< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
|
|
girmiş derken? adamlar seçenekleri bile belirliyorlar. Alman halkına sunuyorlar. onlar da özgürce seçim yaptıklarını sanıyorlar vs vs. |
|
_____________________________
|
|
iç çamaşırı ne renktir sence? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 4 Mayıs 2025; 17:51:58 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
adam işte tasmasını göstermiş. lafa gelince "alamanya özghür". değil bro, burası da değil. erdoğan ile iş birliği yapan deutsche bank vardı. hani 128 milyar doları yemek için akp'nin kullandığı bankalardan biri. mesela o banka haberi fazla gündemde kalmadı. üstü kapatıldı. ne kadar komisyon aldılar da susturdular bilemiyorum altan. |
|
_____________________________
|