Şimdi Ara

alfa romeo giulietta REVEALED 2010 (453. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.991
Cevap
49
Favori
889.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 451452453454455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugun servise gittim. Şehir içinde aracda hiç ses yok.bozuk yollarda kalın asfaltta sag kapı içinden ve desh boardan ses geliyor. Halledecekler. ŞanzımandA sorun yok . AraC isinana kadar ikiye zor geçiyor. Yani çalıştırıp direk kalkis yapılırsa. Trim ustası şehir içinde hiç ses olmadığını söyledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bencede julyet sınıfında lider bir araç. Bunda şüphe yok. Ama bence sizlerde araclarinizi bozuk yollarda test edin. Trim hatalarını göreceksiniz. Alfa bunları duzeltirse zaten başa oynar. Bunlar alfanin kronik sorunları. Forumlar guzellikler kadar hatalarida paylasmak icin var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctoryucel

    Bencede julyet sınıfında lider bir araç. Bunda şüphe yok. Ama bence sizlerde araclarinizi bozuk yollarda test edin. Trim hatalarını göreceksiniz. Alfa bunları duzeltirse zaten başa oynar. Bunlar alfanin kronik sorunları. Forumlar guzellikler kadar hatalarida paylasmak icin var.

    araç ısınana kadar 2. vitese geçmek de sıkıntı yasamıyor. bozuk yollarda sert ve spor araç biraz sesli ama bunlar trim seslerinden gelen tıkırtılar değil sert olan amortisörden gelen takırtılar. trim sesi bende bir tek kapılardan geldi onu da servis de dediğim gibi hallettiler.

    yani hataları yazmak gerekir tabi. ama yok sizdeki problemler bende. iki ihtimal var ya ben şanslı biriyim herkes de var olan sorunlar bende yok. yada tam tersi sizin sansızlıgınız kimsede böyle sıkıntılar yok sizinkine denk gelmiş.




  • Deshboard ses sorunu alfaturk de ayri başlık altında var. Tek benim aracda degil malesef. . sogukken ani kalkislarda aracın vites atmamasi sorun değildir umarım. Deneyin sizdede olacaktır. Kontağı akşam çevirin ve direk gaza basın. İkiye zor geçecektir. Eğer yok diyorsanız lütfen bana bildirin servise gidiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctoryucel

    Deshboard ses sorunu alfaturk de ayri başlık altında var. Tek benim aracda degil malesef. . sogukken ani kalkislarda aracın vites atmamasi sorun değildir umarım. Deneyin sizdede olacaktır. Kontağı akşam çevirin ve direk gaza basın. İkiye zor geçecektir. Eğer yok diyorsanız lütfen bana bildirin servise gidiyim.

    Aslında bence oturduğunuz ve çalıştığınız yeri yazarsanız bir arkdaş mutlaka sizi kendi aracı ile ağarlar araçları kontrol edersiniz.Eğer Tuzla kısmındaysanız PM'den yazın ben size benim aracıma bindireyim.Konsoldan ses almıyorum.
    Tabiki forumlar paylaşım yeridir, bir sorun olursa paylaşacağız ki çözüm bulalım bulunan çözümleride paylaşacağız ki her forumdaş yararlansın.

    Soğuk motorda ani gaza basmada aracınız 2'ye zor geçiyor peki ya ısındıktan sonra ? Aracım manuel olduğu için yorum yapamıyorum.
    Gerçi tek bir olgudan yargı çıkarılamaz ama araç ne olursa olsun motora soğukken tam gaz vermek kesinlikle çok yanlış, eğer sizin sürüş tarzınız da aracı ve motoru kollamayacak şekilde sert ise araç hangi marka olursa olsun sorunlar yakanızı bırakmaz.




