Şimdi Ara

Alfa Romeo Kulübü - 15 Üye- ....henüz.... (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.494
Cevap
19
Favori
217.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evgeny

    SELAM HERKESE DAHA ÖNCE YAZDIM AMA ESKİ KONUYA YAZDIĞIM İÇİN CEVAP GELMEDİ HERHALDE
    ALFA ROMEO ALACAĞIM HAYRANIYIM BU ARABANIN 156 2.0 SELESPEED DÜŞÜNÜYORUM 2002 MODEL
    ÖNCEELİKLE BENDE FİAT MAREA HLX VAR 154 HP ALACAĞIM ALFA MAREAMDAN DAHA MI HIZLIDIR YOKSA MAREA MI?
    İKİNCİ SORUM İSE BU SELESPEED NASIL KULLANILIYOR?
    CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.


    öncelikle forumda büyük harfle yazmanın bağırmak anlamına geldiği belirtmek isterim
    karşılaştırman konusunda gülümsedim çünkü her aracın kendine göre üstünlükleri vardır
    alfa 156 ya gelince
    kalkışta marea dan daha ağırdır birazcık sikletlerinden de kaynaklanır
    marea yedek parça konusunda alfadan çok daha ucuzdur usta seçmez
    marea yı istediğin devirde kullanabilirsin alfada hayat 3000 devirden sonra başlar
    marea da 140 dan sonra direksiyonu 2 elle tutman gerekir
    alfamda 210 la giderken bayanlar fark etmese daha da giderdim
    alfayla giderken -ilerde viraj var yavaşla- cümlesi artık bana hiçbirşey ifade etmiyor
    alfanın en güzel tarafı mı bu paraya bu duygularun hepsini verecek araba tr de yok
    bundan sonraki aracım mı muhtemelen başka bir alfa neden mi cevabı aracımın ayrıntılarında gizli




  • selam arkadaşlar adıyaman dan mahmut .makinamı 2 hafta evvel aldm 2006 model 156 t s 1,6 dsntf metalik gri.eklerseniz sevinirim 02 ALFA 156
  • Arkadaşlar bir sorum olacak cevaplarınızı beklerim.aracım 156 tsark 1,6 2006 model .yani aldım.her arabayı çalıştıdığımda müzik sesi (völüm)seviyesi daima 20 den başlar ve bayağı düşüktür neredeyse duyulmaz ben 30 40 lara getiririm inip binerken her zaman volüm seviyesi 20 den başlar .arkadaşın 2006 alfa 156 sında 30 lardaki ses benimkinin 45 50 sine denk. tofaşa gittim anlamadılar .bu arada müzik direksiyondan da kumandalı.klavuz diyorki ilgili elkitabında ses sistemi bilgilei var ama kesinlikle yok .bu 20 den başlama bir özellikmi ve ya bhafıza falan mı anlayamadık bilgilerinizi brkliyorum.unutmadan track cd ve radyolu
  • Merhaba arkadaşlar alfa rome sitesini daha yeni bitirdim fikirlerinizi bekliyorum

    http://www.alfaromeobostanci.com
  • benide ekleyin alfa romeo 33 1.5 boxer 1993 model ateş kırmızısı motor yeni yapıldı süper güç arayanlar alfaya biner
    şimdiye kadar kulağınızın alabileceği en güzel motor sesi şanzımandaki serilik devri tükenmiyecekmiş gibi sürekli aracın gaza bass gaza bass diyişini hissedebilirsiniz mükemmel ötesi bir araç
  • Selam arkadaşlar.
    Kendim Fiat Tipo ve Hyundai i 30 kullanıcısıyım .
    Tipo Aracım da satılık (http://www.sahibinden.com/fiat_tipo_1_6_sx_pionner_ses_sistemi_cd_calar_icinde_-56WQQaXQQ19024942WQQpXQQdisplayitem? )

    İlginen olursa veya yakınlarınız ilgilenirse , eşe dosta gidecek bir araçtır .

    Bir çok marka üzerinde kafa yordum ( Skoda fabia , Vw golf - Polo , Opel astra , Seat leon vs.) , Tipo ' dan sonra yine bir italyan aracı ile devam etmeye karar verdim . Aklıma da ilk gelen araç Alfa Romeo oldu . Alfa Romeo 147 düşünüyorum .
    2000 - 2004 model arasında , 18 . 000 - 19. 000 tl civarında , 1 sene içinde alabilecegim ...

