D kullanıcısına yanıt
    0:32 de çıkarıyosun gözlüğü hocam benim ekranım biraz parlak bende o kadar karanlık gözükmüyodu ondan anlayamadım karanlık olduğunu kusura bakma
    _____________________________
    when nothing goes right... go left
  • %50 winrate x fkn d
    _____________________________
  • video zaten edit olarak bayağı kötü 3.27 saniye şarkı dinledim arka planda o kadar. hareketler de yetersiz 4 levelde flashla dive atıp towerdan hit yiyen bi viktoru kesmişsin sonra bota gidip roam falan çok sıradan oraya kadar dayanabildim. beğenmedim ama işte şevkin kırılmasın emeğine sağlık.
    _____________________________
  • calibrane kullanıcısına yanıt
    ya canım benim sen benim şevkimi kıramazsın ki zaten he playlere iyi demedim zaten editte başlangıç seviyesi bi edit eğlencesine yaptığım bi video bu kadar ciddiye almana gerek yok
    _____________________________
    when nothing goes right... go left
  • Arkadaşın Jack e selam xD

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Lee sin kick flashı göremedim.O süper hareketi koymayı nasıl unutursun ya üzdün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • RIP Gwen Stacy kullanıcısına yanıt
    onun klibi yok ya bende bulmaya çalışıp bidahakine koyarım
    _____________________________
    when nothing goes right... go left
  • aşırı kötü ama eğlenmek için koymuşsun zaten.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.