Şimdi Ara

ALMAN MI, JAPON OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
893
Cevap
12
Favori
107.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende bir Japon araçlarının hastası olarak;

    Taşıyıcı 3 ü izledikten sonra Fransa yapımı bir filmde Alman araçlarını kullanmaları insanı düşündürüyor.
  • ne japonu ya almanlar dünyada bir numara bütün asyayı birleştirin yinede almanlar gibi araba yapamazlar bi lexus diye tutturmuş millet kaç kere lexusa bindiniz acaa yada kaç kere yolda gördünüzde bu kadar övüyorsunuz anlamadım...
  • Alman mı Japon mu?

    Bazı arkadaşlar Lexus örneğini vermiş,emin olun ki işin içine lüks araçlar girerse Japonlar ezilir,Audi-BMW-Mercedes yer bitirir Lexus'u.

    B-C-D segmentlerinde yarışa girebilir ancak Japonlar.Bence onda da Almanlar üstün ya,neyse.

    İşin içine spor araba girerse yine Almanlar kazanır.Japonlar modifiyeye daha yakın gibi.İşin içine güç,kalite girerse yine Almanlar önde.


    Kısacası Alman kazanır,Japonlar ancak "motor sorunsuzluğuyla "övünsün.Sanki diğerlerinin motoru çok dandik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 1 Mayıs 2009; 0:05:00 >
  • japonlar denilince hangi marka kastediliyor.honda ve toyota ise zaten bunları mercedes ile kıyaslamak saçma.mercedes in kalitesi ortada.honda ancak vw ile

    kıyaslanabilir.Her yönden almanlar daha öndedir.Ama fiyat olarak da tabiki daha fazladır.

    Kısacası paran almana yetmiyorsa japon al
  • iki ülkenin ürettiği markaları saysak az çok anlaşılır

    gerçi japon araçlarıda artık alman araçlarını sağlamlıkta aratmıyor.

    bi yanda bmw, mercedes, audi, opel
    diğer yanda toyota, honda, subaru.

    çok zor karar :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Alman mı Japon mu?

    Bazı arkadaşlar Lexus örneğini vermiş,emin olun ki işin içine lüks araçlar girerse Japonlar ezilir,Audi-BMW-Mercedes yer bitirir Lexus'u.

    B-C-D segmentlerinde yarışa girebilir ancak Japonlar.Bence onda da Almanlar üstün ya,neyse.

    İşin içine spor araba girerse yine Almanlar kazanır.Japonlar modifiyeye daha yakın gibi.İşin içine güç,kalite girerse yine Almanlar önde.


    Kısacası Alman kazanır,Japonlar ancak "motor sorunsuzluğuyla "övünsün.Sanki diğerlerinin motoru çok dandik.




    Çok çabuk unutuyorlar Mercedesler'i,Maybachler'i..

    Tutturmuşlar bir Lexus sevdası o kadar..Başka çünkü elle tutulacak markası yok Japonların..Lexus lüks arabalar üretiyor ama yukarda ismini verdiğim markalar kadar ne prestiji var nede kalitesi..

    Motor konusunda da yılın motor ödüllerini vermiştim ama görmemezlikten geldi bazıları yine ekleyeyim en iyisi..

    International Engine of the Year 2008
    YILIN EN İYİ MOTORU
    BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6)

    Rakipleri ve Neticeleri:

    1. BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6) 380

    2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Touran, Tiguan, Jetta) 287

    3. Volkswagen/Audi 2-litre 4-cylinder Turbo FSI (A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Skoda Octavia, Seat Altea, León, Golf GTi) 270

    4. BMW 4-litre V8 (M3) 241

    5. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 151

    6. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308) 149

    7. Subaru 2.5-litre flat four Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy) 78

    8. Toyota 1-litre 3-cylinder (Aygo,Yaris/Echo/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 69




    Best New Engine of 2008
    (Yılın En İyi Yeni Motoru)
    BMW 2-litre Diesel Twin Turbo (123d)

