DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Alkol kandan kaç günde temizlenir?Temizlemek için ne gerekir ?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
26
Cevap
1
Favori
44.499
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Alkol kandan kaç günde temizlenir?Temizlemek için ne gerekir ?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1453 Mesaj
      22 Temmuz 2008 14:52:59
      Bilenler acil yazabilirmi


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      566 Mesaj
      22 Temmuz 2008 14:54:50
      tamamen temizlenmesi 40 gün alır etkisi 2,3 gün sürer kafa yapma süresi ise 3-5 saattir


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      355 Mesaj
      22 Temmuz 2008 14:55:23
      eğer bi müslüman içki içer ve tövbe etmezse ve 40 gün içinde ölürse kafir olarak gider die biliyorum


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melihyildiz -- 22 Temmuz 2008; 14:54:55 >
      _____________________________



      "Bilgisizlerin geçtikleri mevkiye yaptığı fenalığı, yüzlerce aslan bir araya gelse yapamaz." Mevlana
    • Binbaşı
      1453 Mesaj
      22 Temmuz 2008 14:56:29
      Yarın kan testine giricem en son geçen gün içtim.Testte alkol çıkarmı


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      566 Mesaj
      22 Temmuz 2008 14:58:02

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mass Effect

      Yarın kan testine giricem en son geçen gün içtim.Testte alkol çıkarmı

      az da olsa cikar ayrica karaciger enzimlerinde biraz yüksek cikabilir alkölden dolayi



      _____________________________

    • Teğmen
      228 Mesaj
      22 Temmuz 2008 14:58:30
      Vücuttan atılması 48-72 saat arası diye biliorum


      _____________________________

      Audaces Fortuna Juvat
    • Binbaşı
      1453 Mesaj
      22 Temmuz 2008 14:59:45
      teşekkürler arkadaşlar.o zaman yarına kadar bol bol terliycez az da olsa etki etsin bari

      nikotin ne kadar sürer ?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mass Effect -- 22 Temmuz 2008; 14:59:05 >
      _____________________________

    • Çavuş
      68 Mesaj
      22 Temmuz 2008 15:01:32
      bol bol su içip işe :)


      _____________________________

    • Binbaşı
      1610 Mesaj
      22 Temmuz 2008 15:04:34

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mass Effect

      teşekkürler arkadaşlar.o zaman yarına kadar bol bol terliycez az da olsa etki etsin bari

      nikotin ne kadar sürer ?

      birileri sigaralı vodkalı alem yapmış galiba



      _____________________________


      multinational task force: Team Rainbow
    • Teğmen
      160 Mesaj
      22 Temmuz 2008 15:05:08

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mass Effect

      teşekkürler arkadaşlar.o zaman yarına kadar bol bol terliycez az da olsa etki etsin bari

      nikotin ne kadar sürer ?



      Yaw alkol testi, nikotin testi yaptiricagina. Kolestrolune, sekerine baktir.

      Nikotin testi var mi bilmiyorum bu arada emin deilim yani.



      _____________________________

      GaLaTaSaRaY 1905 tarih yazar
      Şereftir Seni Sevmek Senle Ağlayıp Gülmek

    • Binbaşı
      1453 Mesaj
      22 Temmuz 2008 15:08:45
      Yok şimdi şöyle Bi sağlık sorunumda dolayı kanımı alıp inceleme yapacaklar kanda ne var ne yok çıkacak piyasaya ondan soruyorum Nikotin ne kadarda çıkar


      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      22 Temmuz 2008 15:08:57
      bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

      yıka kanını çıkar



      _____________________________

      ''İçimde şefini kaybeden bir orkestranın hüznü var, dışımda charlie chaplin gülüşü.''
    • Binbaşı
      1675 Mesaj
      22 Temmuz 2008 15:10:24

      quote:

      Orjinalden alıntı: melihyildiz

      eğer bi müslüman içki içer ve tövbe etmezse ve 40 gün içinde ölürse kafir olarak gider die biliyorum

      kafir olarak değil sadece o işlediği günahla ölür..



      _____________________________

      Zor bir yolda yürümek mecburiyetinde olan insanlar yürümeye başlamadan önce gönüllerinde ve zihinlerinde yürümek ve yol almak zorundadırlar.. Evvela " Ben bu yolu nasıl aşarım ? " korkusundan kurtularak yola çıktıklarında görürler ki yol zorda olsa aşılmış, yürünmüş ve gidilmiştir. İşte o zaman insanların yüreklerinde aslında yolun zannedildiği kadar zahmetli olmadığına ve bütün sıkıntılı yolların aşılabileceğine dair bir iman doğar . . .
      Necm.Erb.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      22 Temmuz 2008 15:11:15
      Alkolün temizlenmesi için şarap,nikotin için puro iç.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1453 Mesaj
      22 Temmuz 2008 15:40:28
      Nikotini bilen yokmu


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      692 Mesaj
      22 Temmuz 2008 21:21:53
      ne kadar zamanda temizlenirler bilmiorum ama bunların hiçbirisine o yağtırcaın testte bakılmicanı %80 biliorum. bu dediklerin için ayrı test gerekir, ne testi yaptırcaına bağlı.... muhtemelen yaptırcaın teste demir bağlama, kolestrol fln çıkcak, bunlardan alkol ve nikotinin anlaşılması zor gibime gelio. tabi bi anormallik bulup üstüne giderlerse bulabilirler. nikotini zatn geç çok uzun bi süre çıkmıo. ararlarsa bulurlar, senin yapabilcein bişi yok, onun için rahat ol....


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      18 Kasım 2009 12:51:08
      ya bende dün alkol aldım . bugün hastayım annem kalk poliklinige gidleim diyo kan alırlarmı bimiyorum alırlarsada alkol cıkarmı yne blmiyorum . artık hasta deilms gbi yapcaz hastaneden kaccaz bi sekilde bide domz grbi falan oldysak oda war isin icinde nese arkadaslar tavsiye ictikten sonra hasta olmayn:D:D


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Kasım 2009 12:52:19
      _____________________________

      Yvonne Strahovski

      Fan Club

      Kissing. Shoes. Grace. Beryllium clock. Half human. Who am I? Eye of harmony. Nice everybody hate me !
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Kasım 2009 12:53:10
      Ey hortlatıp sonrada mesajını silen zeki varlık sana sesleniyorum adminler silinen mesajları görebiliyorlar.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      321 Mesaj
      18 Kasım 2009 13:04:09
      Haha :D kaç günlük konuyu hortlatmışsınız.


      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.