Şimdi Ara

Allahtan kork Türknet portumu değiştir artık(1 ay oldu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 7
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bigcrysis93 (9 mesaj) TheBCD (7 mesaj) erg45 (5 mesaj) erkaninn59 (2 mesaj) KimBuGamzeli (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (18 mesaj) Mobil (8 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj

  • Koskoca Türknet bir tt ekibine port değişim emri veremiyor yazıklar olsun.
    Destek numaram:32968693
    btk şikayet no:33106833



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 7 Mayıs 2020; 22:32:59 >



    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
  • Dostum dün başka bir konuda da konuşmuştuk. Turknet TT'ye port değiştir diyemez. Bu korona döneminde Arıza müşteri kaynaklıdır deyip kapatıyorlar kayıtları.

  • selam kardeşim nasılsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TheBCD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • iptal edecekler benim faks yüklemişlet işleme aldılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • iyiyim abi teşekkür ederim. sevindim işleme alınmasına ellerine ulaştıktan sonra 7. gün iptal ediyorlar zaten bir iletişim kurmana veya seni aradıklarında telefonu cevaplamana gerek yok. Yasal olarak 1 hafta içinde kapatmak zorundalar.
    |
    |
    erg45 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • port,hız sorunu,veya herhangi bir emri veriyor veya vermiyor her türlü iplenmiyor türknet türk telekom tarafından adamların umurlarında değil müşteri kaynıklı yazıp geçiştiriyorlar olay çözülüyor 20 gün altyapımın desteklediği hıza yükselttiremedim artık saldım uğraşmıyorum sürekli tekrara girdi aynı şeyleri yazıp duruyorlar

  • Türk telekoma geç gitsin hocam ben 10 gün oldu geçeli aynı porttan geçmeme rağmen pinglerim düzeldi ve akşam saatlerinde olan throttling düzeldi.
    |
    |
    erkaninn59 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • en ufak bir hatalarını bekliyorum hocam geçicem zaten uğraşılmaz bunlarla ben onu anladım aylık 20-30 lira için değmez
  • Bende Milenicom düşünüyorum. Sizce farkı olur mu? Bu kadar kötü bir firma olamaz tt ekipleri zaten hiçbir zaman gelmiyor hattımı kontrol etmeye hep kullanıcı hatası değip geçiştiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Port sorunu bende de vardı 2 ay sonunda çözdüm dün bağlatabildim internetimi ( NetSpeed ) TT'den adamını bulman lazım. Beni müdürlükten birisi aradı numarasını aldım her sorunda bunu aradım port için darladım sonunda hallettiler ankastreye bağlantıya gelen tt elemanı abi tanıdığın mı var dedi niye ki dedim abi süreç hızlandırılmış gözüküyor da ondan sordum dedi he torpilliyim ben dedim

  • Olmuyor büyük ihtimal firma değiştireceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    KimBuGamzeli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Merhaba, talebe göre port değişikliği yapılmıyor maalesef. Genel olarak arıza ekiplere iletilir. Ekipler port üzerinde sorun görürlerse siz talep etmeden direk port değişikliği yapılıyor. İlettiğiniz sorun port kaynaklı olmadığından dolayı işlem yapılmamıştır. Arkadaşlarım sorunun giderilmesi için elinden geleni yapıyor. Gelişme olduğunda bilgi verecekler.

  • Eminim çalışıyorlardır ona şüphem yok ama kimse çözemiyor.Neden port değişimi yaparak denenmiyor sorunun çözümü sanki bu portu bana kitlediniz port değişimi kaç para tutuyorda değişim sağlamıyorsunuz söyleyin?Bir port değişimi bu kadar zor olamaz.

  • Arıza kaydında Türk Telekom'dan Turknet'e iletilen bir arıza numarası olucak uzun bir sayı. Onu bir kağıda not al mahallende veya ilçende sana en yakın olan Türk Telekomun altyapı bakım&teknik işlerin yürütüldüğü binaya git. Saha ekiplerinin bulunduğu. Bizim mahallede var tek katlı biryer ben buldum arayıp içerde 10larca koli DSLAM'lar fiber kablolar falan vardı baya şaşırmıştım. Ordan çözebilirsin ilgilenirlerse. 18 ile başlayan devre numaranı da not al git nolur nolmaz. Yalnız gitmeden ankastreden modeme gelen kablonun eksiz, tek parça, kısa devre olmadığına emin ol. Bu çok önemli.Benim evde her odada telefon prizi var müteahhit rezil bir tesisat çektirmiş her duvarda ek vardı. Hepsini iptal ettim hızım 35 mbpsden 63 mbpsye çıktı ve CRC hatalarım da bitti.

    Yardımcı olmazlarsa Türk Telekoma geçiceksin mecbur sonra port değişimi istersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 8 Mayıs 2020; 15:57:25 >

  • Kardeşim binaya gitsende seni kimse takmaz bunu unutma sen Türknetin müşterisisin ve benim kablom direkten geliyor direk evin içine kabloda ek filanda yok port arızalı kaç defa söyledim adslde hat zayıflamam yokken vdsle geçince hat zayıflamam oldu bu tamamen bana uzak port takmalarında bu kadar basit.Port değişimi yapmazlarsaydı en geç pazartesi milenicoma geçiyorum bıktım bu bilgisiz çalışanlardan.

  • Usta sen herkese muhalefetsin sana o kadar yazı yazdım yardımcı olabilirler diyorum ben bunu tecrübe ettim gitsen ne zararı olucak sana burdan yardırana kadar? Gördüğün gibi çözülmüyor burdan adamlar TT'ye git port değiştir diyemez bu işin işleyişi böyle burdan sonuç alamıcaksın.

  • az kaldı kurtulacam bende kardeşim 45 yaşında adamız elimizde telefonla karı koca olduk forum mesaj bilmezdim forumdan çıkmıyorum lanet olsun ya onaylasınlar iptalini kurtulayım:)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Abi sana daha önce de belirttim seni aradıklarında açmana gerek yok sözlü onay falan arayıp bahane, mazeret üretip çözüm için söz vericekler sadece.Vazgeçirme çabası yani Türk Telekomdan 16 liraya toptan aldığı portu sana 75e satıyor kaybetmek ister mi seni? Sana ulaşsalarda ulaşmasalar da 7 gün dolmadan kapatmak zorundalar sen fax çektikten sonra bu yasal zorunluluk. Telefonla karı koca olmana gerek yok yani.
    |
    |
    erg45 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Türk telekom la görüştük iptal işleminiz gerçekleştiğinde bize şu numaradan işlemleri başlayalım dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde yanlış sinyale verilmiş port. Hala değişecek TürkTelekom'dan haber yok. Telefon başvurum tamamlanınca internet hizmetim düzeldi. Fakat hat zayıflaması aşırı fazla SNR margin düşük port yüzünden. Profil tanımlamışlar bir de 24mbps umarım düzeltirler.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.