Şimdi Ara

Alış Veriş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
11
Cevap
1
Favori
602
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    Trade için alt konu açmak gerekir mi veya nasıl yaparız bilemiyorum. İlk ben yazayım.

    Bir adet ES veya Armor/Es helm arıyorum. +2 minion %15+ quantity ve %20+ rarity (tabi daha yukarısı daha makbul :) veren bir helm.
    Elinde olan ve satmak isteyen arkadaşlar fiyatıyla birlikte oyun içinden veya buradan pm atabilirler.
    Oyunda ki şu an ki rumuzum My_Farmer


    Satın alınmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Goril1 -- 17 Mayıs 2013; 9:47:44 >



    |
    |
    _____________________________
    Cömertlik ve yardım etmede akarsu gibi ol. Şefkat ve merhamette güneş gibi ol.
    Başkalarının kusurunu örtmede gece gibi ol. Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol.
    Tevazu ve alçak gönüllülükte toprak gibi ol.
    Hoşgörülükte deniz gibi ol.
    Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
    MEVLANA
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Arkadaşlar bende düşünüyordum nasıl olacak diye burada trade kanalımızı kuralım bencede, şahsen ben isterim bir sürü Unique mevcut Stash'de..

    İhtiyacım olan item özellikleri =>>

    Eldivende = Yüksek ER + Hp + Atack Speed + 10-20 Res

    Ayakkıbıda = Yüksek ER + Hp + Mov. Speed + 20-30 Res

    1-h Sword kullanıyorum Yüksek DPS'li ve Hızlı silahları da deneyip yükseltirse almak isterim.

    Elimde bulunan item özellikleri =>>

    5L - Jasper Chopper - Beyaz (Kalite Basıp Alc. edebilirsiniz.)
    2* Blackheart Yüzük (Unique)
    Armour isteyenler için yüksek armour'lu 2 Slotlu chest mevcut.
    Minion ve Spectre kullanan arkadaşlar için 2-h Sword mevcut.

    item özellikleri için PM atınız. Yada oyunda Social "S" panelinden arkadaş listesine "Csamilg" olarak ekleyebilirsiniz. Oyunda Duelist ve Ranger olmak üzere 2 karakterim mevcut. Kasamda Maraduerler, Witchler ve ara sınıf itemleri mevcuttur.
    |
    |
    _____________________________
    Yaşam tehlikeli bir hastalıktır ! Cinsel yolla bulaşır...

    SE Live With Walkman Wt19i Ana Konu : Orochi© LwW Ana Konu




  • Çavuş
    63 Mesaj
    5 adet chaos orb a ne alabilir ( bişi edermi onuda bilmiyorum ya :)
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aratorn

    5 adet chaos orb a ne alabilir ( bişi edermi onuda bilmiyorum ya :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: aratorn

    5 adet chaos orb a ne alabilir ( bişi edermi onuda bilmiyorum ya :)

    Bazı düşük level unique itemları alabilirsin. Karekterini bilsem söylerdim. Mesela bow var, dagger var. Yeni başlangıç yapacaksan elinin altında olması faydana olur. Chaosları biriktir, ilerde craft filan yaparsan çok işine yarayacak. Gerçi oyunda craft ile istediğin özelliklerde bir item yapmak çok zor ama şans tutar mı tutar.
    |
    |
    _____________________________
    Cömertlik ve yardım etmede akarsu gibi ol. Şefkat ve merhamette güneş gibi ol.
    Başkalarının kusurunu örtmede gece gibi ol. Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol.
    Tevazu ve alçak gönüllülükte toprak gibi ol.
    Hoşgörülükte deniz gibi ol.
    Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
    MEVLANA
  • Yüzbaşı
    496 Mesaj
    Void Battery Prophecy Wandhttp://en.pathofexilewiki.com/wiki/Void_Battery Elinde bu wandtan olan varsa fiyat yazsın görüşelim.
    _____________________________
  • Çavuş
    47 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Flatronx

    Void Battery Prophecy Wandhttp://en.pathofexilewiki.com/wiki/Void_Battery Elinde bu wandtan olan varsa fiyat yazsın görüşelim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Flatronx

    Void Battery Prophecy Wandhttp://en.pathofexilewiki.com/wiki/Void_Battery Elinde bu wandtan olan varsa fiyat yazsın görüşelim.

    valla hacı bende bu itemden bulursam sırf onun için yeni bi karakter yapabilirm. çok feci dps yapılır bununla power charglarla
    |
    |
    _____________________________
    Her yer şuracıkta
    Her yer yakın...