    Rakipleri ve aldıkları neticeler :

    1. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d) 257

    2. BMW 4-litre V8 (M3) 218

    3. Subaru Diesel 2-litre flat four Turbo (Outback) 201

    4. Audi 5-litre V10 (RS6) 166

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 147

    6. Volkswagen 1.4-litre TSI (Audi A3, Seat Leon, Altea, VW Golf, Eos, Jetta, Passat) 115




    GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
    (Yılın Yeşil(Çevreci) Motoru )
    Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (PRIUS)

    Rakipleri ve Neticeleri :

    1. Toyota Hybrid 1.5-litre (Prius) 269

    2. BMW Diesel 2-litre (118d, 318d) (Stop-start) 266

    3. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Touran, Tiguan, Jetta (140/170bhp)) (small capacity, high output) 150

    4. Volkswagen 1.4-litre TSI (Audi A3, Seat Leon, Altea, VW Golf, Eos, Jetta, Passat (125bhp)) (small capacity, high output) 140

    5. Fiat 1.4-litre Turbo (Bravo) (small capacity, high output) 108

    6. Honda Hybrid 1.3-litre IMA (Civic) 101




    Best Performance Engine
    ( Yılın Performans Motoru )
    Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, 911 GT2)

    Rakipleri ve Neticeleri :

    1. Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, GT2) 137

    2. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 134

    3. BMW 4-litre V8 (M3) 133

    4. Ferrari 6-litre V12 (599 GT 125

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 124

    6. Audi 5-litre V10 (RS6) 108


     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?




  • 1986 Toyota TRUNEO
     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?


    Buyrun size "23 yılın" motoru...
    http://videos.streetfire.net/video/20b-rotary-powered-TOYOTA_647238.htm




  • MADE IN GERMANY
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Güneydoğu

    1986 Toyota TRUNEO
     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?


    Buyrun size "23 yılın" motoru...
    http://videos.streetfire.net/video/20b-rotary-powered-TOYOTA_647238.htm



    Ne diyeceğimi bilemedim bir anda,biz burada nelerden bahsediyoruz,siz 86 model arabadan bahsediyorsunuz.


    Şu Lexus sevdasını da anlayamadım,tamam premium da,Almanların premiumlarından da iyi değil.


    @DH-ALEMDAR

    O ödüller hikaye geliyor bazılarına.Bazı arkadaşlar TSI motor için,o teknolojiyi daha eskiden Japonlar geliştirmişti dediler,nedense günümüzde ortalıkta gözükmüyorlar.



    Japonlar B ile C segmentinde iddialı,doğrudur.Ama D segmentinden itibaren aradaki fark açılmaya başlar.Çünkü işin içine detay+kalite hissi girer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 2 Mayıs 2009; 0:14:12 >




  • Madem ödüller hikaye,onlar ödülleri versinler..Bu ülkede emeğe saygı olmadıkça ne bi otomobilimiz olur nede başka bi haltımız..
  • Mesajımda ufak bir değişiklik yaptım,yanlış anlaşılma olmasın.
  • Keşke bizimde kendi yaptığımız her şeyiyle hakiki bir Türk arabamız olsaydı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orjinalden alıntı: Güneydoğu

    1986 Toyota TRUNEO

    Buyrun size "23 yılın" motoru...
    http://videos.streetfire.net/video/20b-rotary-powered-TOYOTA_647238.htm


    Ne diyeceğimi bilemedim bir anda,biz burada nelerden bahsediyoruz,siz 86 model arabadan bahsediyorsunuz.

    Şu Lexus sevdasını da anlayamadım,tamam premium da,Almanların premiumlarından da iyi değil.

    @DH-ALEMDAR

    O ödüller hikaye geliyor bazılarına.Bazı arkadaşlar TSI motor için,o teknolojiyi daha eskiden Japonlar geliştirmişti dediler,nedense günümüzde ortalıkta gözükmüyorlar.