    Tabi benim de aklımda soru işareti olmuyor değil , ancak bu araba bir hastalık .
    Sizce 147 nasıl bir tercih olacaktır ?




  • Biraz forumu hareketlendirelim :)


    Alfa Romeo 147 1.6 Districtive




    156 ve 166 modelleri ile geçmişine set çekerek Avrupalıüreticilerin büyük ilgisini çeken Alfa Romeo, yeni 147modeli ile kompakt segemente de gözünü dikmiş görünüyor.145 ve 146 modellerinin yerini alan Alfa 147 iki yıllıkbir gecikmenin ardından Türkiye pazarına sunuldu. Ülkemize1.6 litre 120 HP ve 2.0 litre 150 HP'lik iki motor seçeneğiile ithal edilen modelin yurt dışında 1.6 litre 105HP benzinli ve 1.9 litre 105 HP dizel motor seçenekleride bulunuyor. Direksiyondan vites değiştirmeye olanaksağlayan Selespeed vites sistemiyse sadece 2.0 litrelikversiyonda isteğe bağlı olarak alınabiliyor.

    Alfa'nınyeni çizgilerini barındırıyor

    Alfa Romeo kendine has tasarım anlayışını Alfa 147 ilesürdürüyor. Ancak artık 145 ve 156'dan tanıdığımız radyatörızgarası ile tümleşik motor kaputu 147'de birbirindenayrılmış. Radyatör ızgarasının en üstündeki büyük AlfaRomeo arması sıra dışı tasarımın en tanıdık noktası.Ayrıca Alfa 147 diğer Alfa modelleri gibi agresif biryüz yerine daha yumuşak bir ön görünüme sahip. Şık birtasarıma sahip Alfa 147'nin yan tasarımı da akıcı hatlardanoluşuyor. Otomobilin arka kapı açma kolu 156'da olduğubiri kapı çerçevesine gizlenerek yerleştirilmiş. Ayrıcakapılara çıta yerleştirilmeyerek akıcı tasarım bozulmamış.Fakat bu dar mekanlarda kapı açarken boyanın zedelenmesineyol açabilir. Alfa 147'nin arka tasarımı da markanındiğer modellerine benziyor. Fakat 156'da daha ince veuzun olan stop lambaları 147'de daha oval ve kısa birhal almış. Alfa 147 selefine göre büyüyen boyutlarınarağmen 280 litrelik bagajı ile (145:320 lt) çok gerisinde.Ancak arka koltukların yatırılması ile bu hacmi 1030litreye kadar yükseltilebiliyor.

    Malzemekalitesi yüksek fakat işçilik zayıf

    Alfa 147'nin içine girildiği anda malzeme kalitesi kendisinihissettiriyor. Ancak özellikle birleşme noktalında görülenboşluklar, işçiliğe malzeme kalite kadar özen gösterilmediğiniortaya çıkarıyor. Otomobilin ön konsolunun tasarımıdaAlfa Romeo'ya özgü. Orta konsolun en üstüne havalandırmaızgaraları yerleştirilmiş. Bu bölümün altında ise alüminyumgörünümlü plastik ile çerçevelenen müzik sistemi yeralıyor. Fiat grubundaki diğer modellerden de tanıdığımızbu radyo-CD'nin Alfa 147'de direksiyon üzerinden kontroledilebiliyor olması sürüş güvenliği açısından olumlu.
    Müzik sisteminin altına ise bastırılarak açılan birgöz ve bardaklık yerleştirilmiş. Bagajı açan, sis farlarınıdevreye sokan butonlar ile merkezi kilit düğmesi bubölümün hemen altına konumlandırılmış. Dijital klimakumandaları ise orta konsolun en altında. Küllük veçakmak ise vites kolunun önünde bulunuyor. Alfa 147'ningösterge tablosu da markanın genetik özelliklerine uygunolarak iç içe geçmiş üç daireden oluşuyor. Yol bilgisayarınınbilgileri en ortadaki dairenin içindeki dijital ekrandantakip edilebiliyor.