  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Selamlar
    aura totem trap curse minion vb yetenekleri kullanan bir yardimci -buffer, debuffer karakter yapmaya calisiyorum .
    Soul_Mantle armor vb skill gemleri benim icin saklayin abi trade edelim
    karakter ismi gokhanakaro
    tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmansakir -- 2 Haziran 2013; 21:03:00 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    73 Mesaj
    http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Aegis_Aurora

    arkadaşlar bu kalkan lazım olan varsa talibim
    _____________________________

    Lenovo IdeaPad Y570
    CPU: Intel Core i7-2630QM || RAM: 8GB DDR3-1333MHz || HDD: 750GB WD Scorpio Blue || GPU: 1GB nVidia GeForce GT 555M GDDR5
    Display: 15,6" HD LED Backlight || Speaker: 2.0 JBL with SRS Premium Sound || ODD: DVD Super Multi || OS: Windows 7 Home Premium SP1 64-bit
  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onepear

    http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Aegis_Aurora

    arkadaşlar bu kalkan lazım olan varsa talibim
    quote:

    Orijinalden alıntı: onepear

    http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Aegis_Aurora

    arkadaşlar bu kalkan lazım olan varsa talibim

    bu arada ekleyeyim sadece haftasonu girebiliyorum yani cuma aksamı alabilirim ancak
    _____________________________

    Lenovo IdeaPad Y570
    CPU: Intel Core i7-2630QM || RAM: 8GB DDR3-1333MHz || HDD: 750GB WD Scorpio Blue || GPU: 1GB nVidia GeForce GT 555M GDDR5
    Display: 15,6" HD LED Backlight || Speaker: 2.0 JBL with SRS Premium Sound || ODD: DVD Super Multi || OS: Windows 7 Home Premium SP1 64-bit




  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onepear

    quote:

    Orijinalden alıntı: onepear

    http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Aegis_Aurora

    arkadaşlar bu kalkan lazım olan varsa talibim

    bu arada ekleyeyim sadece haftasonu girebiliyorum yani cuma aksamı alabilirim ancak

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: onepear

    quote:

    Orijinalden alıntı: onepear

    http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Aegis_Aurora

    arkadaşlar bu kalkan lazım olan varsa talibim

    bu arada ekleyeyim sadece haftasonu girebiliyorum yani cuma aksamı alabilirim ancak

    ayrıca 6L AR/ES veya EV/ES beraber olan zırh lazım haftasonuna kadar irtibata gecerseniz sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onepear -- 4 Haziran 2013; 18:12:05 >
    |
    |
    _____________________________

    Lenovo IdeaPad Y570
    CPU: Intel Core i7-2630QM || RAM: 8GB DDR3-1333MHz || HDD: 750GB WD Scorpio Blue || GPU: 1GB nVidia GeForce GT 555M GDDR5
    Display: 15,6" HD LED Backlight || Speaker: 2.0 JBL with SRS Premium Sound || ODD: DVD Super Multi || OS: Windows 7 Home Premium SP1 64-bit




  • Teğmen
    101 Mesaj
    http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Maligaro%27s_Virtuosity
    http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Thunderfist


    Elinde olan varsa PM ile ulaşabilirmi dostlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNerd -- 9 Haziran 2013; 15:55:40 >
    |
    |
    _____________________________
    Yaşam tehlikeli bir hastalıktır ! Cinsel yolla bulaşır...

    SE Live With Walkman Wt19i Ana Konu : Orochi© LwW Ana Konu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
kolayoto.com
üniversite
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.