Şimdi Ara

Aliexpress dispute, satıcı ne diyor anlamadım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • yakapaca37 (5 mesaj) Dr. Boone (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mini (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Yurt Dışı Alışveriş Fırsatları >> Aliexpress dispute, satıcı ne diyor anlamadım?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aliexpressten 2 tane tamperli cam aldım ücretli kargoyla, 2si de kalitesiz çıktı. Ben de dispute açtım sadece para iadesi diye. Satıcı ile bayağı bir mesajlaştık ama en son ne dedi anlamadım.



    Bir de şöyle saçma bir teklifte bulunmuş:








  • Yarbay
    7596 Mesaj
    Satıcı uyuşmazlık sebebini ürün çalışmıyor olarak seçtiğiniz için gıcıklık yapmış. Ya ürünü geri gönder, ya da sebebi ben beğenmedim olarak değiştir diyor. Ürünle ilgili sorun var diye açarsanız satıcının puanı düşüyor sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 5 Ocak 2017; 20:27:18 >
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Satıcı haklı olarak ürünleri geri göndermenizi istiyor. Ürünü beğenmediniz diye geri göndermeden tam iade almanız çok zor. Kısmi iade için şansınızı deneyin derim.

    Olay sadece ürünü beğenmemek değil. Ürünü kullanamıyorum, ürün bozuk. Tamperli cam dediğin ekrana yapışır, çıkartmadıkça da ekrana yapışık kalır, bu kendi kendine ekrandan ayrılıyor. Ayrıca geri göndersem, Türkiyedeki kargo fiyatlarıyla astarı yüzünü geçer diye düşünüyorum, ki göndersem de satıcının yine bir işine yaramaz zaten.

    Bir de kanıt yükledim, hem fotoğraf hem de video olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakapaca37 -- 5 Ocak 2017; 20:27:32 >
  • Yarbay
    7596 Mesaj

    Siz kalitesiz deyince olaya balıklama atladım pardon bütün konuşmayı okuduktan sonra yukarıdaki mesajımı düzelttim. Aliexpress müdahale etsin, satıcının teklifini reddedin.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yakapaca37 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Siz kalitesiz deyince olaya balıklama atladım pardon bütün konuşmayı okuduktan sonra yukarıdaki mesajımı düzelttim. Aliexpress müdahale etsin, satıcının teklifini reddedin.

    Fotoğraf ve video olarak kanıt yükledim siteye, Aliexpress beni haklı bulur diyorsanız hocam, değiştirmeyim, satıcının teklifini reddediyim, başkaları da puanı yüksek diye aldanıp almamış olurlar hem. Ne önerirsiniz? Yoksa satıcının dediği gibi değiştireyim mi?
  • Yarbay
    7596 Mesaj

    Başkaları aldanmasın diye hiç ellemeyin bence. Satıcının teklifi iade yok şeklinde, açıklama kısmında da geri gönder diye yazmış. Reject edin, belli bir süre sonra aliexpress müdahale edecek. Kanıtların işe yarayacağını düşünüyorum, ürünün bozuk olduğunu görüntülü olarak acıklıyorsunuz. Bizim yerli esnaftan bile daha dalavereci olabiliyor bu çinliler. Gördüğüm kadarıyla olumsuz puan almamak için her türlü kurnazlığı yapıyorlar.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yakapaca37 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Başkaları aldanmasın diye hiç ellemeyin bence. Satıcının teklifi iade yok şeklinde, açıklama kısmında da geri gönder diye yazmış. Reject edin, belli bir süre sonra aliexpress müdahale edecek. Kanıtların işe yarayacağını düşünüyorum, ürünün bozuk olduğunu görüntülü olarak acıklıyorsunuz. Bizim yerli esnaftan bile daha dalavereci olabiliyor bu çinliler. Gördüğüm kadarıyla olumsuz puan almamak için her türlü kurnazlığı yapıyorlar.

    Teşekkürler hocam, reddettim teklifi. 1 tane kullanmak için 1 tane de yedek almıştım, 2 si de bozuk çıktı, başkalarını kurtarmış olurum en azından.
  • Yarbay
    7596 Mesaj

    Valla ben paraya kıyıp 9,09 dolara nilkkin aldım. Daha gelmedi ama çok daha ucuzları varken buna bu kadar para vermeye değer mi diye düşünüyorum



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yakapaca37 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    246 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Valla ben paraya kıyıp 9,09 dolara nilkkin aldım. Daha gelmedi ama çok daha ucuzları varken buna bu kadar para vermeye değer mi diye düşünüyorum

    Hocam aliexpress beni haklı buldu. Ve 2 teklif geldi.

    AliExpress' Proposal
    Option 1: Partial refund 2.53 USD without returning goods
    Option 2: Return goods Full refund 8.45 USD ( Seller pays the returning shipping fee)

    Seller's Proposal
    Proposal: Return goods & refund US $ 8.45

    Aliexpress ya direk paranın 2.53 dolarlık kısmını al ya da ürünleri gönder(kargoyu satıcı ödesin, bu önemli) 8.45 dolar tüm paranı al diyor. Satıcı ise ürünleri teslim almadım diye değiştirirsen, sana tam geri ödeme yapacağım, ürünleri geri göndermene gerek yok diyor.

    Şimdi ben napayım bu durumda? Option 2yi kabul edeceğim deyip, satıcıya ürünsüz tam para iade seçeneğini seç, yoksa kargo ücreti ödersin diye tehdit edeyim mi?
    Kabul etmezse bir de yurtdışına karşı ödemeli kargo gönderebiliyor muyuz? Satıcının adresi elimde yok, onu nasıl bulurum bir de? Dükkan sayfası bu:https://www.aliexpress.com/store/contactinfo/1816757.html?spm=2114.12010608.0.0.0U5nzN
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,303
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.