  • Cok Sagolun ilginize. İzmirde ekol kbb hastanesinde çalışıyorum. Bazen cok acil aracla hareket etmem gerekiyor. Eğer 5 saniye bekler kalkis yaparsam sorun yok. Veya araca ıki uc kere gaz verir kalkarsan yine sorun yok.ama direkkalkarsam 3000 -3500 devirde vites atıyor. Sonra yine sorun yok. Manuale alırsam ama vites hemen değişiyor.izmirde Guli sahipleri ile gorusebilirim . .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence bayiden de test edebilirsin. İstanbul da olsaydınız bende yardımcı olabilirdim.
    ses konusunda kesinlikle yok diyorum. vites konusunda şöle bi sanzımanımız var. eger gaza biraz fazla basarsanız araç performans istedıgınızı dusunup devir pedala uygulanan şiddete paralel yükselerek vites atıyor. eger biraz yumuşak basıp beklersenız araç 2k devir ile 2.5k devir arasında vites atıyor. bu durum sadece 1 ile 2. vites geçişine de özel bi durum degıl. dinamic modda bile yumuşak gaza basarsanız araç 3 bin devir bandında vites atıyor. tek sorunu bence yokuş asagı bazen kararsızlıklar yasayabiliyor. oda cözülemeyen bi sorun zaten.
    birde araç ısınmadan gaza fazla yüklenmek doğru değil onu da vurgulamak isterim bende.
    sonuç olarak çok otomatik sanzıman kullandım tct sorunlu değil. ama çok da başarılı bi sansızıman da degıl bence. gecısler biraz fazla agır. kararsızlık da yasayabiliorsunuz. zf gibi degıl
  • Aracım Tct değil ama,en iyi şanzımanlardan biri oldugunu söyleyebilirim.Neye göre teknik verilerine göre tabiki.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shift_time
    Linke baktıgınızda nerdeyse bugüne kadarki en hızlı şanzıman diyebiliriz.Mesela, Aston Martin Vanquish: 250 ms iken Alfa Romeo Mito & Alfa Romeo Giulietta (2010) Dual Dry Clutch Transmission TCT: 8 ms..
    Daha ne olsun.. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin uzun

    Aracım Tct değil ama,en iyi şanzımanlardan biri oldugunu söyleyebilirim.Neye göre teknik verilerine göre tabiki.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shift_time
    Linke baktıgınızda nerdeyse bugüne kadarki en hızlı şanzıman diyebiliriz.Mesela, Aston Martin Vanquish: 250 ms iken Alfa Romeo Mito & Alfa Romeo Giulietta (2010) Dual Dry Clutch Transmission TCT: 8 ms..
    Daha ne olsun.. :)

    abi dsg ve zf de gerçekten hissedilmiyor geçişler. dsg zaten Show yapıyo vites atarken ama sorunlu bi sanzıman. bunlara kıyasla tct kesınlıkle vites geçişi anlaşılıyor ama yinede başarılı ve daha iyi tarafı henüz sorun yasayan duymadım.
    teknik verileri iyiymiş ama dsg ve zf kadar hızlı degıl yani hergun kullanıyorum. değil.




  • Evet onceki Aracimda dsg vardi . Dsg cok hizli ve hissedilmiyor. Ben kacinci viteste oldugumu ancak ekrana bakarak anliyorum.ama tct kesinlikle sorunsuz . Dsg icin iki kere servise gitmistim. Arac stop ediyordu.tct de yokus asagi giderken frene basinca devir cok yukseliyor ama inanin dsg de bu daha fazla sikinti yaratiyordu. Hatta takiliyordu. Ses sorunu icin sali enriko ya gidicem. Sizlerle payirim sonucu. Izmir bayideki test araci Kazali kullandim. Arac dagilmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endustry

    bence bayiden de test edebilirsin. İstanbul da olsaydınız bende yardımcı olabilirdim.
    ses konusunda kesinlikle yok diyorum. vites konusunda şöle bi sanzımanımız var. eger gaza biraz fazla basarsanız araç performans istedıgınızı dusunup devir pedala uygulanan şiddete paralel yükselerek vites atıyor. eger biraz yumuşak basıp beklersenız araç 2k devir ile 2.5k devir arasında vites atıyor. bu durum sadece 1 ile 2. vites geçişine de özel bi durum degıl. dinamic modda bile yumuşak gaza basarsanız araç 3 bin devir bandında vites atıyor. tek sorunu bence yokuş asagı bazen kararsızlıklar yasayabiliyor. oda cözülemeyen bi sorun zaten.
    birde araç ısınmadan gaza fazla yüklenmek doğru değil onu da vurgulamak isterim bende.
    sonuç olarak çok otomatik sanzıman kullandım tct sorunlu değil. ama çok da başarılı bi sansızıman da degıl bence. gecısler biraz fazla agır. kararsızlık da yasayabiliorsunuz. zf gibi degıl

    Evet yazdiklariniz cok dogru. Sagolun. Biraz motorun ve sanzimanin Kendine gelmesini bekleyip kalkis yapilinca hic sorun yok. Cok sevdigimiz araclarimizi uzmemeliyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctoryucel

