Şimdi Ara

alfa romeo giulietta REVEALED 2010 (373. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.991
Cevap
49
Favori
889.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peder anlatiyo bugun senin araba cogaliyor diye birnovada qv gormus bi tane :) adam bile hasta benim arabaya :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.can123

    scudetto kesinlikle all weather normal kosullarda daha iyi aracın tepkileride yumusadıgı icin ama bi yere saplandıgında , all weather modda cıkamıosun patiye kaldıgın icin direk verdigin gazı kesio ... ama dynamic biraz daha töleranslı oldugu icin pati cekerek gömüldügün yerden cıkma sansın var yoksa normal kosullarda yolda giderken kesinlikle all weather ;) bir not daha : eger saplandıgınızy erden hala cıkamıosanız cok seri ileri geri yapın aracın agırlıgını kullanmaya calısın ileri geri yaptıgınızda gömüldügünüz yerde lastik arkalarına ufak ramplar olusturu kar birikintileri oraları kaydırak(agırlıınızı ileri geri kullanarak) gibi kullanıp daha rahat cıkabilirsiniz ;)
    madem bu kadar yazdık bilmeyenler icin 1-2 ufak bilgi daha verelim :D düz yolda giderken vitesinizi oldugunca büyük devrinizide olabildigince düsük tutun , ani gazlamalardan kacının , yokus inislerindede vitesinizi olabildigince düsük tutun ki siz frene fazla basmadan motor fireni sizin yerinize aracı yavaslatsın , ve her zmn ani frenlemelerde kacınalım ... otomatik araclardada yokusları bosta inmenizi öneririm ;)

    Aman derim!

    Arkadaslar, otomatik arac yokus asagi giderken bosa alinmaz!

    1. Sanziman icin kesinlikle zararli bir durumdur bu

    2. Daha fazla benzin yakarsiniz bosa aldiginizda

    Aman ha, yanlis bilgilendirmeyelim birbirimizi

    Lutfen ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekircan

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.can123

    bende 6000k var gece ledler kısılınca ledler biraz sarıya dönüo gibi duruyo zenon un yanında :D

    xenon ile ilgili bir problem yaşıyormusunuz?

    simdiye kdr hic bir sıkıntı yasamadım ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canuck

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.can123

    scudetto kesinlikle all weather normal kosullarda daha iyi aracın tepkileride yumusadıgı icin ama bi yere saplandıgında , all weather modda cıkamıosun patiye kaldıgın icin direk verdigin gazı kesio ... ama dynamic biraz daha töleranslı oldugu icin pati cekerek gömüldügün yerden cıkma sansın var yoksa normal kosullarda yolda giderken kesinlikle all weather ;) bir not daha : eger saplandıgınızy erden hala cıkamıosanız cok seri ileri geri yapın aracın agırlıgını kullanmaya calısın ileri geri yaptıgınızda gömüldügünüz yerde lastik arkalarına ufak ramplar olusturu kar birikintileri oraları kaydırak(agırlıınızı ileri geri kullanarak) gibi kullanıp daha rahat cıkabilirsiniz ;)
    madem bu kadar yazdık bilmeyenler icin 1-2 ufak bilgi daha verelim :D düz yolda giderken vitesinizi oldugunca büyük devrinizide olabildigince düsük tutun , ani gazlamalardan kacının , yokus inislerindede vitesinizi olabildigince düsük tutun ki siz frene fazla basmadan motor fireni sizin yerinize aracı yavaslatsın , ve her zmn ani frenlemelerde kacınalım ... otomatik araclardada yokusları bosta inmenizi öneririm ;)

    Aman derim!

    Arkadaslar, otomatik arac yokus asagi giderken bosa alinmaz!

    1. Sanziman icin kesinlikle zararli bir durumdur bu

    2. Daha fazla benzin yakarsiniz bosa aldiginizda

    Aman ha, yanlis bilgilendirmeyelim birbirimizi

    Lutfen ...



    bosa alindiginda daha az yaktıgını söyleyen olmadı (az yakıt icin aracın viteste kullanılması gerektigini artık hemen hemen herkez biliyor )...
    sanzıman icinde zararlı olan yolda giderken bosa atmaktır veya hareket halindeyken bostan vitese gecirmektir yanlıs bilgilendirmeyelim lütfen veyada bosta gaza abanırken birden d ye veya herhangi bir vites konusmuna cekmek cok cok daha zararlıdır üsttekilerden !!! sanzımandaki N modunu oraya sanzımana zarar versin diye koymamıslar !
    otomatikte viteste inmeye calısmaktansa aracı bosa alıp kontrol altında inmek cok daha güvenli , otomatik araclar siz gaz vermeseniz bile vitesteyken manuel e oranla daha yüksek rolantide calısırlar bu da daha cok hızlanma ve daha cok fren gereksinimi demek oluyor . birde otomatik aracların disli oranları cok dah uzun oluyor manuel e göre bu yüzden motor frenide manuel e oranla daha üst suratlerde gerceklesmis oluyor ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.can123 -- 3 Şubat 2012; 0:47:03 >




  • otomotogo bilmem ama duz viteslerde araci bosa almakla , gazdan cekip vitesde gitmenin yakit sarfiyati konusunda pek farli oldugunu sanmiyorum, sadeece o anda boarda sifir yazmasi haricinde...
    okuyup ogrendigim fizik kurallari cercevesinde aciklamaya calisayim... once hatirlamamiz gereken hicbir enerjinin kaybolmayacai yada yokdan yaratilamayacagi..
    simdi araci bosa aliyoruz ne oluyor arac kazandigi hizla sadece hava ve yer surtunmesine karsi koyarak ilerliyor... burada enerji kaybi yol ve havanin surtunme katsayisi.. peki arac viteste iken bunlara ilaveten birde motorun direncini katarsak , bosta giden araca gore daha hizli yavaslayacaktir.. yaniki arac bosta daha fazla mesafe katedecektir...
    tabi bu ornek yavaslamak icin gerekli durumlar gozardi edilmistir.. sadece bosta ve vitesteki araclarin enerjinin korunumu kanununa gore dusunulmustur..
  • Arkadaşlar sizi lastik basıncınız nedir?17inç standart lastik var


