Şimdi Ara

Altın fırsatları ( puan - çek - chip para v.s ile ) (390. sayfa)

10 Kayıtlı Üye (7 Mobil) ve 4 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü8 Mobil2 iOS1 Android
5 sn
19.791
Cevap
1.338
Favori
2.078.534
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
92 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 388389390391392
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Altungold simdilik islemlerde hizlilar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 taksitte komisyon oranı cok fazla!!!

    promote ederken daha dikkatli olun bence..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • altungoldtan baya alışveriş yaptım, iyi güzeldi de bazen müşteriyi sallamaması hem insanın sinirini bozuyor hem de terbiye sınırını dahi aşıyor.
    geçen gün siparişi yanlış karttan ödemişim, iptal edin diye mail attım, bunlar bakamz dedim whatsapptan da yazdım, sipariş no.suna kadar da verdim, mavi tık oldu ama sanki duvara yazıyoruz yanıt falan yok
    sonra bi saat sonra bam diye siparişi de yollamışlar. duvara mı konuştuk belli değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oabey O kullanıcısına yanıt
    2 gün önce üye olmuş, tek bu konuya yorum yapmışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustafa Cephaneci galiba arkadaş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    2 gün önce üye olmuş, tek bu konuya yorum yapmışsınız.

    Alıntı
    Cevap




    bu nasıl bir mantık, whatsapp ss i mi atayım, evet adam yerine konmayınca sinirlendim ve burada şura iyi kötü diye yorum yapıldığı için geldim, 3 kuruş için forumlarda fink atmıyorum. bişey yazmadan önce kaç gün evvelden üye olacağımızı gelip sana mi soracağız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oabey O kullanıcısına yanıt
    2 günlük üye ilk yorumunda, aylardır satış yapan birini eleştirecekse evet ss atsa kendi adına daha iyi olur. Yoksa eleştirisinin değeri yoktur. Kimse babamın oğlu değil hiçbir satıcıyı haksız yere savunmam, 3 kuruşa fink dediğin forumda beni hiç görmeyen adamlar binlerce lirasını emanet ediyor.

    Ortada bir mağduriyette yok. Kuyumda iade olmaz, satıcı insiyatif kullanıyor.
    Bende dün 100 lira bonus puan yerine 99 karttan 1 lirada puan yükledim, puan kısmına hata ile hızlı hızlı 100 yazıp çıkmışım, işlem 100,00 olması gerekirken 1,00 olmuş. Sonra kalan 99 lira puanı yükledim. Bunu önceden de hata ile yapmıştım, iki işlemde de hiç iade için uğraşmadım. 3-4 lira başımın gözümün sadakası olsun, işletmeyede helali hoş olsun; günlerce beklemeye ne de uğraştırmaya değmez.

    Neyse hocam sen sen ol, kendi dediğini uygula ve 3 kuruş (kaybın) için forumlarda fink atma. Bir mağduriyetin yok, altın almışsın satıcıda hesabına göndermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soyken -- 9 Mart 2018; 17:35:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    2 günlük üye ilk yorumunda, aylardır satış yapan birini eleştirecekse evet ss atsa kendi adına daha iyi olur. Yoksa eleştirisinin değeri yoktur. Kimse babamın oğlu değil hiçbir satıcıyı haksız yere savunmam, 3 kuruşa fink dediğin forumda beni hiç görmeyen adamlar binlerce lirasını emanet ediyor.

    Ortada bir mağduriyette yok. Kuyumda iade olmaz, satıcı insiyatif kullanıyor.
    Bende dün 100 lira bonus puan yerine 99 karttan 1 lirada puan yükledim, puan kısmına hata ile hızlı hızlı 100 yazıp çıkmışım, işlem 100,00 olması gerekirken 1,00 olmuş. Sonra kalan 99 lira puanı yükledim. Bunu önceden de hata ile yapmıştım, iki işlemde de hiç iade için uğraşmadım. 3-4 lira başımın gözümün sadakası olsun, işletmeyede helali hoş olsun; günlerce beklemeye ne de uğraştırmaya değmez.

    Neyse hocam sen sen ol, kendi dediğini uygula ve 3 kuruş (kaybın) için forumlarda fink atma. Bir mağduriyetin yok, altın almışsın satıcıda hesabına göndermiş.


    sizin forum hiyerarşileriniz beni ilgilendirmiyor, ben kendi yaşadığımı yazıyorum.

    mağdurum da demedim, burada mesele para da değil. yeni alım yapmış müşteriye okuduğu halde dönmeyen, duvara konuşuyormuş gibi yapan anlayış.

    bu anlayışı 'her nedense' can hıraş savunmak için paragraf paragraf yazacaksanız siz forumlarda fink atın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oabey O kullanıcısına yanıt
    Biz müşteriyi sallamıyor damgasını yiyorsak eğer kusura bakmayın bunda ben art niyet ararım. Terbiye sınırını aşıyor ne demek? İzah eder misiniz?

    Müşteriyi sallamayan firma whats up numarasını kendi özel numarasını müşteriye verir mi? Müşteriyi sallamayan firma iade ile iptalle uğraşır mı?

