Şimdi Ara

Aliexpress Standard Shipping Mağdurları - TÜM KARGO MAĞDURLARI TOPLANIYORUZ! (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21.689
Cevap
235
Favori
1.238.733
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostum sen adresi yanlış verdiğin içinmi yoksa ürünü 60 gün beklememek içinmi iptal etmek istiyorsun eğer sipariş verdiyseniz o adresi değiştirme olmuyor satıcı ile mesaj yolu ile iletişime geçip doğru adresi yazarak size gelmesini sağlayın.

    Yok ben 60 gün bekliyemem o yüzden iptal etmek istiyorum derseniz aldığınız ürünün üzerine gelerek iptal deyin orda size niçin iptal etmek istediğini sorar sende sana uygun olanı işaretleyip iptal işlemini gerçekleştirirsin.

    Eğer sipariş bilgilerin satıcıya aktarıldı ise satıcıya mesaj atıp üzgün olduğunuzu ve ürünü almaktan vazgeçti geçtiğinizi belirten mesaj atabilirsiniz oda hemen kargo işlemini durdurup iptal talebini yerine getirir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06nakres06 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Adres eksikti maalesef mahalle adı yoktu ilk mesajımda belirtmiştim. Ad soyad , sokak no , daire no , posta kodu , ilçe il ve telefon numarası vardı Mahalle adı olmaması nedeniyle geri döner arada kaynar diye uğraşıp duruyorum. Live chat ve mağazaya mesaj yazdım kaçkere en son şu şekilde mesaj yazdım bakalım nasıl bir cevap gelecek. İlginiz için tşk ederim. İnşallah olumlu olurda adresi düzeltip tekrar sipariş veririm ama mobilden vermem PC den veririm siparişi .
    Sayın Yetkili tarafımca magazanızdan order xxxxxxxxxxx numarası ile alışveriş yaptım. Maalesef verdiğim Teslimat Sevkiyat adresinde hata olduğunu ödeme yaptıktan sonra farkettim,bu sebepten dolayı ürün elime ulaşmayacak ve büyük bir üzüntü yaşayacağım. Bu nedenlerden dolayı sipariş iptali gerçekleştirdim. Sizde satış işlemini iptal edip iade işlemini yaptığınız takdirde, Bende Teslimat sevkiyat adresimi düzeltip mağza, dükkan veya marketinizden aynı ürünü sipariş vereceğim. İlgi ve yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Zerr Gıffari -- 12 Şubat 2017; 1:57:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mağazadan size cevap gelmezse, bazı satıcılar ürünü göndermekte ısrar ettikleri için, size ürünü gönderirse Dispute açacağınızı ve ürün gelse bile teslim almayıp, iade edeceğinizi yazın. Yoksa bazıları iptale yanaşmıyorlar. Ben bu şekilde çözüm buldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guven35

    Mağazadan size cevap gelmezse, bazı satıcılar ürünü göndermekte ısrar ettikleri için, size ürünü gönderirse Dispute açacağınızı ve ürün gelse bile teslim almayıp, iade edeceğinizi yazın. Yoksa bazıları iptale yanaşmıyorlar. Ben bu şekilde çözüm buldum.


    Bilgilendirme için teşekkür ederim.👍👍👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aralık ayında verdiğim birkaç parça siparişimin hiçbiri elime ulaşmadı. Hepsi free shipping idi. Hiç bu kadar gecikmezdi. Gümrüğe takılacağını sanmıyorum. Zira 2-3 dolarlık ıvır zıvır hepsi.

    Open Dispute açmak istemiyorum. Biraz daha mı beklemeliyim bilemedim? Zira Ekim ayında verdiğim bir siparişim yine gelmemişti ve open dispute açarak para iadesi almıştım. Bunlara da açmak istemiyorum açıkçası.



    Site üzerinden kargo takibine tıkladığımda şöyle bir ekran çıkıyor. Pek anlayamadım?

    Aliexpress Standard Shipping Mağdurları - TÜM KARGO MAĞDURLARI TOPLANIYORUZ!

