Şimdi Ara

Aliexpress Standard Shipping Mağdurları - TÜM KARGO MAĞDURLARI TOPLANIYORUZ! (577. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Alnemu
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir - 5 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
21.690
Cevap
235
Favori
1.238.684
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 575576577578579
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cervinff kullanıcısına yanıt
    Hocam yukarıda bahsetmiştim dağıtıma çıkarıldı denilen kargoma da bugün 1431’de teslim edilemedi ibaresi konuldu. Dağıtıcıya verilmişti ve cihet numarası da vardı. Bütün gün evde olmama rağmen kimse uğramadı ve böyle güncellendi ve gelen giden olmadı. Yetiştirilemediği için mi sizce böyle olmuştur. Tekrar geri gönderilmez değil mi ürün?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakone -- 20 Mayıs 2019; 17:32:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bakone B kullanıcısına yanıt
    Postacı sizin adrese uğramamış ya da mesai saati içinde yetiştirememiş, yarın gelir merak etmeyin. Ad soyad bilgileriniz eksiksiz ve doğru ise sıkıntı olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 20 Mayıs 2019; 17:48:34 >
  • Bayram sonrası gelebilir onlar yoğunluktan ötürü.
  • cervinff kullanıcısına yanıt
    Yok hocam bütün bilgilerim tamdı. Özellikle dikkat ederim bu konulara posta koduna kadar eksiksiz yazmaya çalışırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Bayram sonrası gelebilir onlar yoğunluktan ötürü.
    Gelsin yeter hocam, başka bir mağazadan sipariş vermiştim T15 led ampul ocakta verdim nisana kadar bekledim gelmedi sonra paramı aldım.

    Çok sıkıntılı bir süreç oldu, yeterki gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 20 Mayıs 2019; 18:50:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Kusura bakmayın ama hata sizde. Aliexpressteki adres bilgilerinizin ad soyad dahil güncel olduğundan emin olmalısınız. Sadece adrese gönderim yapıyorlar sonra alamıyorsunuz şekilde görüldüğü gibi.
    İyide her şey tamdı.
    Sadece ad-soyad yeri değişikmiş, kontrol ettim bilgileri.

    Bu kadardan iade olur mu? Ben herhalde satıcı eksik bilgi girdi sandım, satıcı hatası zannettim sizin alıntıyı görene kadar.

    2.sorum peki para iadesi yapar mı satıcı? Çok incelemedim ama belirli seçenekler, kanıt falan istiyor sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beu kullanıcısına yanıt
    ptt gönderi takip ekranını ingilizceye çevirip gönderirsiniz. Ya yeniden gönderir ya da iade için dispute açarsınız. Siz ama satıcıya bunu izah edin ad soyad bilgileri yanlış olduğundan dolayı gönderi bana ulaşmadı diye. Ama saçma gerçekten, ad-soyad yerine soyad-ad yazsa birşey farketmez ki; öyle teslim ederler normalde. Adreste bir sıkıntı mı var acaba. Posta kodu vs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 21 Mayıs 2019; 9:41:23 >
  • Merhabalar,

    Bende 22 nisan da bir ürün satın aldım. Üzerine vergi binmesine razıyım yeter ki ürün gelsin. Çok tecrübeli olmadığım için sizlere sormak istedim. Şuan benim ürünümün durumu nedir bakabilir misiniz? Takip No: RB744883785SG

    Bu ürün Türkiye'ye giriş yaptımı yapmadımı anlamıyorum. Çünkü diğer takip sitelerinden baktığımda gümrükte olduğu söyleniyor. 16 gündür gümrükte ne yapıyor acaba. Fikir verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    Ptt kargoda sorguladığımda 15 gündür aşağıdaki ibare var.

