Şimdi Ara

ALIEXPRESS 'ORDER CLOSED' DURUMU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
618
Tıklama
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 214 gün 41 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Bağıran Saman (1 mesaj) sabarra (1 mesaj) aycag1 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, bu konuyu açma sebebim hem Aliexpress üzerinden yaşadığım olayı sizinle paylaşmak hem de alışveriş yapacak arkadaşların dikkatini çekebilmek.
    Olay bu sabah Aliexpress üzerinden, Aliexpress'i takip edenlerin bileceği bas kazan kupon oyunundan kazanılan kuponumla alışveriş yapmak istememle yaşandı. Buradan iyi bir kupon indirimi yakalayıp alışveriş yapmaya karar verdim.
    Aliexpress sitesi uzun yıllardan beri aynı hesabımı ve ödeme yöntemini kullanarak alışveriş yaptığım site.
    Gelelim benim konuma, bugün sipariş vermek istediğimde kuponumu da kullanarak siparişimi sorunsuz bir şekilde her zamanki gibi verdiğimi düşündüm. Fakat satıcıyla iletişime geçtiğimde siparişimin kapatıldığını öğrendim. Herhangi bir bilgilendirme vs yapılmadı. Mail yoluyla da ulaşım sağlanmadı.
    Bunun ardından "geri iade sürecinin" başlatıldığını ve paramın hesabıma iade edileceğini öğrendim. Forumdan öğrendiğim kadarıyla bu kısımda bir sıkıntı olmadığı için bu sefer farklı bir cihazdan (bilgisayarımdan) ve farklı bir kartımdan alışveriş yapmayı denedim. Bunları yapmama rağmen yeniden, yine sipariş veremedim ve üzerine de 2.denememdeki sipariş durumum "closed" yerine "finished" olarak görünmekte. 2. denememde olan siparişimin parasının yatırılacağına dair bir ibare sistemde mevcut değil.
    Sonra müşteri hizmetleri ile konuştuğumda kupon ile ilgili sorun olabileceğini ve kullanmadan alışveriş yapmam gerektiğini söylediler.
    Benim buradan çıkardığım ve sizlerle paylaşmak istediğim nokta ise, Aliexpress her ne kadar büyük bir firma olsa da müşteri politikası konusunda benim açımdan sınıfta kaldı.
    Senelerdir sıkıntısız alışveriş yaptığım platformda, başıma gelen ilk olumsuzlukta bunlarla karşılaşıp hakkımı arayamamış olmam beni hayal kırıklığına uğrattı. Sizlerle de paylaşmak istedim. Kuponumun neden geçersiz olduğuna ve neden siparişimin iptal edildiğine dair Aliexpress "tüm haklarını" saklı tuttuğu için herhangi bir açıklama gereğinde bile bulunmadan iptal etmesi beni daha da büyük hayal kırıklığına uğrattı.Bunu kimseyi suçlamak ya da kötülemek için yapmıyorum ama müşterilerine herkesten çok değer vermesi gereken firmanın bu şekilde müşterisini hiçe sayan politikaları, artık Aliexpress'e daha farklı bakmama sebep olacak.
    Herkese iyi forumlar

    Bu ilk sipariş denemem:
    ALIEXPRESS "ORDER CLOSED" DURUMU
    ALIEXPRESS "ORDER CLOSED" DURUMU

    Bu da ikinci denemem refund kısmında herhangi bir şey görünmemekte fakat para çekilmiş gözüküyor:
    ALIEXPRESS "ORDER CLOSED" DURUMU
    ALIEXPRESS "ORDER CLOSED" DURUMU







  • Paranız iade edilir merak etmeyin. Muhtemelen birden fazla kez kupon kullanılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu nasıl sonuçlandı? 2. siparişinizin (refund bilgisi olmayıp, finished gözüken) ödemesi iade edildimi?

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.