    PTT şubelerinden birine gidip sorgulama yaptırabilir miyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorrento -- 12 Şubat 2017; 16:35:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sorrento kullanıcısına yanıt
    Hocam satıcıdan sure uzatımı isteyin, yoksa hakkınız yanabilir. Ben de dispute açtım, paramı aldım, urun geldi. Satıcıya parayı iade etmek istediğimi yazdım ama anlamadı, mağdurum

    Urun 0.97 $ idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    Siparişiniz 28.12.2016 tarihinde Türkiye'ye girmiş. Bu takipsiz kargolar Türkiye'ye girdikten sonra takip edilemiyor. Bazen de kayboluyorlar. Benim de TR'ye girdikten sonra 30.12.2016'dan beri teslim edilmeyen takipsiz kargom var.
  • 29/09/2016 tarihli siparişim geçen hafta geldi. Parasını almıştım. Bugün geri odeme yaptım. Kasmayin bu kadar, mutlaka gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guven35

    Mağazadan size cevap gelmezse, bazı satıcılar ürünü göndermekte ısrar ettikleri için, size ürünü gönderirse Dispute açacağınızı ve ürün gelse bile teslim almayıp, iade edeceğinizi yazın. Yoksa bazıları iptale yanaşmıyorlar. Ben bu şekilde çözüm buldum.


    @guven35 mağazanın birinden mesaj geldi yeni adres istiyor translate çevirici öyle siyor. Sizce yeni adresi göndereyim mi? Mesaj aynen şöyle.



    Merhaba arkadaşım, mesaj bırakabilirsiniz. Ve gemi için yeni adresinizi takip edeceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Posta kodu varsa mahalle adına gerek yok. Benim adreste mahalle belirtmedim ama sorunsuz gelir postalar. posta kodu kullanıyorum.
  • selamlar kargo ücretli aynı firmadan 4 ayrı sipariş vermiştim 1 er saat arayla tek kargo takip numarası ile göndermişlerdi verdiğim siparişlerin 1 ri geldi 3 ayrı siparişim ortada yok ne yapmam lazım ilk defaa sipariş verdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Posta kodu varsa mahalle adına gerek yok. Benim adreste mahalle belirtmedim ama sorunsuz gelir postalar. posta kodu kullanıyorum.


    Teşekkür ederim peki isim ve adres bölümünde (i,ü,ö,ş,ğ) harflerinin kullanımı teslimatta sıkıntı yaratır mı yoksa yerine (u,o,s,g,ı) harflerinimi kullanmalıyım. @forumnic



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Zerr Gıffari -- 13 Şubat 2017; 14:15:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkçe karakter kullanmayın. etikete basamıyorlar sıkıntı olabilir. Küçük ı yerine büyük I veya i kullanmalısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanimadami


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowtr

    Departed from transit country şekline bekleyen 3 MY kargom var.

    Bunu yazdıktan sonra tekrar kontrol ettim 2 tanesi PTT'ye gelmiş.

    Hocam depart from transit country durumundan kaç gün sonra geldi PTT'ye ?

    15-20 günden fazla sürdü.




  • Ocak 23'den beri hiç hareket yok
    AliExpress standard shipping

    quote:

    2017.01.23 18:40 (GMT-7): 【Malaysia (Yurt Disi)】Gonderi yurtdisina sevk edildi,Send item abroad (EDI-received)
    2017.01.23 14:12 (GMT-7): Depart from transit country
    2017.01.23 14:05 (GMT-7): Arrive at transit country
    2017.01.23 02:40 (GMT-7): Gonderi yurtdisina sevk edildi,Send item abroad (EDI-received)
    2017.01.21 16:12 (GMT-7): Security check success
    2017.01.20 23:10 (GMT-7): Leave the processing center and shipped
    2017.01.20 15:25 (GMT-7): 【Malaysia (Yurt Disi)】Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden),The item was forwarded to the destination country (Otb)
    2017.01.20 11:06 (GMT-7): 【Malaysia (Yurt Disi)】Gonderi musteriden alinmistir,Receive item from customer (Otb)
    2017.01.19 23:25 (GMT-7): Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden),The item was forwarded to the destination country (Otb)
    2017.01.19 19:06 (GMT-7): Gonderi musteriden alinmistir,Receive item from customer (Otb)
    2017.01.19 14:57 (GMT-7): Item sorting by shipper in shenzhen
    2017.01.19 14:51 (GMT-7): Item received by shipper in shenzhen
    2017.01.19 09:25 (GMT-7): Outbound in sorting center
    2017.01.18 22:51 (GMT-7): Received by line-haul
    2017.01.18 09:50 (GMT-7): Inbound in sorting center
    2017.01.17 22:57 (GMT-7): Accepted by carrier
    2017.01.16 16:00 (GMT-7): Shipment confirmation




