Şimdi Ara

Almanya’ya Taşınan Gencin Pişmanlığı; Geldim Ama Köpekler Gibi Pişmanım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
3.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ensonhaber
    Almanya'ya taşınan gencin pişmanlığı: Sakın gelmeyin!
    https://www.ensonhaber.com/gundem/almanyaya-tasinan-gencin-pismanligi-sakin-gelmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • çalışmaya gideceksen ABD'ye, Yeni Zelenda'ya, Avustralya'ya veya BAE, Kuveyt, Katar, S.Arabistan gidilir.

    onun dışında bir yere gidilmez.


    ha paran var yaşamaya gideceksin,

    o zaman

    - kuzey italya'daki vadi gölleri: Como, Garde, Maggiore, Orta, Lugano, Varese

    - isviçre göller ve vadiler

    - İskandinavya

    - ABD'nin kuzey batısı : Oregon, Washington, Montana, İdaho'nun yüksek dağlık ormanlık bölgeleri.

    - Yeni Zelenda

    - Kanada'nın batısı Britanya Kolombiyası eyaleti


    Dağ, Vadi, Akarsu, Göl, Orman olmayan yer bence güzel değildir.

  • Hayat yok ki burda? Arkadaş zengin olmak istiyor galiba aradığını bulamamış bahane yapıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Böyle cahil içeriklere bayılıyorum.

    _____________________________
  • Yaptığınız iş üst düzey gelir getiren bir iş değilse Almanya'da da yaşamak zor.Araba şu bu almak değil sadece mesele.Yaşamak,para biriktirmek zor artık.Bu çoğu yerde böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sosyal hayatını özlemiş sadece, oraya gidip de yabancılık çekmesi normal.

    _____________________________
  • madem öyle dönsün. sanane. sen beklentini bulamadıysan herkesi niye işin içine katıyorsun düdük..

    _____________________________
  • 3 kuruş parayla maaşla statüyle cenneti yaşıycağını sanana iyi kapak oluyor nitelikli iyi eğitimli doktor,yazılımcı,mühendis,borsacı,bankacı hayatı izlemeye devamke gerçek hayat o evet.


    hayaller jennifer lopez hayatı ama sonuç housekeeping olmak  kümes gibi evde yaşamak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 11 Ağustos 2025; 12:6:36 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yüzbinlerce Almancının yüz yıldır söylediği şeyi söylemiş. Niye haber oldu ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ya tamam gelmiyoruz
    ne yapaıyım göçlandı
    Kavruk dolmuş.
    Rammsteinıda sevmem
    Ama yalan yok
    Fransızlardan, fransadan daha çok nefret ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu başka ülkelerde kendi vatandaşını istememe mevzusu bize özgü değil. Aynısı Rusya, Suriye, Lübnan, İran, Kazakistan, Özbekistan, Moğolistan gibi 3. 4. sınıf ülkelerin insanlarında da var...


    Özellikle Rusların son zamanlarda ülkemiz hakkında "Gelmeyin", "Burada adam kaçırıyorlar", "Tatil için geldik pişman ettirdiler bizi", "Burada geçinemiyoruz", "Davulun sesi uzaktan hoş gelir" tarzı kötü yorumlar yaptığı reels, shorts videolarını görüyorum. Fakat sonradan bu video çekenlerin aslında kendi vatandaşlarını, Kazakları, Kırgızları, Özbekleri vs görmek istemedikleri için söylediklerini anladım...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeoNesil2025 -- 11 Ağustos 2025; 21:37:58 >
    _____________________________
  • Kaynak: Ensonhaber

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Sanırsın gideni silah zoruyla orda tutuyorlar madem köpek gibi pişmansın dön gel ülkene seni tutan mı var.

    _____________________________
  • dönende dolu ama türkürdüğünü yalama müessesi olduğu için çoğu muhalif kafada olduğu için davul zurna ile gidiyorlar,cenaze matemi ile döndükleri için reklamı olmuyor  o yüzden kimsenin pek haberi olmuyor dönenlerden yakınları hariç, işyerimde bile yazılımcı olup ama garsonluk hayatına dayanamayıp dönen biri var .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 11 Ağustos 2025; 14:8:50 >
    _____________________________
  • çalışmaya gideceksen ABD'ye, Yeni Zelenda'ya, Avustralya'ya veya BAE, Kuveyt, Katar, S.Arabistan gidilir.

    onun dışında bir yere gidilmez.


    ha paran var yaşamaya gideceksin,

    o zaman

    - kuzey italya'daki vadi gölleri: Como, Garde, Maggiore, Orta, Lugano, Varese

    - isviçre göller ve vadiler

    - İskandinavya

    - ABD'nin kuzey batısı : Oregon, Washington, Montana, İdaho'nun yüksek dağlık ormanlık bölgeleri.

    - Yeni Zelenda

    - Kanada'nın batısı Britanya Kolombiyası eyaleti


    Dağ, Vadi, Akarsu, Göl, Orman olmayan yer bence güzel değildir.

    _____________________________
    "Sürekli savaşların yaşam kanunu olduğu bu dünyada, savaşmak istemeyen yaşam hakkına sahip değildir." Adolf HİTLER
  • Almanya'da Amerika gibi demekki. Sabah 4'te, 5'te baslar oralarda is hayati. Sadece calisirsin. Insanlar New York'ta calismaktan flirt yapmaya vakit bulamiyor. Kimse kimseyle cikmiyor, konusmuyor. Cafelere barlara bakarsaniz erkekler erkeklerle oturur, kizlar kizlarla. Bunu derken LGBTAQ+BCNXWYZ falan gibi insanlardan bahsetmiyorum :)


    Sosyal hayat sifir degildir Amerika ve Almanya gibi yerlerde. Sifirin altindadir. Aksam 8'den sonra sokaklarda insan kalmaz nerdeyse. Eger birileri sokaktaysa ya Turk'tur, ya Rus'tur, ya da turisttir :)


    Aktivite yapacak arkadas bulmak en zor seydir bu tur ulkelerde. Genc insanlarin Amerika ve Almanya'ya geldiginde soka girmesini nnedeni budur.


    Turkiye'de nasil bilemiyorum ama New York'ta elinizde birayla sokakta gezemezsiniz, polis gordu mu alir iceri. Gece 12'den sonra tum canli muzikler kapatilir barlarda. Simdi TR'den bakinca saniyordur kesin ordakiler ki Amerika'da sokakta insanlar ciplak dolasir, herkes icki icer, gece 1'de disarda ates yakip gitar calarlar. Puhaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 11 Ağustos 2025; 15:2:17 >
    _____________________________




  • Böyle cahiller gidiyor ben gidemiyorum ya valla kendimden utanıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Gelsin geri çok özlediyse daha 1 ay olmus gec değil yer degistirmek isteyen binlerce insan bulunur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    g51
  • Koşun, Almanya sizi bekliyor.
    1500 euro maas alırsınız.
    En az 1500 euro kira verirsiniz.
    Basit bir doktor muayenesi ve bir kaç tahlile 1000 euro verirsiniz.
    Sonra abi burada çocuklar 20 yıllık bmw araçları akülü araba fiyatına alıyorlar diye anlatır rte düşmanlığı kasarsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    BMW 320i First edition M Sport
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.