Şimdi Ara

Almanya, elektrikli araç alımlarında sunduğu teşviki yüzde 50 artıracak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tahir40 kullanıcısına yanıt
    aynen dostum. bundan bahseden yok. Turkiye icin elektrikli arac demek daha cok hava kirliligi demek

  • ufo U kullanıcısına yanıt
    Daha çok hava kirliliği demek değil hatta yanından bile geçmiyor.

    Elektrikli araçlarda 1. öncelik emisyonu sıfırlama değil şehirlerden uzaklaştırma. Uzak emisyon teorisi olarak arattığınız zaman daha detaylı inceleyebilirsiniz. Elektrikli araçlar sayesinde Hollanda, Danimarka, Norveç gibi ülkeler elektrik ihtiyacını yenilenebilir enerjiden ürettiği için 0 emisyona ulaşıyor. Bizim gibi fosil yakıta bağımlı ülkelerde ise emisyonları şehir merkezlerinden uzaklaşıp şehire uzak santral bölgelerinde yoğunlaşıyor. Bununla birlikte milyonlarca dizel aracın egzozunu ve emisyon sistemlerini tek tek gerçek anlamda denetleyemezken 10larla ifade edilen santral bacalarını kontrol etmek çok daha kolay. Örneğin NOx olarak bakarsak Türkiyede gerçek anlamda kritik bölge İstanbul, elektrikli araca geçtiğinde İstanbul NOx anlamında çok daha solunabilir bir havaya sahip olmuş oluyor.

    Bununla birlikte akaryakıt dağıtımında oluşan emisyonları da elemine etmiş oluyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizdeki durum da bu ne yazık;


  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.