    Japonlar B ile C segmentinde iddialı,doğrudur.Ama D segmentinden itibaren aradaki fark açılmaya başlar.Çünkü işin içine detay+kalite hissi girer.



    86 model araba işin esprisiydi ama anlaşılmadı sanırım.

    Bir anda 86'lık bir motorun neler yapabildiğini görünce. Espriye fazla takılmayın siz boşverin.

    Yılın motoru masallarını da tartışmaya değer görmüyorum. Oturup VTEC konusunu tartışalım, ona eyvallah.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Güneydoğu

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orjinalden alıntı: Güneydoğu

    1986 Toyota TRUNEO

    Buyrun size "23 yılın" motoru...
    http://videos.streetfire.net/video/20b-rotary-powered-TOYOTA_647238.htm


    Ne diyeceğimi bilemedim bir anda,biz burada nelerden bahsediyoruz,siz 86 model arabadan bahsediyorsunuz.

    Şu Lexus sevdasını da anlayamadım,tamam premium da,Almanların premiumlarından da iyi değil.

    @DH-ALEMDAR

    O ödüller hikaye geliyor bazılarına.Bazı arkadaşlar TSI motor için,o teknolojiyi daha eskiden Japonlar geliştirmişti dediler,nedense günümüzde ortalıkta gözükmüyorlar.

    Japonlar B ile C segmentinde iddialı,doğrudur.Ama D segmentinden itibaren aradaki fark açılmaya başlar.Çünkü işin içine detay+kalite hissi girer.



    86 model araba işin esprisiydi ama anlaşılmadı sanırım.

    Bir anda 86'lık bir motorun neler yapabildiğini görünce. Espriye fazla takılmayın siz boşverin.

    Yılın motoru masallarını da tartışmaya değer görmüyorum. Oturup VTEC konusunu tartışalım, ona eyvallah.


    Zaten ödüller verilmiş bitmiş..Neyini tartışcaz..Bize düşen yiğidin hakkını yiğide vermek..Mesela yılın çevreci motor ödülünü Toyota almış..Bence bu çok önemli..Bizim için olmasa bile geleceğimiz için çok önemli..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Zaten ödüller verilmiş bitmiş..Neyini tartışcaz..Bize düşen yiğidin hakkını yiğide vermek..Mesela yılın çevreci motor ödülünü Toyota almış..Bence bu çok önemli..Bizim için olmasa bile geleceğimiz için çok önemli..


    Hocam, yanlış anlamayın da çocuklar bile güler o ödüllere. Japonya diye bir kıta olsaydı, bütün ödülleri Japonya alırdı heralde.

    Çevreci Motor konusunda daha iyisi varsa söyleyin de biz de bilelim. Ağzına bir parmak bal çalıp, sen sus aldın alacağını demeye benzemez.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Alman mı Japon mu?

    Bazı arkadaşlar Lexus örneğini vermiş,emin olun ki işin içine lüks araçlar girerse Japonlar ezilir,Audi-BMW-Mercedes yer bitirir Lexus'u.

    B-C-D segmentlerinde yarışa girebilir ancak Japonlar.Bence onda da Almanlar üstün ya,neyse.

    İşin içine spor araba girerse yine Almanlar kazanır.Japonlar modifiyeye daha yakın gibi.İşin içine güç,kalite girerse yine Almanlar önde.


    Kısacası Alman kazanır,Japonlar ancak "motor sorunsuzluğuyla "övünsün.Sanki diğerlerinin motoru çok dandik.




    Çok çabuk unutuyorlar Mercedesler'i,Maybachler'i..

    Tutturmuşlar bir Lexus sevdası o kadar..Başka çünkü elle tutulacak markası yok Japonların..Lexus lüks arabalar üretiyor ama yukarda ismini verdiğim markalar kadar ne prestiji var nede kalitesi..

