Şimdi Ara

Almanya Türkiye Arası Mesafe Kaç km? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
3
Favori
206.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben cevaplayayım, Almanyada , avusturyada otobanlar bedava, italyada paralı ve bayağı kazık ben 2000 li yılların başında italyanın bari limanından girdim vcenovadan çıktım 100 euroya yakın para vermiştik ,hiç unutmam .Fransa da da bazı yolalr paralı.
    Şimdi senin gibi bizim arkadaş dönüşte normal italyanın kasabalarından falan dönelim dedik , rezil olduk yine otobana dönmek zorunda kaldık.Yollar ana baba günü sanki ,istanbulun trafiğini 500-1000 km gittiğini düşün kafayı yiyiyorsun.Nedeni ise basit kimse para vermek istemediği için turizm zamanı çok klabalık oluyor tüm avrupa güneye akıyor.Aynı olay fransada dageldi başımıza kıyıdan cote de azur parkurunu takip edelim dedik san remo, monaco pist parkuru ,nice ,cannes, marsilya ,1 gün fazladan zaman kaybettik.Zamanınız bolsa kıyıdan kıyıdan gider bir kampingde yatarsınız.Ama km yapacaksanız otoban şart.

    Ancak hollanda belçika almanya ve avusturyada yollar parasız basar geçersiniz.Canınızın sıkılmayacağını garanti ederim , değişik ülke yollar hemen bitiveriyor.Ama durmadan gitmwek bizim vatandaşların yaptığı gibi zor o iş.Yolların binbir türlü hali var.birde unutmaki artık tek vize gümrük falan yok bastın mı 2 ülke geçersin hatta 3 ülke bir günde .

    quote:

    Orjinalden alıntı: otouzmanı

    sorumu kimse cevaplamadı.otobanları paralı ya.istersek otoban dışından gidebilir miyiz?yoksa almanya ya kadar her yer otoban mı tüm yollar paralı mı?otobandan gidilmezse sanırım o yol hiç çekilmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 12 Temmuz 2007; 15:07:49 >




  • ben size fransa italya bari limanından transatlantiklerle yunanistana geçmenizi öneririm.Yunanistanın igoumenitza limanına sabaha iniyorsunuz oradan basarak slanik üsütünden edirneye girirsniz aynı gün.En kısa ve rahat dönüş budur .Benz,ne vereceğinmiz parayı paralı italya otobanına verirsiniz.yarım yol 50 euro tutuyor.Ama günden kazanıyorsnuz akşam da 5 yıldız mı 7 yıldız mı gemide keyif yaparak yunanistana atarsınzı kendinizi.İzmire gelen gemiler hem uyduruk hem pahalı hem kazık atmaca.Birde izmir limanın dan çıkınca yol uzuyotr .halbuki edirneden ankaraya kadar otoban ayrıca şimdi bolu tüneli de açıldı aynı gün akşamı nereye gisecekseniz inersiniz.Tabii türkiyede gideceğiniz yere göre durum değişir

    quote:

    Orjinalden alıntı: SLCKRCA

    valla bizde yoldan gidicez haftaya .. fransadayiz italya uzerinden gidicez takip yolumuz kabaca milano udine zagreb belgrad sofya edirne ankara seklinde bize bu taraf yakin gibi geliyor ama gecenlerde amcalarimizdan biri bilgisayardan almanya uzeri sehir sehir hesap lamis ayniya geliyomus italya aksine otban ve tunel parasindan dolayi buranin fiyati daha da artiyormus....?????

    birde yolun tercih edilmesinin sebebi maddi yonden daha ucuz oluyor hem ucak hemde gemiyle gittigini karsilastirirsan ama illaki orada 5 hafta izin yapanlar icin birde arabaya binmeye alisik olanlar icin arabayla gitmek cazip oluyor

    akliniza kiralik araba gelebilir ama oda yaz sezonundan dolayi fiyatlar ucuyor




  • aşagıda avrupa otobanları hakkında detaylı bilgi bulabileceğin bir yazuı koydum linkleri sörf ederek kaç paraya nerden girip nereden çıkabilirseniz görülmekte.Bu arada türkiyede paralı yollar bedava sayılacağını araştırdıkça anlayacaksınız.

