< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 20 Şubat 2024; 8:18:18 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 20 Şubat 2024; 8:18:18 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hep sorunlarımız oldu bildim bileli. Ama futbolundan sanatına kadar hiç bukadar Ortadoğulu bir ülke olmamistik. 20 yılda Çocuklarımıza beton ve asfalttan başka anlatacak birşey yok.
Sadece futbol degil. Ülke de yönetilmiyor. Piyasa hırsız dolandirici dolu, futbol skandal dolu, sanat sansür ve yasak dolu, genelkultur yerlerde, ekonomi dipte, Borsa İstanbul manipülatör ve spekülatörden gecilmiyor. Ortada SPK diye birşey yok. Devlet hazinesi tukenmiş, Halk ağır vergilere maruz bırakılıyor. ( Bu tarih kitaplarından tanıdık gelen bir cümle ) Ege ve adalarda rezalet üstüne rezaletler. Bir metrekare kardak için Yunan savunma otoritesini dünyaya rezil eden Turkiye burnunun dibinde Yunanistan'a ait ol ayan adalarin silahlanmasini seyrediyor. Padişah yaşlı ve hasta.Diger ortak ne dediğini bile bilmiyor. İki keklik bir ayakta ötüyor falan saçmalıyor. Afgan ve Suriler akın akın kaçak yollardan namus dediğimiz sınırlardan giriyor. ( Akp li yaşı yetmeyen gençler bilmez. Bize ilkokulda sınır namustur diye öğretildi) Ülkenin ekonomisini ve kültür düzeyini sırtlayan, ülkeye dair ortalamaları yüksek tutan kesim ülkeyi terkediyor. Ne futbolu ? Ülkenin başı boş ! |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
|
|
İstanbulspor, Trabzonspor maçında sahadan çekildi! Yaptırımı ne olacak? Süper Lig'in 17. haftasında İstanbulspor-Trabzonspor sahalarda ender rastlanacak bir olay yaşandı. Konuk takım Onuachu öne geçti. Sarı-siyahlı takım, gol öncesi Florian Loshaj'a faul yapıldığını ileri sürerek hakem Ali Şansalan'a yoğun itirazda bulundu. Yaklaşık 3 dakika VAR incelemesinin ardından hakem Şansalan gol kararını verdi. Daha sonra İstanbulspor Başkanı Ecmel Sarıalioğlu sahaya inerek oyuncuların soyunma odasına gitmesini söyledi. Simon Deli'nin diz çöküp yalvarmasına rağmen Başkan Sarıalioğlu geri adım atmadı ve takımı sahadan çekti. HÜKMEN YENİLGİYLE BERABER 3 PUAN SİLME CEZASI Türkiye Futbol Federasyonu'nun Futbol Müsabaka Talimatı'na göre; sahadan çekilmesi sonrası İstanbulspor hükmen mağlup sayılacak ve sarı-siyahlı takımın 3 puanı silinecek. Sarı-siyahlı takım bu sezon bir kez daha sahadan çekilirse veya müsabakaya çıkmazsa bir alt lige düşürülecek. sahadan çekilmeyi getiren pozisyon [twitter=https://twitter.com/i/status/1737185696035602582] İstanbulspor, Trabzonspor maçında sahadan çekildi! Yaptırımı ne olacak? https://www.milliyet.com.tr/skorer/istanbulspor-trabzonspor-macinda-sahadan-cekildi-yaptirimi-ne-olacak-7051866 |
|
_____________________________
|
|
gene birşeyler oluyor bakalım |
|
_____________________________
|
|
Böyle bir pozisyon yüzünden takım sahadan mı çekilir? Böyle lig olmaz. TFF başkanı o koltukta oturamaz artık. Yönetemiyor. |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sayısız felaketin ve savaşın olduğu, milyonlarca masumun köpek gibi öldüğü bu dünyada; ancak dünyanın merkezinde olduğunu düşünen bir aptal, tanrının kendisine değer verdiğini ve onu her an gözettiğini sanabilir.
|
|
Lig sonuncusu olup kaybedecek bir şeyleri kalmayınca battı balık yan gider deyip hakemleri bu şekilde protesto etmek istemişler. Her şeye rağmen onurlu bir duruş. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Turkiyede futbolu o yonetmiyor ki. Beceriksiz o ayri ama kim tff baskani olsa da esas yonetenler ve zihniyet degismedikce futbol duzelmez. |
|
_____________________________
Yok imza mimza
|
|
Böyle hareketlere ağır cezalar verilmeli takımlar çok şımarıyor... Her yanlış kararda maçtan çekilelim o zaman ne güzel dünya. Hakemde bir insan hata her yerde olur. Velevki hatanın daniskası var ne olacak yani ? Yaa Dünya kupası finelinde hata oluyor Şampiyorlar ligi finalinde hata oluyor üst düzey liglerin şampiyonunu belirlendiği maçlarda hatalar oluyor. Ne olmuş yani Trabzon İstanbulspor maçında hata olsa ! Sanki ilk defa olan bir şey veya son kez olacak. Bizim ülkede hakemin bir otarite olduğunu ve kararlarına yanlışta olsa saygı duymak zorunda olduğunun farkında değil bazıları inatla. Hakeme itiraz flan gırla. Küfür hakaret gırla. ( Hakemler gözünün yaşına bakmadan itiraza her zaman ağır cezalar vermeli.) Not: İnşAllah bu çekline takıma hükmen yenilgi üstüne 3 puan silme ve 3-5 maç seyircisiz oynama ile yüksek bir maddi ceza verirler... İbreti alem olur başkalarınada. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buradan bir taytlı geçti -- 20 Aralık 2023; 8:0:2 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
işte olayı özetlemiş ilk paragraf. TFF başkanı emri vaki başa getirildiği için kimse ses çıkaramıyor. |
|
_____________________________
|
|
Ağla. |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
|
Bu federasyondan önce hiç bir dönem ligimizin bu kadar şaibe altında kaldığı kulüplerin federasyon ve hakemlere bu kadar güvensizlik duyduğu bir dönem hiç bir zaman olmadı. |
_____________________________
|
|
hata dediğiniz bir kere olur. bizim liglerde hata değil KASIT var. hadi diyelim hata olsun bu kadar hatanın olduğu yerde hatayı yapanlara gerekli işlemler yapılmalı. o hakemler babalarının hayrına maça çıkmıyor bunun için ciddi paralar alıyorlar. o paranın da hakkını vermesi lazım. İstanbulsporu ve yürekli başkanını kutluyorum böyle dik duruş sergilediği için. Hakem otorite değildir görevi vardır görevini yapması zorunludur yapamıyorsa o meslekten ihraç edilmelidir. O zaman gidin hata yaptığı için SÜREKLİ hastasını öldüren doktora saygı duyun haksız yere görevini kötüye kullanan polise otoritesi var diye ses etmeyin. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bir Kulüp Baskani Hakemleri hedef gösteriyor (Hakemler cok düzgün demiyorum), daha sonra biri dayak yiyor, baska bir macta ise macin sonucu hosuna gitmeyen Kulüp Baskani Takimi sahadan cekiyor. Ayni baskan yillar önce Hakemlerde hata yapar demisti 17 Kulüp birlesip Hakemlerin arkasinda durmustu. Daha sonra ise farkli metodlarla hakemlerle mücadeleye giristi (pekte yasal olmayan yollarla). Bu olaylarin devami gelecektir. Istanbuspor ve Baskani büyük bir ceza alacaktir, almazsa her mac benzer görüntüler yasanir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _turbo_ -- 20 Aralık 2023; 10:57:36 > |
|
_____________________________
|