    Evet onceki Aracimda dsg vardi . Dsg cok hizli ve hissedilmiyor. Ben kacinci viteste oldugumu ancak ekrana bakarak anliyorum.ama tct kesinlikle sorunsuz . Dsg icin iki kere servise gitmistim. Arac stop ediyordu.tct de yokus asagi giderken frene basinca devir cok yukseliyor ama inanin dsg de bu daha fazla sikinti yaratiyordu. Hatta takiliyordu. Ses sorunu icin sali enriko ya gidicem. Sizlerle payirim sonucu. Izmir bayideki test araci Kazali kullandim. Arac dagilmis

    dsg nin bu kadar kararsızlık yasadıgını bılmıyordum. hep kısa surelı kullandım. öğrenmek içimi rahatlattı :)
    bilgilendirme için tsk.
  • Gaza basış şekline göre 5k-6k da vites değiştirdiği bile oluyor kalkışlarda. Vites geçişlerini düşük viteslerde hissettiriyor zaman zaman ama sürüş stilimi ayarlamam onun da üstesinden epeyce gelmemi sağladı. Dsg gibi şanzıman sorunu yaşayan pek duymadık burada. Kullanılabilecek en kötü yollarda nerdeyse off-road yollarda kullandım şimdilik sıkıntı yapmadı. Arabada yeni golf sahibi arkadaş vardı kameraya alsaydık off-road test diye golf bu yolda gidemez alçak kalır dediydi. Zaten bütçeden ötürü golf 1.2midline plus aldılar yoksa gözleri benim arabada idi sanırım efsanevi alfa hassas ön takım sorunlu nazik araç efsanesi giulietta ile sona ermiş ya da bana öyle geliyor..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracımın plaka işlemleri halloldu ve teslim aldim aracimi, şimdilik herşey supper yollarda goruşmek uzeree ;)
  • Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Selam,

    Cumartesi günü talihsiz bir şekilde durur küçük bir kaza yaşadım.Duran trafikte sağa geçmek için aracımın burnunu sağa soktum ve trafik durduğu için durdum.2 saniye sonra arkadan bir araç gelip küt diye çarptı.Sağ kapının ucu ile sağ çamurluk yamuldu.Trafik çok yoğun olduğu için sadece resim çektik ve telefonlarımızı alarak ayrıldık.İkimizde de tutanak yoktu tutanağı yarın tutacağız.
    İlk önce kaza anında neredeyse hergün silip parlattığım aracıma çarpıldığını kabul etmek istemedim ama 2 saniye sonra gerçeği kabullenip arabadan çıktım. Geyet sakindim ben bile kendimden beklemezdim, çarpan arkadaş çok üzüldü benim aracım için defalarca özür diledi sakinleştirmek zorunda kaldım,araba bu olur böyle şeyler diyerek :)
    Sonuç olarak bugün (GOSB'ta çalıştığım için) Gebze bosch car service' gittim.Kaporta işinde iylier (arkadaşım memnun kalmıştı). Yaklaşık 600 TL civarında tutar dedi.
    Yalnız servis kapanacağı için aracı kabul etmediler gerçi bende fikir almak için gitmiştim.Bende yetkili servise götüreceğim biraz pimpirikliyim.Yalnız hangi yetkili servisi önerirsiniz ? Hangisi daha ilgili alakalıdır?Ben anadolu yakasında olduğumdan tercihim kayışdağındaki mengerler ama ilgi alaka konusunda veya işçilik bakımından avrupa yakasında bir yerde olursa götürebilirim.
    Hatta kasko şirketimle görüştüm,ikame araçta sağlayacaklar.Bu işler 7-10 gün arası sürecek.Acaba muadil araç olarak ne verecekler bilemiyorum.
    Tavsiyeleriniz varsa bekliyorum muhtemelen aracı cuma günü servise götüreceğim.




  • Öncelikle gecmis olsun sigortacinizla görüşseydiniz belki mini onarımdan yaparlar gerçi karşı tarafın trafik sigortası karşılayacak ben giu ile kaza yaptığımda 1.2 benzinli Hyundai i20 vermişlerdi kaskom hdi sigortadandi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok geçmiş olsun emir tetik,
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar, nazarlık diyelim bununla geçmiş olsun.Tutanak işini bugün tamamladık.Evrakları sigortacımla görüştükten sonra bir servis seçeceğim.Dediğim gibi Tuzla civarında olduğumdan anadolu yakası tercihim ama ilgi alaka benim için daha önemli. Pimpirikliyiz biraz ondan mı başımıza geldi bilinmez.
    Akınx siz nerede yaptırdınız memnun kalmış mıydınız?

    Sigortacı ile görüştüm mini onarımdan yapılabiliyormuş, yalnız mini onarımda yaptırsam trafik sigortası bedelini etkilermiş bir diğer husus ise daha 6 ay var kaskonun dolmasına yarın başka biri sürter ise yıllık sadece 1 mini onarım hakkımız varmış 2000TL' ye kadar.Bu yüzden tutanak tutarak kasko numaramdan açtırmamı ısrarla söyledi,bizde söyleneni yapıyoruz.Kasko karşı tarafın sigortasından rücü edecek.

    Benim kasko ergo isviçre umarım en azından C sınıfı bir araç verirler.

    Evet arkadaşlar toplam 4 adet servis var istanbulda ,hasar küçücük te olsa siz hangisini tavsiye edersiniz?




  • 
Sayfa: önceki 451452453454455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.