    Motor konusunda da yılın motor ödüllerini vermiştim ama görmemezlikten geldi bazıları yine ekleyeyim en iyisi..

    International Engine of the Year 2008
    YILIN EN İYİ MOTORU
    BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6)

    Rakipleri ve Neticeleri:

    1. BMW 3-litre Twin Turbo (135, 335, X6) 380

    2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Touran, Tiguan, Jetta) 287

    3. Volkswagen/Audi 2-litre 4-cylinder Turbo FSI (A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Skoda Octavia, Seat Altea, León, Golf GTi) 270

    4. BMW 4-litre V8 (M3) 241

    5. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 151

    6. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308) 149

    7. Subaru 2.5-litre flat four Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy) 78

    8. Toyota 1-litre 3-cylinder (Aygo,Yaris/Echo/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 69




    Best New Engine of 2008
    (Yılın En İyi Yeni Motoru)
    BMW 2-litre Diesel Twin Turbo (123d)

    Rakipleri ve aldıkları neticeler :

    1. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d) 257

    2. BMW 4-litre V8 (M3) 218

    3. Subaru Diesel 2-litre flat four Turbo (Outback) 201

    4. Audi 5-litre V10 (RS6) 166

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 147

    6. Volkswagen 1.4-litre TSI (Audi A3, Seat Leon, Altea, VW Golf, Eos, Jetta, Passat) 115




    GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
    (Yılın Yeşil(Çevreci) Motoru )
    Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (PRIUS)

    Rakipleri ve Neticeleri :

    1. Toyota Hybrid 1.5-litre (Prius) 269

    2. BMW Diesel 2-litre (118d, 318d) (Stop-start) 266

    3. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Touran, Tiguan, Jetta (140/170bhp)) (small capacity, high output) 150

    4. Volkswagen 1.4-litre TSI (Audi A3, Seat Leon, Altea, VW Golf, Eos, Jetta, Passat (125bhp)) (small capacity, high output) 140

    5. Fiat 1.4-litre Turbo (Bravo) (small capacity, high output) 108

    6. Honda Hybrid 1.3-litre IMA (Civic) 101




    Best Performance Engine
    ( Yılın Performans Motoru )
    Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, 911 GT2)

    Rakipleri ve Neticeleri :

    1. Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, GT2) 137

    2. BMW 5-litre V10 (M5, M6) 134

    3. BMW 4-litre V8 (M3) 133

    4. Ferrari 6-litre V12 (599 GT 125

    5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 124

    6. Audi 5-litre V10 (RS6) 108


     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?


    +
     ALMAN MI, JAPON  OTOMOBİL Mİ TERCİH EDİLMELİ?

    />


    bu alman markalarınıda unutmayalım




  • Henry FORD'un kemikleri sızlayacak, garibim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güneydoğu -- 2 Mayıs 2009; 2:32:08 >
  • etraf savaş alanına dönmüş ne ciddi fanatikler barındırıyormuşuz aramızda meğer..sıcak bir çatışma
  • "h.fordun kemikleri sızladı bile".ford amerikan arabası.beyler hiçmi ticari araçtan bahsedilmez.3 milyon km.garanti veren otobüs motoru japan.motorun nasıl yapılması gerektiğini dünyaya yayan japan.ekonomik araç üretip benim gibi garibanların otomobil sahibi olmasını sağlayan japan.türkiye karayollarında binlerce km.yaptım.hiç ferrari-porshe-lambochin-lotus-rols,royse-gibi sayamadığım arac deyil binmek içlerinden görmediğim bile var.her üreticinin güzellikleri var.arazi araçtan bahseden yok.icadeden abd yi solladı japan.(motordan anlayanınız varsa japanların motorda neden önde olduklarını bilir).
  • Can güvenligi kalite uzun ömürlülük konfor=Yüksek Alman mühendisligi

    NOT:Bu saydıklarımda Mitsubishi yi hariç tutuyorum Gercekten iyi arabalari var cunku
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.