    Motorunsesi afrodizyak etkisi yapıyor

    Alfa 147'de 156 modelinden de tanıdığımız 1598 cc hacminde,silindir başına çift bujili bir motor görev yapıyor.6200 d/d'de 120 HP güç üreten bu motor işletim sistemindekideğişiklik ile artık 4200 d/d'de 2 Nm'lik artışla 146Nm tor üretiyor. Çoğu silindir başına dört supalı motorgibi Alfa 147'nin motoru da alt devirlerde cansız birkarakter gösteriyor. 3500 d/d'den itiabaren gücünü hissettirenbu motor devirlenirken çıkardığı ses ile tahrik edicibir hal alıyor. Ancak yalıtımın 147'de yüksek olmasıbu sesi diğer Alfa Romeo modellerindeki kadar rahatduymayı engelliyor. Yaptığımız performans testlerindeAlfa 147, 0'dan 100 km/s hıza 10.8 saniyede ulaştı.Ara hızlanma ölçümlerinde ise 60-100 km/s hızlanmasınıdördüncü viteste 10 saniye, 90-120 km/s hızlanmasınıdördüncü viteste 8.5 saniyede tamamladı. Testimiz süresince100 km'de ortalama 8.1 litre kurşunsuz benzin tüketenAlfa 147, 60 litrelik deposu ile 740 km'lik menzilesahip.

    Alfa147'nin tadını yaşayanlara...

    Alfa 147 sıradışı tasarımı ile özellikle gençlerin büyükilgisini görmeye aday bir otomobil. Kaliteli iç mekanıylaartı puan toplayan otomobil anı özeni işçiliğine göstermişolsaydı segmentinin liderliğine oynama şansı artabilirdi.Orta sertlikteki süspanisyonuna rağmen hızlı girilenvirajlarda yana yatma eğilimi gösteren Alfa 147 çekişkontrol sisteminin yardımı ile yola çok iyi yapışıyor.Çok zorlandığından arkasını bırakan otomobili hassasçalışan direksiyon sisteminin yardımı ile yoluna döndürmekçok güç değil. Ancak direksiyon simidi biraz daha küçüktasarlansaydı bu işlem daha kolay olabilirdi. Alfa 147'ninfren sistemi testimiz süresince güven verdi. 100 km/shızla giderken yapılan ani frende otomobili 39 metredesavrulmadan durdurabildik.


    Genel Değerlendirme
    Konfor Süspansiyonlardarbeleri başarılı olarak emiyor.
    İçmekan Arkadadiz ve baş mesafesi yeterli.
    Görüş Yanaynalar geri görüşte yetersiz kalıyor.
    İşçilik Düşük.
    Yoltutuş Çekişkontrol sisteminin de katkısı ile başarılı.
    Performans Makul.
    Frenler Başarılı.
    KabinGürültüsü Başarılı
    Donanım Zengin.
    Tüketim Segment ortalaması içerisinde.
    Fiyat Rakiplerinegöre yüksek.
    Genel Alfa147 sıradışı tasarımı ile özellikle gençlerin büyükilgisini görmeye aday bir otomobil.

    http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=6&baslik=147 1.6 Districtive-Ekim 2006 adresinden alıntı yapılmıştır .

    Bilgilerinize ...

     Alfa Romeo Kulübü - 15 Üye- ....henüz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juniortom -- 21 Aralık 2009; 22:56:20 >




  • 156 1.6 TS



    '90'larınsonunda vizyona çıkan Alfa 156, İtalyan üreticinin uzunyıllardır süren 'topmodel' eksiğini adeta doldurdu.Sıra dışı tasarımıyla dikkatleri üzerine toplayan Alfa156, üretim bandına girdiği yıl Avrupa'da organize edilen'Car of the Year' (Yılın otomobili) ödülünü kazandı.1997 yılından beri Türkiye'ye ithal edilen Alfa 156,bu yılın başında geçirdiği makyaj operasyonu ile dahagüncel bir iç mekana kavuştu. Halen Türkiye'de 1.6 litre120HP ve 2.0 litre 155 HP'lik motor seçenekleriyle satılanAlfa 156'nın2.0 litrelik motor seçeneğinde Selespeedvites sistemi opsiyon olarak tercih edilebiliyor.