    http://www.transitionsabroad.com/publications/magazine/0305/carcampingineurope.shtml
  • arkadaşlar almanya ankara kaç gün sürüyo bilginiz varmı.....
  • hort tuning
  • Konu hart hurt olduğuna göre bende bir soru sorayım.
    Şimdi diyelim ki araba yolculuğuna karar verdiniz.Şöyle İspanya ya kadar gideyim geleyim dediniz ( Motorcular bu tür yolculukları çok sever) geçtiğimiz tüm ülkeler için vize almak şart mı ? Peki böyle bir maceranın vize olayı insanı ne kadar uğraştırır.Kısacası Vize hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aslar

    arkadaşlar almanya ankara kaç gün sürüyo bilginiz varmı.....


    kac gün sürer bilmiyorum ama km olarak 3600 km civarı
  • 1970'li ve 1980'li yıllarda bol bol gidip geldiğimiz için ailecek, hem de Hollanda'dan taa buraya, Adana'ya. Almanya'nın en yakın noktası geçişi Salzburg'tan Türkiye hududu Kapıkule 2000 km'dir, Ama mesela Bremen'den Hakkari'ye giderseniz 4.500 km yol alırsınız. Almanya'nın ortasından Türkiye'nin ortası 3000-3500 km'dir.

    En güzel yollar Hollanda-Almanya-Avusturya-Bulgaristan, en kötü yollar da Yugoslavya (hepsi) parçalanan ülkelerinde (Tito'nun kemikleri sızlıyordur). İlginç olan 40 yıldır bu yolculuktaki dertlerin bırakın azalması ve ortadan kaldırılması, tam tersine para kaynağı olmasından ötürü katlanarak artması.

    Özellikle de Türkiye Turing ve Otomobil Kulübü denilen utanç makamının TRİPTİK adındaki PARA TUZAĞI'nı ülkesine döviz kazandırmak için gurbete çalışmaya giden ve çürüyen milyonlarca işçiyi sömürmek amacıyla almaya çalışması, hükümetimizin de gurbetçilere yardımcı olmak için Avrupa'da açtığı konsoloslukların yardım amacıyla değil, Türk vatandaşlarını sömürme amacıyla çalışması, konsolosluklarda çalışan torpilli devlet memurlarının Türk vatandaşlarına kulakları kızartan hakaretleri, hakaretleri, hakaretleri unutulmadı, unutulmayacak da...

    Almanya'dan gelecek veya Türkiye'den gidecek olanların yolu açık olsun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tenekekutu

    Konu hart hurt olduğuna göre bende bir soru sorayım.
    Şimdi diyelim ki araba yolculuğuna karar verdiniz.Şöyle İspanya ya kadar gideyim geleyim dediniz ( Motorcular bu tür yolculukları çok sever) geçtiğimiz tüm ülkeler için vize almak şart mı ? Peki böyle bir maceranın vize olayı insanı ne kadar uğraştırır.Kısacası Vize hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi ?


    eğer türkiye ispanya yapacaksanız akdeniz sahillerini izleek en doğrusudur. Yukarılarda eski yıllarda yazmıştım ama tekrar vrugulayayım.Shenken vizesi ile yunaniztan gemiyle italya oradan cenova üstünden monaco , nice , meşhur kan marsilya ve kıyıdan barcelonaya kadar gidebilirsiniz. Çok güzel bir yolculuk olacağını şimdiden söyleyebilirim. Tek vize almanız bunu da yunanistandan girecek olacağınız için buraya başvurmanız yeterli olacaktır. Arabayla gideceğiniz için özellikle formlarda bu kısmı işaretlemeniz önemlidir.Tek vize için gemi ile yunanistan italya geçişi şarttır.




  • Vay be..

    Yugoslovya da savaş dönemi..Gümrükte beklenir, 8-10 araçlık Türk gücü kurulur..Ardından anlaşılır..Sınırı geçene kadar durmak yok..Aralardaki mesafe kısa tutulsun..Hız 80-90 Km/h.Gariplik sezilirse hızlanılacak..İnsanlarda tedirginlik tabi..Çocukluk işte..Sende arka koltukta o sıcakta babayı hayranlıkla izlersin..Diğer araçlardaki insanları da akrabaların zannedersin.

    Sınır geçilir yola devam edilir..3 gün akabinde memleketindesindir..Baba yolculuk ertesi 1 günlük pert sürecine girmiştir bile.
  • şu anda acaba hırvatistan ve sirbistanda işler nasıl.ASLINDA BAYAĞI MERAK DA EDİYORUM.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bfs

    Vay be..