    1 04/05/2019 11:58:00 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb)
    -
    - Singapore (Yurt Disi)
    2 05/05/2019 10:25:00 Gonderi yurtdisina sevk edildi Send item abroad (EDI-received)
    -
    - Singapore (Yurt Disi)
  • Arkadaşlar Selamlar,
    Benim Aliexpress'ten gelen siparişim kargo torbası yırtılıp muhtemelen istanbulda hiç edilip içine alakasız bir iki ufak bez parçası koymuşlar ve özensizce yırtılan yeri koli bandıyla yapıştırmışlar. Paketin açılmış olmasından ve gelmesi gereken ürünün gramajının daha ağır olması gerektiğinden Kayseri Ptt kargo görevlisine durumu ifade edip kargo poşetinin yırtık olduğunu gösterdim. Kendisi de kabul etti ve kendilerinin böyle şeylere tenezzül etmeyeceğini ancak İstanbul'da geçen süreçte böyle şeylerin yapılabildiğini söyledi ve ürünü teslim almadım kendisi de ürünü bağlı bulunduğu ptt şubesine götürüp amirine durumu bildireceğini beyan etti.

    Şimdi süreç nasıl işler ve ben ne yapmalıyım. Bu arada Aliexpress.com'da ürün onaylama süresi dolmuştu ancak kargo takipli olduğu ve kargonun türkiye'de görülmesi üzerine nasıl olsa bana ulaşır diye beklemekte idim. teşekkürler.




  • ozgurcan34 O kullanıcısına yanıt
    Ürün daha Singapur’da sevk edilmiş gözüküyor Türkiye’ye muhtemel 10 güne girer ülkeye bekle yani daha Türkiye’de değil vergi olayını bilmiyorum artık ne çıkar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ferro1989 F kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Diğer takip sitelerinde Türkiye'ye ulaştığı yazıyordu. Bu yüzden biraz kafam karıştı açıkçası.
    Ama az önce tekrar kontrol ettim, ptt sitesinde "Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi" yazmaya başladım. Sonunda hareketlenme var :)
  • ozgurcan34 O kullanıcısına yanıt
    PTT en garanti tespit yöntemi önemli değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 25 Mart'ta verdiğim sipariş bugün elime ulaştı sonunda. Bundan sonra kesinlikle Yanwen kargoyu görünce başka seçeneklere bakacağım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurcan34 O kullanıcısına yanıt
    Bu Pim kasıtlı yavaşlatma yapıyor sanırım. Kktc’de yaşıyorum paketler Türkiye üzerinden geliyor ama vergi vs işlerine kktc gümrüğü bakıyor takiplilerin elime ulaşması 20 günü hiç geçmedi daha. 9 Mayıs siparişi İstanbul’a inmiş. 3 güne elimde olur. Bakıyorlar KKTC işleyip gönderiyorlar diğer paketleri işlemiyorlar elde mi tutuyorlar anlamadım.

    RF731764926SG

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cervinff kullanıcısına yanıt
    Hocam, öncelikle ilgin için teşekkürler

    Bir düzeltme yapacağım, ayarlardan baktığımda soyad-isim kombinasyonu vardı ama sonra sipariş detaylarına baktım "Ev" gözüküyor. Nasıl gözümden kaçmış anlamadım. Otomatik Ev geliyordu o yüzden mi değiştirmemişim acaba

    Her neyse asıl soruma gelirsek. Satıcıyla konuştuk, tamamdır endişe etmeyin ürün bize ulaşınca paranızı iade edeceğiz dedi. Bende dedim ki ama anlaşmazlık için son 10 gün dedim, bu ürün size 10 günde iade olmayabilir. 30-40 günde bile sürebilir dedim. (en azından kalan 10 günlük anlaşmazlık tarihini uzatması için)

    En son endişe etmeyin birkaç gün bekleyelim dedi. Yorumun nedir

    10 gün içinde herhangi bir aksiyon olmazsa, benim daha itiraz hakkım kalmayacak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beu -- 22 Mayıs 2019; 9:17:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuanda ürün alınır mı acaba gümrüğe girmeden gelir mi ki ?
  • exclbr kullanıcısına yanıt
    Bence ihtimal yok 10 günde girmesine ilk vergi mağdurları buraya gelecek bakalım hayırlısı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şuanda ürün almak için beklemedeyim ne olcak bakalım
  • beu kullanıcısına yanıt
    Sen itirazı aç şimdiden. Sonuçlanmasını beklersin en kötü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferro1989

    Bence ihtimal yok 10 günde girmesine ilk vergi mağdurları buraya gelecek bakalım hayırlısı
    Misal ben mayısın 2'sinde sipariş ettim hala yolda 31'ine kadar umut var hadi hayırlısı.
  • 
Sayfa: önceki 575576577578579
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.