    Karoser ve iç mekan

    Makyajlı Alfa 156'nın dış görünümü eski modelden tamponçevresindeki gövde rengi çıtalar, gövde rengi aynalarve yeniden tasarlanan sis farı çerçeveleriyle ayrılıyor.'97 yılında ilk kez görücüye çıktığı tasarımını hemenhemen koruyan Alfa 156, aradan geçen beş yılı aşkınzamana rağmen hala çekiciliğini koruyor. Özellikle tamponakadar inen motor kapağı ile agresif bir tasarıma sahipolan otomobilin karoser üzerine gizlenen arka kapı kollarıyan tasarımındaki en dikkat çeken unsuru. Bu sayedeotomobil bir coupe görünümüne bürünmüş.
    Arka tasarımdaki ince stop farları makyajlı modeldekorunurken, arka tampondaki koruma çıtaları da gövderengine boyanmış. Aslında Alfa 156'ya uygulanan operasyoniç mekan üzerine yoğunlaş. Kaliteli malzemelerin kullanıldığıiç mekanda artan işçilik kalitesi de dikkatlerden kaçmıyor.Orta konsolun en üstünde yol bilgisayarının dijitalekranı bulunuyor. Bu ekranın hemen altında ise eskimodelden tanıdığımız benzin, hararet göstergeleri vesaat yer alıyor. Onun altında ise sırası ile müzik sistemive dijital klima kumandaları bulunuyor. Küllük ve çakmakise en alta konumlandırılmış. Ayna kumandaları, arka-önsis farları ve ASR sisteminin butunlarıysa vites kolununarkasında yer alıyor. Otomobilin büyük çift yuvarlakgöstergeden oluşan hız ve devir göstergesi ise ellenmemiş.Alfa 156 eski modelde olduğu gibi 378 litrelik bir bagajhacmine sahip.


    Motorve performans

    Testini gerçekleştirdiğimiz Alfa 156'nın motor kaputununaltında 1598 cc hacminde 4 silindirli 16 supaplı birmotor görev yapıyordu. Silindir başına çift buji teknolojisinesahip olan bu motor 6200 d/d'de 120 HP güç, 4200 d/d'de146 Nm tork üretiyor. Alt devirlerde biraz cansız kalanmotor devir artıkça gücünü belli ediyor ve devir saatikırmızı bölgeye yaklaştıkça etkileyici sesini yükseltiyor.Alfa 156 1.6 ile 0'dan 100 km/s hıza 10.9 saniyede ulaştık.Otomobilin son hızı ise 205 km/s. Alfa 156 testimizsüresince 100 km'de ortalama 10 litre kurşunsuz benzintüketti. 63 litrelik deposu ile otomobilin menzili 630km. Sakin kullanımda bu tüketimi 8-9 litre civarınaindirmek mümkün.

    Kullanım özellikleri ve konfor

    Alfa 156 ilerleyen yaşına karşın hala agresif, sportifve insanları tahrik eden bir otomobil. Eski versiyondaeleştirilen iç mekansa, makyajla birlikte daha ergonomikve kaliteli kılınmış. Bunun yanı sıra artan işçilikkalitesini de unutmadan belirtmek gerekiyor. Çekiş kontrolsistemi ve başarılı süspansiyonların sayesinde Alfa156'yı yoldan çıkarmak güç. Kontrolden çıktığındaysahassas direksiyon sistemi devreye giriyor ve aracı izinedöndürmekte büyük katkı sağlıyor. Yol tutuşu artıransüspansiyon sistemi yoldan gelen darbeleri başarı ileemiyor. Ancak böyle bir durumda süspansiyonların gürültülüçalıştığını belirtmek gerekiyor. Önde ve arkada yeterlidiz mesafesi sunan otomobilde küçük aynalar sebebi ilemanevralarda biraz zorlanılıyor. Alfa 156 yaptığımızfren testlerinden başarılı sonuçlara imza attı. 100km/s hızla giderken yapılan ani frende otomobili 38.5metre gibi bir mesafede güvenli olarak durdurduk.
    Testinigerçekleştirdiğimiz Alfa Romeo 156 1.6'nın anahtar teslimfiyatı 45,474,039,943 TL.

    Genel Değerlendirme

    Konfor Sertsüspansiyonlar konforu azaltıyor.
    İçmekan Arkadadiz ve baş mesafesi yeterli.
    Görüş Küçükaynalar yan görüşü zorlaştırıyor.
    İşçilik İşçiliklikseviyesi eskisine göre yükselmiş.
    Yoltutuş Sertsüspansiyonlar ve çekiş kontrol sistemi sayesindeyol tutuş çok iyi.
    Performans 1.6litrelik motor yeterli bir performans sunuyor.
    Frenler Kısa.
    KabinGürültüsü Yüksekhızlarda iç mekana giren motor sesi çok sportif.
    Donanım Yüksek.
    Tüketim Braz yüksek.
    Fiyat Sunduğukonfora ve kaliteye göre makul.
    Genel Alfa156 hala güncel, hala çekici bir otomobil.


    http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=2&baslik=156 1.6 TS -Eylül 2002 adresinden alıntı yapılmıştır .