    Yugoslovya da savaş dönemi..Gümrükte beklenir, 8-10 araçlık Türk gücü kurulur..Ardından anlaşılır..Sınırı geçene kadar durmak yok..Aralardaki mesafe kısa tutulsun..Hız 80-90 Km/h.Gariplik sezilirse hızlanılacak..İnsanlarda tedirginlik tabi..Çocukluk işte..Sende arka koltukta o sıcakta babayı hayranlıkla izlersin..Diğer araçlardaki insanları da akrabaların zannedersin.

    Sınır geçilir yola devam edilir..3 gün akabinde memleketindesindir..Baba yolculuk ertesi 1 günlük pert sürecine girmiştir bile.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir


    quote:

    Orjinalden alıntı: tenekekutu

    Konu hart hurt olduğuna göre bende bir soru sorayım.
    Şimdi diyelim ki araba yolculuğuna karar verdiniz.Şöyle İspanya ya kadar gideyim geleyim dediniz ( Motorcular bu tür yolculukları çok sever) geçtiğimiz tüm ülkeler için vize almak şart mı ? Peki böyle bir maceranın vize olayı insanı ne kadar uğraştırır.Kısacası Vize hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi ?


    eğer türkiye ispanya yapacaksanız akdeniz sahillerini izleek en doğrusudur. Yukarılarda eski yıllarda yazmıştım ama tekrar vrugulayayım.Shenken vizesi ile yunaniztan gemiyle italya oradan cenova üstünden monaco , nice , meşhur kan marsilya ve kıyıdan barcelonaya kadar gidebilirsiniz. Çok güzel bir yolculuk olacağını şimdiden söyleyebilirim. Tek vize almanız bunu da yunanistandan girecek olacağınız için buraya başvurmanız yeterli olacaktır. Arabayla gideceğiniz için özellikle formlarda bu kısmı işaretlemeniz önemlidir.Tek vize için gemi ile yunanistan italya geçişi şarttır.


    Sağolasın hocam.
    Gerçi ben bu yolculuğa çıkasıya kadar tüm Avrupa AB ye girer tek vizede tüm Avrupayı gez,bakarsın kazara bizde gireriz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    şu anda acaba hırvatistan ve sirbistanda işler nasıl.ASLINDA BAYAĞI MERAK DA EDİYORUM.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bfs

    Vay be..

    Yugoslovya da savaş dönemi..Gümrükte beklenir, 8-10 araçlık Türk gücü kurulur..Ardından anlaşılır..Sınırı geçene kadar durmak yok..Aralardaki mesafe kısa tutulsun..Hız 80-90 Km/h.Gariplik sezilirse hızlanılacak..İnsanlarda tedirginlik tabi..Çocukluk işte..Sende arka koltukta o sıcakta babayı hayranlıkla izlersin..Diğer araçlardaki insanları da akrabaların zannedersin.

    Sınır geçilir yola devam edilir..3 gün akabinde memleketindesindir..Baba yolculuk ertesi 1 günlük pert sürecine girmiştir bile.





    Rüşvet olayları fena.

    Kaç kez şahit oldum.

    Türkleri sevmeyen sırplar bir 50 eurocuk gördüklerinde nasılda seviyorlar anlatamam !




  • sırbistana girmeden hırvatistana gidilse problem çıkıyor mu ? bütün güzel yerler dalmaçya kıyıları turistik yerler hırvatlarda kaldı .
    bizim egenein kopyası .vize var mı acaba ? bosna hersekte olmadığını biliyorum.Ama gzilecek yer hırvatistanın dalmaçya kıyılarıdır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    şu anda acaba hırvatistan ve sirbistanda işler nasıl.ASLINDA BAYAĞI MERAK DA EDİYORUM.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bfs

    Vay be..

    Yugoslovya da savaş dönemi..Gümrükte beklenir, 8-10 araçlık Türk gücü kurulur..Ardından anlaşılır..Sınırı geçene kadar durmak yok..Aralardaki mesafe kısa tutulsun..Hız 80-90 Km/h.Gariplik sezilirse hızlanılacak..İnsanlarda tedirginlik tabi..Çocukluk işte..Sende arka koltukta o sıcakta babayı hayranlıkla izlersin..Diğer araçlardaki insanları da akrabaların zannedersin.

