Şimdi Ara

Aliexpress Dispute Sorunu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
4.524
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  •  Aliexpress Dispute Sorunu

     Aliexpress Dispute Sorunu

     Aliexpress Dispute Sorunu



    Ürün siparişinden itibaren 59 gün geçti. 

    60 Günlük yasal sürenin dolmasına 20 saat var ve,
    Dispute açamıyorum.

     
    Şu uyarıyı veriyor;

    """""Kayıtlarımız, siparişinizin son zamanlarda gönderildiğini ve şu anda nakliye halinde olduğunu gösteriyor.
    Bu gönderim yöntemi için, varış ülkenizde hiçbir izleme bilgisi sağlanmayacak. Geçmiş deneyimlerimize göre,
    paketlerin çoğu satıcının vaat ettiği süre içinde teslim edilecek. Paketiniz 2017-08-26 tarihine kadar ulaşmazsa,
    lütfen anlaşmazlık bölümünü (DISPUTE) açın; derhal bunu halledeceğiz. Sabrınız için teşekkür ederiz"""""""

    Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2017-08-26 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.


    Yarını bekle yarın açalır demeyin, bu gün aynı olayı yaşadım, Bugünde gönderilmeyen ürünüm vardı,
    Dün dispute açmaya çalıştım aynı uyarıyı verdi.
    Bugün açarım diye düşündüm ama, para transfer işlemi gerçekleşiyor dedi ve, sanki ürün bana gönderilmiş gibi işlem yapıldı.

    Üstte 15 gün içinde dipute açabilirsin diyor ama, Dispute ye tıkladığında satıcıya mesaj atma penceresi geliyor.
    Dispute ile alakası yok.

    Allahtan Mobilden girmek aklıma geldi.
    Mobilde Dispute aktifti.
    Hemen Dispute açtım, Kanıt olarak ekran görüntülerini gönderdim.
    China post registered air ile gönderecek iken, takip edilemeyen ucuz posta şirketi kullandığı dedim.

    Çok saçma, Bazı ürünlerde Dispute aktif, bazılarında değil.
    60 günün dolmasına 33 gün olan ürüne dispute açılabiliyor ama, 1 gün, 3 veya 5 gün 1 hafta olana açılamıyor. 

    Dispute olayı mobilden de kalkarsa aliexpress te para iadesi almak imkansız....

    Halbuki son Dispute işlemini 10 gün önce açmıştım ve oluyordu.
    59.günde açmıştım. paramı geri aldım.

    Bu konu hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termometre -- 25 Ağustos 2017; 15:45:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: termometre

     Aliexpress Dispute Sorunu

     Aliexpress Dispute Sorunu

     Aliexpress Dispute Sorunu



    Ürün siparişinden itibaren 59 gün geçti. 

    60 Günlük yasal sürenin dolmasına 20 saat var ve,
    Dispute açamıyorum.

     
    Şu uyarıyı veriyor;

    """""Kayıtlarımız, siparişinizin son zamanlarda gönderildiğini ve şu anda nakliye halinde olduğunu gösteriyor.
    Bu gönderim yöntemi için, varış ülkenizde hiçbir izleme bilgisi sağlanmayacak. Geçmiş deneyimlerimize göre,
    paketlerin çoğu satıcının vaat ettiği süre içinde teslim edilecek. Paketiniz 2017-08-26 tarihine kadar ulaşmazsa,
    lütfen anlaşmazlık bölümünü (DISPUTE) açın; derhal bunu halledeceğiz. Sabrınız için teşekkür ederiz"""""""

    Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2017-08-26 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.


    Yarını bekle yarın açalır demeyin, bu gün aynı olayı yaşadım, Bugünde gönderilmeyen ürünüm vardı,
    Dün dispute açmaya çalıştım aynı uyarıyı verdi.
    Bugün açarım diye düşündüm ama, para transfer işlemi gerçekleşiyor dedi ve, sanki ürün bana gönderilmiş gibi işlem yapıldı.

    Üstte 15 gün içinde dipute açabilirsin diyor ama, Dispute ye tıkladığında satıcıya mesaj atma penceresi geliyor.
    Dispute ile alakası yok.

    Allahtan Mobilden girmek aklıma geldi.
    Mobilde Dispute aktifti.
    Hemen Dispute açtım, Kanıt olarak ekran görüntülerini gönderdim.
    China post registered air ile gönderecek iken, takip edilemeyen ucuz posta şirketi kullandığı dedim.