     Alfa Romeo Kulübü - 15 Üye- ....henüz....




  • En azından ben gibi almayı düşünen arkadaşlara biraz bilgi olacaktır.
  • 156 2.0 Selespeed


    İlk kez 1997 yılında tanıtılan 156 serisi Alfa Romeo'yuorta segmentte temsil ediyor. Aynı yıl Türkiye'ye ithaledilmeye başlanan Alfa Romeo 156'nın ülkemizde 1.6 litre120HP ve 2.0 litre 155 HP'lik motor seçenekleri bulunuyor.Alfa Romeo 156 Türkiye'de manuel vitesli ve direksiyondanvites değiştirmeye imkan tanıyan Selespeed versiyonlarıile satılıyor.

    Karoser ve iç mekan

    156 serisinin diğer üyelerinden bagaj kapağındaki 'Selespeed'yazısı ile ayrılan test otomobilimiz, şık hatları ilehala yollara çıktığı ilk günden beri ilgi çekmeye devamediyor. Motor kaputundan, tamponuna kadar ulaşan büyükbir Alfa Romeo logosunun yer aldığı klasikleşmiş önbölüm eski Alfa Romeo modellerini anımsatıyor. Gizliarka kapı kolları sayesinde coupe görünümüne bürünen156'nın kromajlı ön kapı kolları araca nostaljik birhava katıyor. 156'nın bagaj kapağına uzaman stop lambalarıince yapılı ve şık. Otomobilin dış mekanındaki özgünlükiç mekanda da devam ediyor. 156 ailesinin diğer üyeleriyleaynı iç mekana sahip Slesspeed'te yuvarlak göstergelereağırlık verilmiş. Bu göstergeler ile '50'li yıllarınspor otomobillerini anımsatan Selespeed'te hız ve devirgöstergesi direksiyonun hemen arkasına yerleştirilirken,yakıt, hararet göstergeleri ve anolog saat konsoluntam ortasında yer alıyor. Bu üç göstergenin hemen altınayerleştirilen Blaupunkt marka radyo-teybin ses kalitesiyüksek. Radyo-teybin altında klima ve havalandırma kumandalarıyer bulunuyor. Dörtlü flaşör düğmeleriyse havalandırmakumandaları ile küllüğün arasına yerleştirilmiş. Ortakonsolunda alüminyum görünümlü plastiğin kullanılmasıotomobile sportif bir hava katarken, küllük çevresindekiahşap kaplama tamamen tezat yaratıyor. Selespeed'tedış aynalar ile ön ve arka sis farları el freninin yantarafına konumlandırılmış. Ayrıca kokpitin sağ kapıylabirleştiği noktada yolcu hava yastığını devre dışı bırakanbir kilit yer alıyor. Otomobilin iç mekanında kullanılanmalzemelerin kalitesi yüksek düzeyde. 378 litrelik bagajise bulunduğu segment için küçük. Gerçi Selespeed'inseslendiği kitle düşünüldüğünde bagajın boyutlarınınpek anlamı kalmıyor.