    Sınır geçilir yola devam edilir..3 gün akabinde memleketindesindir..Baba yolculuk ertesi 1 günlük pert sürecine girmiştir bile.





    Rüşvet olayları fena.

    Kaç kez şahit oldum.

    Türkleri sevmeyen sırplar bir 50 eurocuk gördüklerinde nasılda seviyorlar anlatamam !




  • em çabuk bu iki ülke arası yol kaç saatte alınmıştır acaba . ferrarili bir adam ibreyi sona vurdurup glse ondanda bıkar be zaten hız sınırı var yapamazdaaaaaa
  • Gözlemlediğim kadarıyla gurbetçi yurttaşlarımız eskisi gibi kara yoluyla pek gelip gitmiyorlar artık üstelik eskiye nazaran daha kolaylaşmışken kara yoluyla gelip gitmek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: F1SECO

    em çabuk bu iki ülke arası yol kaç saatte alınmıştır acaba . ferrarili bir adam ibreyi sona vurdurup glse ondanda bıkar be zaten hız sınırı var yapamazdaaaaaa


    Delmenhorst'tan (Almanya'nın kuzeyindeki Bremen'e yakın) Adana'ya benim bildiğim rekor tam 48 saat, çift şoför, tek kontak, Mercedes 230.4 otomobille 25 yıl önce. 4000 km'lik yolda 6 saatte bir şoför değişmiş, birisi uyurken diğeri direksiyon sallamış, sadece hudut kapılarında ikisi ayıkmış. Bu "başarıyı" gösteren dayım ve yengem... Zaten Yugoslavya savaşından sonra rota değişmiş, İtalya'ya geçip gemi ile Yunanistan'a veya Çeşme'ye gidip Türkiye'ye bu şekilde giriş yapmaya başlamışlardır (bilhassa 90'lı yıllarda). Ondan sonra da çoğunluk havayolunu tercih etmiştir.

    Şu anda otomobiliyle gelenler direksiyon sallamaya meraklı gençler ve nostalji yaşamak isteyenler veya 5.000 €'ya aldığım S600'üyle mahallede hava atmak isteyen ithal damatlar.




  • Uçakla Türkiye-Almanya arası ortalama 3 saat (aslında giderken 2 saat, gelirken 4 saat); buna havaalanı öncesi ve sırası kayıplar eklenirse taş çatlasın 7 saat ve günümüzde sadece yolda yiyip içmeye harcanacak para ile uçak bileti alınabiliyor. Hal böyle olunca karayolunu kullanmak için insanın gerçekten iyi bir sebebi olması lazım.
  • kalabalık geldiklerini unutmamak lazım. Hele şimdi arabalar van tipi olunca cümbür cemaat çoluk çocuk kalabalık aileler için uçak çok masraflı olacaktır.Yurtdışı uçuşlarında cocuklar da büyüklere yakın para tutar.Yok havaalanı vergisi kdv filan derken ciddi uçak parası tutmaktadır. Seyahat firmaları hariç tatile memleketlerine gidenler için halen araçla gelmek cazip olduğunu sanıyorum.sonuçta 4-5 depo ile buraya geliyorsunuz. bir de dizel olayı çıktı 3 depo yani 150 euroya gelmek mümkün .bu fiyata bir veya maksimum 2 kişilik uçak biletini zar zor alırsınız.
    uçak işi dışarıdan görüldüğü gibi ucuz değildir. Ama seyahat için bir turistik beldeye otele gidiyorsanız seyahat acentaları vasıtası ile gidiş geişve yatak ücreti komik rakkamlara işin görülmesi olası.Zaten dikkat ederseniz vatandaşlarımızın çoğu artık bu tür yazlık ve 5 yıldızlıturiztik bölgelerde tatillerini geçirmektedirler. Ama artık uzun sürelerdir gelenler alternatif yollar üzerinde de tatil yaparak gelenlerin olduğunu da biliyorum. İtalyada bir iki gün avusturyada bir gün gibi gezerek keyifle gelen de var.




  • Yolculuk sırasında yanlış bir istikamete girildiğinde geri dönüşüm kolay olabilirmi?Birde bu arabadaki navigasyon cihazları rahatlıkla türkiyeye kadar getirebilirmi sizce?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.