    Çok saçma, Bazı ürünlerde Dispute aktif, bazılarında değil.
    60 günün dolmasına 33 gün olan ürüne dispute açılabiliyor ama, 1 gün, 3 veya 5 gün 1 hafta olana açılamıyor. 

    Dispute olayı mobilden de kalkarsa aliexpress te para iadesi almak imkansız....

    Halbuki son Dispute işlemini 10 gün önce açmıştım ve oluyordu.
    59.günde açmıştım. paramı geri aldım.

    Bu konu hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim.





    Hocam haklı haksız fark etmez belli bir dispute sayısını aşınca sistem otomatik seni kara listeye alıyor, benim hesabımı kapattılar seni başka şekilde engellemeye çalışıyorlar demek ki.Alınan ürünlerde bir sorun çıktığı zaman dispute açmadan satıcıyla bir şekilde anlaşma yoluna gitmek lazım.Satıcıyla uzlaşamadığın zaman mecbur kalırsan dispute açarsın, tabi sistem izin verirse.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • cevo_61 kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun hocam ya.
    Bende bir anlam verememiştim.
    Elini kolunu bağlıyorlar.
    Dispute açamıyorsun.

    Müşteri hizmetleriyle az önce canlı chat yaptık, o dispute açmayı denedi olmadı. yarın dene dedi. Bende yarın hiç açamayacağımı söylesem de, bende açamıyorum nedenini bilmiyorum dedi.

    Hesapla ilgili olduğu kadar kredi kartı ile de ilgili. Kredi kartımı 4 hesap kullanıyor. 1 tanesi daha yeni, 3 alışveriş yapıldı, dispute bile açılmadı. onda da bazı ürünlerde dispute açılamıyor.

    Bir ürün alacaksak, China post registered air mail ile ücretsiz gönderim yapanı tercih ediyoruz. Tabi bir çoğu, dandik, takipsiz yanwen veya China post ordinary small packet plus ile gönderiyor, oda 3-4 ayda gelmediği oluyor. Açıyorsun disputeyi.

    Aslında bu satıcıların bir oyunu. 1,5 dolar kar etmek için kandırıp, takipsiz posta ile gönderiyorlar.


    Yandık desene, toplamda 10 tane falan daha gelecek sipariş var. Gelmediği anda hakkımızı da arayamayacağız.


    Kredi kartı bol, mail adresi çok, hesap açmaya mı üşeneceğim. misli misli çıkartmazsam o çinlilerden. tek Cent'ine kadar alıp, misliyle çıkaracağım.

    Piçlik yapma vakti bizde ozaman.

    Yarın bir tane daha gelmeyen postam var, PC den açamazsam, Mobilden açmayı deneyeceğim yine.
    İnsanı durduk yere gayrimeşruya itiyorlar.

    1,5-2 dolar extra ödeyip takipli posta isteyip, takipsiz gönderdikleri de çok oldu.

    Diğer kredi kartıyla gayrimeşruya başlamak şart oldu. Aliexpresin BUG ını bulduğumuz halde insan gibi davrandık, birçok kez zarar ettik. Haksız kazanç elde etmedik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termometre -- 25 Ağustos 2017; 18:20:54 >




  • guven35 G kullanıcısına yanıt
    hort.
    satıcıya ne yapcaktınız açıklasanız ya da size vereyim linkini yardım edin. dispute açtım video çektim gönderdim yokuşa sürüyor
  • Bu tür problemi olan kişilerin yapacağı tekşey (Aklınızda bulunsun diye eski konuyu cevaplıyorum) site ile irtibata geçmektir.. 2 gün önce benimde başıma geldi..Uyanık eksik günle gönderim yaptığı için bende anlaşmazlık açamıyordum.. Yardım bölümünden siteye ulaştım.. EVA adlı otomatik cevap sistemi karşıladı beni.. 1-2 yazımdan dolayı ( derdimi anlatabildim) otomatik olarak anlaşmazlık açtı.. Bu mesajı yazdığım mesajın gecesinde ise Dispute sonuçlanıp paramı iade etti..
  • Küçük Hort arkadaşlar 1800 tl ilk ürünümün gönderilmesi istendi fakat 1500 tl gönderme ücreti tutuyor sizce Harcama itirazı ile paramı geri alabilir miyim?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.