Şimdi Ara

****ALİBABA VE ALİEXPRESS ***** (311. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.453
Cevap
228
Favori
651.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 309310311312313
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba aliekspressden aldıgım 2-3 dolarlık arası 3 ayrı satıcıdan ürünlerim gelmedi koruma süresi geçiyordu ben de dispute açtım. Satıcılar bunları yazdı 3 ü de ayrı satıcılar fakat yazdıkları şey aşagı yukarı aynı sizce ne yapmalıyım ?

    edit:// 3 satıcınında yazdıklarını ekledim arkadaşlar sizce napmalıyım

    quote:

    Dear customer,
    so bad influence that you open a dispute without contact us first,
    as customer service,we are must be here to help you,
    dispute is really hurts our account so much,
    sincerely hope you can help us to cancel this dispute:
    http://help.aliexpress.com/cancel_dispute.html
    ---------
    because of the parcel with low value ,we send it via "China Post Ordinary Small Packet Plus".
    it may much safe and sooner, but no track online.
    it is being transited on the way and it must be arrived to your hands finally,
    We have helped you extend 10 days,
    could you help me to wait some more days?
    if you didn't received it after that time,
    please contact me,
    we must be here to help you,
    please leave me 5-star good feedback to encourage our work,ok?
    thanks in advance,
    is that okay?
    wait for your reply!


    quote:

    Dear customer,
    So depressed that you opened the dispute WITHOUT contact us.
    As you know, we are always here to help you.
    You should contact us FIRST to help you solve your problems.
    (Please kindly contact us firstly and cancel the dispute, You can't imagine the dispute affect us so much)
    ---------
    As you still don't get the item even though the item is still safely on the way to you.
    the international shipping is not so good, we also lose a lot because of the bad shipping.
    but to do our best service for you, we will FULL refund you FIRST.
    sincerely hope you could kindly pay back if you get the item later or just refuse to sign it up, ok?
    otherwise we will lose both of the item and money, sincerely hope you could kindly understand our situation,
    Thanks a lot in advance.
    we will work on it quickly once get your confirmation.
    waiting for your early reply
    -------
    Could you pls kindly cancel the dispute ?
    we can refund you via papal quickly,is that ok for you?
    and we will give you the only transaction number to check it,don't worry.
    Our sincere apologies for the trouble this brings,
    We are looking forward to your early reply.
    Have a nice day!
    Best regards.


    quote:

    Seller's Proposal
    Proposal:
    Refund Only US $ 0.00
    Comments:
    Dear please wait some days ok? and please do me a favor to contact your local post office ok? sincerely lily



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kıymalı danino -- 28 Temmuz 2016; 3:22:59 >
  • Arkadaşlar aliexpresden küçük bir alışveriş yaptım ve aşagıdaki mesajı atmış nedemek istemiş acaba

    dear
    if you want know more about China or Chinese culture,or want to have more good ideas,please add my Wechat 18552713494,whatsapp:18552713494 or QQ 2184561185,(if you are seller ,we can give you more low price ,and drop shipping is ok)I will share you a lot about China,we also have many other Chinese product,they are very featured and have a good quality,i think you will like them,thank you add me
    welcome buy more good items in our store,yours shaobin shen
    shaobin shen
    2016-07-29 17:22:44
    dear
    your order 77061483414964 has been send out ,track code is ,track web ishttp://express.4px.com/ if protect time is less than 11 days .ask us extend time for you. if it get lost we will return you money or resend orders. Thank you very much #(when you get ,please confirm received order ,so we can choose the best shipping way for customers.please you give us 5 stars ,we make sure next time give you big discount and send you gift ) best wishes to you and your family.
  • 17-25gün olan kargo süreleri 24-37 gün olarak değişmiş. Bütün kargo şirketlerinde süre 2 şer hafta uzamış sebebi nedir bilen var mı arkadaşlar ? Bugüne kadar sorunsuz gelen 30a yakın siparişim vardı ancak son 4-5 siparişimin hiçbiri gelmedi 1ay geçmesine rağmen. Darbeyle alakası var mıdır acaba ? İstanbul Atatürk havalimanına 30temmuzda gelen ürünüm hala ortada yok oda ayrı bi konu
  • Hesabımı kapatmışlar 2 aydır gelmeyen ve gelip sorunlu olan ürünler vardı dispute açmıştım. Yaklaşık eğer kargolar gelmezse 30 dolar içerdeyim terbiyesiz online chat te cevap bile vermedi kanıtları sununca..
  • http://tr.aliexpress.com/item/5pcs-lot-Disposable-e-cigarette-E-shisha-pen-E-hookah-pens-500-puffs-natural-vaporizer-e/32596121795.html?spm=2114.13010608.0.54.9P3rMj