    Arkadaşlar tekrar söylüyorum, iadeler konusunda zaman taahhüdü vermiyorum, bugune kadar kimseye altın almışsınız fiyat düşmüş iptal edemeyiz demedik. 3-5 kuruşun hesabını yapmadık. Biz samimiyetle bu ticareti yerine getirmeye çalışıyoruz, bunu da başardığımızı düşünüyoruz. Herkesi memnun etmek zor zanaat muhakkak fakat eleştiri yapılırken de olanakları bir gözden geçirmek gerek. Arkadaşlar whats up mesajlarını göremeyebiliyoruz, bugune dek mesai saatlerinde arayıpta şirket telefonundan işi halledilmeyen bir tane müşteri varsa yazsın. Mesai saatleri içinde ararsınız, iptal talebinde bulunmuştum altın geldi dersiniz, kusura bakmayın der iptalini yaparız. Whats up a yazıpta cevap gelmeyince müşteriyi sallamıyor damgası vurmak doğru birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oabey O kullanıcısına yanıt
    Mavi tik görüpte okuduk dönmedik diye düşünüyorsunuz fakat emin olun dönemediysek başka bir müşterinin talebini yerine getiriyoruzdur. Bundan sonra böyle bir sıkıntınız olduğunda ararsanız daha hızlı sonuca ulaşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB DAN altın aldım.
    havale yapılacak bankayı yanlış girdim
    sonradan almayayım o zaman dedim
    o zaman bile kabul edilmedi sipariş iptalim

    altungold iptal ediyorsa
    müşteri memnuniyetini ön plana aldığından olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • altun-gold kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Sizden geçen ay alışveriş yaptım,memnun kaldım. Bir sorum var. Paraf posu alacak mısınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altun-gold

    Mavi tik görüpte okuduk dönmedik diye düşünüyorsunuz fakat emin olun dönemediysek başka bir müşterinin talebini yerine getiriyoruzdur. Bundan sonra böyle bir sıkıntınız olduğunda ararsanız daha hızlı sonuca ulaşırsınız.

    Ben çok memnunum sizden her hafta en az 2 alışveriş yapıyorum, son 10 gündür alış satış makası da yüzde 3'lere de düştü. Yalnız taksitli alışveriş farkları çok fazla, bu konuda bir tasarufunuz olacak mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oabey


    quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    2 günlük üye ilk yorumunda, aylardır satış yapan birini eleştirecekse evet ss atsa kendi adına daha iyi olur. Yoksa eleştirisinin değeri yoktur. Kimse babamın oğlu değil hiçbir satıcıyı haksız yere savunmam, 3 kuruşa fink dediğin forumda beni hiç görmeyen adamlar binlerce lirasını emanet ediyor.

    Ortada bir mağduriyette yok. Kuyumda iade olmaz, satıcı insiyatif kullanıyor.
    Bende dün 100 lira bonus puan yerine 99 karttan 1 lirada puan yükledim, puan kısmına hata ile hızlı hızlı 100 yazıp çıkmışım, işlem 100,00 olması gerekirken 1,00 olmuş. Sonra kalan 99 lira puanı yükledim. Bunu önceden de hata ile yapmıştım, iki işlemde de hiç iade için uğraşmadım. 3-4 lira başımın gözümün sadakası olsun, işletmeyede helali hoş olsun; günlerce beklemeye ne de uğraştırmaya değmez.

    Neyse hocam sen sen ol, kendi dediğini uygula ve 3 kuruş (kaybın) için forumlarda fink atma. Bir mağduriyetin yok, altın almışsın satıcıda hesabına göndermiş.


    sizin forum hiyerarşileriniz beni ilgilendirmiyor, ben kendi yaşadığımı yazıyorum.

    mağdurum da demedim, burada mesele para da değil. yeni alım yapmış müşteriye okuduğu halde dönmeyen, duvara konuşuyormuş gibi yapan anlayış.

    bu anlayışı 'her nedense' can hıraş savunmak için paragraf paragraf yazacaksanız siz forumlarda fink atın.

    Sen duvara konuşuymuşsun gibi firma görmemişsin. Hiç bir altın satıcısı senin siparişini iptal etmek zorunda değil. Sen bankadan altın aldığında "aaa yanlış alım yaptım iptal edelim" diyebiliyormusun?



    Yanlış işlem yaptıysan o senin beceriksizliğin, neden başkasına kabahat buluyosun? Dün foruma üye olmuş birinin lafına burdakiler itimat etmezler, 3 kuruşluk yerler ya buralar, sen belki bilmezsin düzeni diye söyeyeyim.



    3 kuruşluk yerde işi olmazmış. Duyan duymayan da trilyonluk altın aldı sanar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altun-gold kullanıcısına yanıt
    Kasım ayından bu yana bir cok siparis verdim ve mesai saatleri icinde verdigim siparis sonraki gune hic sarkmadi.Bazen 2 dakikada bazen 1 saatte bazen 3-4 saatte.ama o gun mutlaka havale edildi.Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altun-gold kullanıcısına yanıt
    size o kadar yazdım iptal için etmediniz gördünüz mavi tük vardı :) şaka şaka

    2 adet alışverişim oldu
    1i gün içinde 14 şubat yoğunluğunda 1 saat olmadan hesaptaydı
    dün gece aldım bu sabah 9 dan sonra hesaptaydı Teşekkürler
    siz takılmayın böyle şeylere

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok teşekkür ederim arkadaşlar,



    Halkbank basvurumuz var onayda bekliyor.

    Taksitleri gözden geçireyim, açıkçası çok üzerine eğilmedim. Şişik fiyat var ise düzelteceğim.



    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb. Cumartesi kargo yapıyor musunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altun golddan 150 liralık altınpuan aldım 3 lira indirim yapmış 147 görünüyo.bonus kampanyasında geçerli olurmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altun-gold kullanıcısına yanıt
    hocam bonus kampanyası için 150 liralık sipariş verdim ,indirim yapmış 147 görünüyor.bunu iptal edin oradanda yazdım .sip no 62754

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 388389390391392
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.