< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 19 Nisan 2025; 2:15:30 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 19 Nisan 2025; 2:15:30 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Üyelik tarihi: 8 Haziran 1988 [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99971077/f_//tm.htm
|
|
herhangi bir lobi yok çünkü yaşayanların büyük çoğunluğu vasıfsız işçi. aydınlanmanın doğduğu topraklarda yaşarlar, bir kere de merak edip okumamışlardır. giden ilk neslin çoğu almanca bile bilmez, burada köylerde sırf vasıfsız iş gücü diye almanya 2. dünya savaşından pert çıktığı için alındılar. ikinci nesilde de pek gelişme olmadı. üçüncü nesil ve sonrasında ise çoğunluğu videodaki gibi tipler, gerçekten kendini yetiştirmiş olanların yüzdesi düşük. aileden eğitim almamıs, kendini de pek eğitmez, neyi neden desteklediğini de bilmez. hayatlarındaki tek kıstas para kazanıp bir şeyler satın almak, bununla övünüp hava atmaktır. en ufak bir hobiye ya da kendini geliştirme çabasına sahip değiller. ayrıca bu tipler bırak lobiyi kendi aralarında az sivrilen kişileri aşağı çekmeyi kendilerine hak görürler. lobi işini anca son 10 yılda göçen, burada doğup büyümüş eğitimli ve nitelikli kişiler yapabilir. şirketlerde üst düzey pozisyonlarda olan ya da okullarda akademik gücü olanlardan bahsediyorum, kaçak göçek gidip vasıfsız işte çalışanlar değil. tabi orada da azımsanmayacak bir kesim ben kendimi kurtardım banane bundan sonra da dediği için lobimiz oldukça etkisiz. |
|
_____________________________
AMD Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk MAX, Crucial Ballistix Sport LT DDR4 3000 2x8GB, MSI GeForce 1060 3GB Gaming X, Kioxia Exceria Plus 1TB, Phanteks P400A, EVGA Supernova 650 G2, Noctua NH-U12S Chromax, Acer VG240ypbiip, Aula F75, Logitech G Pro X Superlight
|
|
ne kadar cahil ve köylü kurnazı olduklarını görsen :) şu yorumunda kendinden şüphe duyardın. |
|
_____________________________
|
|
Egitim seviyesi yuksek vatandaslar sistemle, dusuk insanlar ise birbirleri ile ugrasirlar |
|
_____________________________
Niyeti BoZduM 61 Gün TuTuyOruM
KeNDinE VerDiğiN DeğEr KaDaR AdAMsıN
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
|
Bu ne ki daha beterini de yaptılar zamanında. |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 19 Nisan 2025; 2:19:16 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|