    Arkadaşlar aliexpressden bu üründen sipariş verdim henüz kargoya verilmedi. Siparişde Awaiting Shipment
    Processing Time remaining: 4 days 1 hours 22 minutes yazıyor. Süre bitimine bir kaç saat kala vs dispute mu açmalıyım?
  • Merhaba Arkadaşlar. Dispute açtığım satıcı şunu yazmış bu nedemek istiyor sizce ??
    Hi ,friend ,i am sorry for your problem ,and i would like to refund you ,however could you do me a favor and choose the personal reason when open the dispute .
    The personal reason like " i no longer need the product " " i just dont like the product " " i changed my mind " .
    Thank you very much .
  • paladin ahmet kullanıcısına yanıt
    Paranı iade edecek fakat senden bir iyilik istiyor ,kişisel nedenlerden dolayı dispute açtığını belirtmeni istiyor.Mesela diyecekmişsin ki bu ürüne artık ihtiyacım kalmadı veya fikrimi değiştirdim gibisinden.
  • https://www.youtube.com/watch?v=cLlUXFQ9Bl0 arkadaşlar ben de bu ürünü aldım

    değiştirmek istediğim zaman ya da iade etmek istediğim zaman ki her ürün iade olmuyor onu biliyosunuzdur

    10 iş günü içinde satıcı ile konuşup anlaşmanız lazım ve ürünü satıcı ile konuştuktan sonra kargolayıp takip nosunu göndermeniz lazım diye biliyorum

    yanlışım varsa düzeltin iyi akşamlar
  • arkadaşlar... çok önemli.

    retro tip casio dijital saat almıştım.

    dijital saat geri kalıyor.....

    günde yaklaşık 1 dakika.....


    uygulamadan linkini alamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • verdiğin cevap için Çok teşekkür ederim. Aslında bu satıcının dediğini yapmak isterdim ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. ingilizcem oldukça zayı ve nereye tıklamam gerektiğini bilmiyorum. acaba kolay bi yöntemi var mı ? yazık adama walla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    aliexpress 3 senelik hesabımı kapadı açamıyorumda fıttırcam yüksek güvenlik riski diyor mail atıyom reativasyonda kabul etmiyorlar ne gıcık iştir anlamadım bilindik sanal kartla alışveriş yapıyordum ürünlerimin %90 nıda heldi onay verdim hep...rusların sık kapanıyormuş boyle türkçe bir yolda bulamadım hesap gitti yahu :(
    quote:

    Orijinalden alinti: kerimcem

    aliexpress 3 senelik hesabimi kapadi açamiyorumda fittircam yüksek güvenlik riski diyor mail atiyom reativasyonda kabul etmiyorlar ne gicik istir anlamadim bilindik sanal kartla alisveris yapiyordum ürünlerimin %90 nida heldi onay verdim hep...ruslarin sik kapaniyormus boyle türkçe bir yolda bulamadim hesap gitti yahu :(

    Hocam hesabına ne oldu acaba benim 3 aydır gelmeyen 4 siparişim var tam dispute açacaktım banada aynısını diyor
  • Alibabadan toplu sipariş verecem ürün vergisini neye göre koyuyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aliexpressden 5 tane telefon kılıfı aldım. Takılma durumu olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aliexpress üzerinden sipariş verdim ve ödeme yaptım. bazı sıkıntılar çıktı ve siparişi iptal ettim. geri ödeme için aliexpress ile 3 aya yakın uğraştım. ayrıca garanti bankası konu hakkında hiç yardımcı olmadı. aliexpress ödeme yaptım diyor ve oyalıyor ARN numarası veriyor ama garanti bankası arn numarası nedir bilmiyor hiçbir şekilde sorgulama veya takip yapamam diyor. aliexpress ve garanti bankası çok çok tehlikeli hele birde ikisi beraberse vay halime. sosyal medya üzerinden hergün twett attım BDDK üzerinden şikayet formu doldurdum. aliexpress ile online yardım üzerinden hergün iletişime geçtim (ingilizceniz olmaması önemli değil google çeviri herşeyi halediyor). hergün istisnasız mail ve tweet attım bulduğum her adrese ve her linke attım. 3 ay sonra ödemem yapıldı ama nasıl ve kim tarafından belli değil(en azından banka bilmiyor)
  • 5 dolarlık bişiy aldım aliexpress ten.Aliexpress Standart Shipping ile LP00054596882838 takip no ile postaya verdi.Bu takip numarası türkiyeye giriş yaptığında pttden takibi oluyor mu...cainiano diye bi siteye girince postaya verildiği görülüyor...
  • ARkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz. Alexpressten 137 Dolar değerinde kask getirtecem acaba takılır mı.
  • wRei kullanıcısına yanıt
    Takılmaz fakat vergi çıkabilir.Bunun içinde satıcı ile konusup,ürünü 50 dolara almışsınız gibi işlem yapsın.Yani fiyat falan yazacaksa bir yerlerde 50 dolar yazsın.
  • Merhaba arkadaşlar, ben ilk kez aliexpress'den ürün siparişi verdim. Ödemeyi kredi kartından gerçekleştirdim, yaklaşık 6 saat oluyor ancak ödeme halen kredi kartının provizyon işlemlerinde bekliyor. Aliexpress'de de bir sayaç başlamış ödeme gerçekleşmezse iptal edilecek diye. Benim yapmam gereken bir şey var mı yoksa rutin mi bu yurt dışı alışverişinde. Hiçbir bilgim yok, yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba,
    aliexpressten sipariş verirken firma adına alınca farklı kişi adına alınca farklı mı oluyor gümrükten geçerken? bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
  • Beyler Country Code - City Code kısmına ne yazıyoruz?

    Acil cevap lütfen
  • 
Sayfa: önceki 309310311312313
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.