    Motor ve performans

    Testini gerçekleştirdiğimiz 156 Selespeed'te 1970 cchacminde 16 supaplı bir motor yer alıyordu. Silindirbaşına çift buji kullanılan bu motor 6400 d/d'da maksimum155 HP güç, 3500 d/d'da ise 187 Nm tork üretiyor. 2000d/d'yekadar cansız kalan motor, bu devirden sonra etkileyicibir sesle birlikte demirleniyor. Ancak 156 Selespeed'inmotorundan çok şanzımanı dikkat çekici. Direksiyondayer alan butonlar sayesinde Formula 1 otomobillerinebenzer bir şekilde vites değiştirmeyi sağlayan Selespeedteknolojisi, tork konvertörü olmamasından ötürü tiptronicsistemlerden farklı çalışıyor. Motorla şanzıman arasındakibağlantıyı gizli debriyajı sayesinde ayıran sistem,kullanıcının aracı vitese geçirip gaza basmasıyla birliktekavrama işlemini gerçekleştiriyor. Debriyaj işlemi otomobiltarafından gerçekleştirildiğinden sürücünün sadece gazpedalına basması yeterli oluyor. Selespeed şanzımanotomatik vitesli araçlardan farklı bir prensiple çalıştığındandolayı özellikle yokuş çıkarken geri kayma eğiliminedikkat etmekte fayda var. Selespeed sistemi vitesinyanında bulunan 'city' düğmesiyle otomatik konuma alınabiliyor.City konumunda vites geçişlerinin fazlaca hissedilmesi,motor devri düştüğünde şanzımanın vites değiştirme işleminigecikmeyle yapmasıysa sistemin en çok dikkat çeken olumsuzözellikleri... 0'dan 100 km/s hıza 9.1 saniyede ulaşabildiğimizSelespeed'in fabrika verilerine göre maksimum hızı 220km/s. Testimiz boyunca 100 km'de 11 litre kurşunsuzbenzin tüketen otomobil 63 litrelik deposu ile 572 km'likmenzile sahip.

    Kullanımve konfor

    156 Selespeed sportif görünümü ve güçlü motoruyla gençkullanıcıların ilgisini çekebilecek bir otomobil. Dışmekandaki başarılı görünümü devam ettiren iç mekan ergonomikbir yapıya sahip ve kullanımı sorunlu bölgesi yok. Konfordançok yol tutuş kabiliyetini artırmak için kullanılanorta sertlikteki süspansiyon sistemi darbeleri başarılışekilde emiyor. İyi bir yol tutuş gösteren otomobil,yüksek süratlerde de stabil. Limitleri aşıldığında hafifçeönden kayan otomobili kontrol etmek kolay. Selespeedvites sistemi 'city' konumu hariç genelde başarılı çalışıyor.Selespeed'in vites kolunun konumu iyi seçilmiş. Vitesbüyütmek için ileri (+), vites düşürmek için geri (-)çekilen kol, sağa doğru ittirildiğinde boş (N) vitesegeçiyor. Şanzıman bu konumdayken geri çekildiğinde geri(R) vitese geçiyor. Geri vites geçişle birlikte devirgöstergesindeki dijital ekranda R harfi çıkıyor ve sürücüsürekli olarak sesle uyarılıyor. ABS ve EBD desteklifren sistemi sayesinde 100 km/s hızla giderken yaptığımızani frenle birlikte test aracımızı 42 metrede güvenlişekilde durdurduk. Bu mesafe günümüz otomobilleri için biraz uzun.




     Alfa Romeo Kulübü - 15 Üye- ....henüz....




  • Merhaba arkadaşlar.Bende kendimi eklemeye çalışayım buraya veya siz beni aranıza alın.Benim Alfa 159umvar.
  • Hoşgeldin arkadaşım.
    Ancak bu foruma pek bir üye uğramıyor sanırım .
    Forumu gerekirse tekrardan güncelleriz , iyi forumlar ...
  • Alfa Center ;


    http://www.alfacenter.net/

    Bilgilerinize ...
  • www.songurlar.net
  • slm arkadaşlar. alfa 145 1.6 1995-1996 modeller hakkında +/- ne bilen varsa ve paylaşırsa memnun olurum. acil :(
  • gerekli bilgiyi diğer açılan konulardan aldım.
  • Merhaba arkadaşlar. Benim 98 model 146 1.4 ts ım var. Bir sorum olacak hararetin sürekli 120 çizgisinin bir altındaki çizginin üzerinde olması normal midir? 80 le 120 arasındaki çizgi
  • Bu Alfacılar nerede?
  • mrb arkadaşlar benim de 99 model 2.0 ex... metalik lacivert 156 ım var benide aranıza alırsanız sevinirim.bide bişi sorcam benim arabama aşık olmuş olmam ne kadar alışılmış bi durum?? bundan önce s 40 ım vardı 2000 model bu hazzı alamıyodum onda 1.8 motordu o da ama bunda ayrı bişey var ve alfalar çok yakma sebebini de öğrendim o büyüleyici motor sesi:))) verdikçe gazı tahrik ediyo adamı o nasıl ses öyle yaaaa...........arabayı alalı daha 1 AY OLDU :d
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.