  • quote:

    Orijinalden alıntı: espial

    Ocak 23'den beri hiç hareket yok
    AliExpress standard shipping

    quote:

    2017.01.23 18:40 (GMT-7): 【Malaysia (Yurt Disi)】Gonderi yurtdisina sevk edildi,Send item abroad (EDI-received)
    2017.01.23 14:12 (GMT-7): Depart from transit country
    2017.01.23 14:05 (GMT-7): Arrive at transit country
    2017.01.23 02:40 (GMT-7): Gonderi yurtdisina sevk edildi,Send item abroad (EDI-received)
    2017.01.21 16:12 (GMT-7): Security check success
    2017.01.20 23:10 (GMT-7): Leave the processing center and shipped
    2017.01.20 15:25 (GMT-7): 【Malaysia (Yurt Disi)】Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden),The item was forwarded to the destination country (Otb)
    2017.01.20 11:06 (GMT-7): 【Malaysia (Yurt Disi)】Gonderi musteriden alinmistir,Receive item from customer (Otb)
    2017.01.19 23:25 (GMT-7): Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden),The item was forwarded to the destination country (Otb)
    2017.01.19 19:06 (GMT-7): Gonderi musteriden alinmistir,Receive item from customer (Otb)
    2017.01.19 14:57 (GMT-7): Item sorting by shipper in shenzhen
    2017.01.19 14:51 (GMT-7): Item received by shipper in shenzhen
    2017.01.19 09:25 (GMT-7): Outbound in sorting center
    2017.01.18 22:51 (GMT-7): Received by line-haul
    2017.01.18 09:50 (GMT-7): Inbound in sorting center
    2017.01.17 22:57 (GMT-7): Accepted by carrier
    2017.01.16 16:00 (GMT-7): Shipment confirmation


    Aynı durumdayız. Benimde 26 sın dan beri haber yok. Takipli kargonun hiç bu kadar geciktiği olmamıştı.

    Neymiş bu Malezya post be




  • 3 ay önce gönderilen kayıtlı postam PTT'de kaybolmuş. Bugün geri ödeme kararı çıktı ama o zaman kullandığım sanal kart numarasını kapatıp 2017'de yeni sanal kart numarası almıştım. Aliexpress o zaman kullandığım sanal kart'a tutarı geri iade etmiş ama ana kartta iade gözükmüyor.

    Başına böyle bir iş gelen oldu mu? Sanal kart numarası değişse de asıl kart kapanmadığı sürece iadeler ana kart'a yansır diye biliyorum ama bu yansımadı.
  • Merhabalar.
    Aliexpressten verdiğim sipariş gümrüğe takıldı ve malzeyaya geri gönderildi.Satıcı 20 gün süre uzattı ve ürün bana dönsün paranı ödeyicem dedi.
    Süre bitmeye 17 saat kala dispute açtım.Ürün lojistik problem nedeniyle geri gönderildi seçeneğini seçtim.Ali expressten şöyle bir email aldım.

    "Please provide evidence to clarify the reason of the package returning so that we can confirm if the package was returned due to seller's reason. 1)The official document from customs if the package was returned from customs due to seller's reason. or 2)Pictures of the package if the package was damaged due to logistic reason. Please provide such evidence within due time, otherwise we will follow the dispute by considering the package was returned due to buyer's reason." Kargonun iade edildiği ilgili kanıt istiyorlar. Bu durumada ne yapılması gerekiyor tecrübe eden varsa yol gösterirseniz sevinirim.

    Teşekkürler.




  • simcell S kullanıcısına yanıt
    Hesap kesim zamanı asıl kartınıza yansır. Benim de başıma geldi. İptal olan sanal kartına 4 ayrı iade yattı. Hepsi hesap kesiminde asıl karta yansıdı. Banka Garanti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • China post ait mail rekor kırmaya başladı. 09 şubatta verdiğim sipariş bugün teslim edilecek.

    RS436362064CN



    Ocakta Aynı satıcıdan aldığım bir önceki sipariş te 10 günde teslim edilmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.