    Benzinci arkalar 34 önler 32 diyor
    Kitapcığında arkalar 31 önler 33 diyor
    Uzmantvde lastik uzmanı ikiside aynı olucak farklı yapmayın arabanın dengesini bozmayın diyor.Siz ne yaptınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Braunschweig

    Arkadaşlar sizi lastik basıncınız nedir?17inç standart lastik var


    Benzinci arkalar 34 önler 32 diyor
    Kitapcığında arkalar 31 önler 33 diyor
    Uzmantvde lastik uzmanı ikiside aynı olucak farklı yapmayın arabanın dengesini bozmayın diyor.Siz ne yaptınız

    bnm bildigim hepsinin 32 olması lazım giuliettalarda ;) birde pompacıya sorsaydın önlere 17 arkalar 18 inc jant takıyım istersen diye :D

    @focusone
    evet düz yolda giderken tartısılır sonucta motorunda bir ters kuvveti oluyor aracı yavaslatıyor(vitesteyken) ama yokus inerken istisnasız viteste gitmek daha az yakmana sebep olur ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.can123 -- 3 Şubat 2012; 1:05:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Braunschweig

    Arkadaşlar sizi lastik basıncınız nedir?17inç standart lastik var


    Benzinci arkalar 34 önler 32 diyor
    Kitapcığında arkalar 31 önler 33 diyor
    Uzmantvde lastik uzmanı ikiside aynı olucak farklı yapmayın arabanın dengesini bozmayın diyor.Siz ne yaptınız

  • Arabanın motorunu söktüysen bütün lastikleri 32 yap. Motor takılı duruyorsa hala ön 34 arka 31 yada ön 33 arka 30 yapabilirsin. Tabi araban yüklü değilse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekircan -- 3 Şubat 2012; 8:40:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekircan

    Arabanın motorunu söktüysen bütün lastikleri 32 yap. Motor takılı duruyorsa hala ön 34 arka 31 yada ön 33 arka 30 yapabilirsin. Tabi araban yüklü değilse.

    sağolun valla herkes başka birşey söylüyor en güzeli 34 de 31 yapıyım kitapcıkta öyle diyor zaten
  • Kitapçıkta önler 2.3, arkalar 2.1 bar der.
    Aşağı yukarı önler 33, arkalar için 31 psi'a denk geliyor.
    Benzinciyi, uzmanı bilmemneyi boşverin. O değerler boşa verilmemiş Ha ortalama olarak hepsine 32 de basabilirsiniz. Acayip de fark etmez sonuçta.

    Manuel araçlar yokuş aşağı viteste inerken yakıt tüketmezler. Boşa atarsanız rölanti devri kadar yakıt tüketirsiniz.

    Alfa'nın otomatiklerinde, yani TCT'de de DSG gibi kavramalı bir sistem olduğundan, bence aracı manuele alıp, kompresyonla inerek hem devamlı olarak frene basmaktan kurtulursunuz, hem de yakıt makıt yakmazsınız.

    Klasik otomatiklerde ise söylenen doğru, araba belli bir devirde devamlı olarak ileri gitmek istiyor, siz de frene basıyorsunuz.
    Ama onda da boşa atmak yerine, manuele alıp, benzer şekilde kompresyonla inerek hem yakıt yakılmaz, hem de devamlı olarak frene basarak frenleri şişirmek yerine daha düzgün ve emniyetli inilmiş olur.

    O yüzden örneğin bir ışıkta dururken N'ye almayı düşünün sadece, diğer zamanlarda pek faydası yok.

    Kaldı ki, şimdiki DSG, TCT vs. gibi şanzımanlar manuel sistem gibi kavramaya sahip olduğundan, dururken klasik otomatikler gibi sizi ileri ittirmeye çalışmıyor, ayağınız debriyajdaymış gibi bekliyorlar, haliyle onlarda da artık N'ye atmaya çok gerek yok. Ama klasik otomatiklerde dururken N'ye atılabilir, en azından aracın titreşimi, ileri gitme isteği falan durdurulmuş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 3 Şubat 2012; 9:55:00 >




  • 225 45 r17 için önler 2,3 bar arkalar 2,1 bar diye hatırladım ben. Ama yanlış olmasın tabiki bakmak lazım kitapçığa.
  • Sıkıntılı bir süreç sonunda bende nihayet aracımı alabildim,beyaz 1.6jtd distinctive+camtavan+görüş paketi+beyaz metalik bu arada beyaz metalik için renk kodu nedir arkadaşlar opakmı yoksa metalikmi şüphe kalmasın içimde.Kaput altında renk kodu yazmakta.Metalik beyaz renk alan bir arkadaş ne yazdığını söyleyebilir mi?

    Birde plastik paspas alan oldumu org. kumaş geliyor hemen kirlenmesin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenomenhaa -- 3 Şubat 2012; 13:04:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenomenhaa

    Sıkıntılı bir süreç sonunda bende nihayet aracımı alabildim,beyaz 1.6jtd distinctive+camtavan+görüş paketi+beyaz metalik bu arada beyaz metalik için renk kodu nedir arkadaşlar opakmı yoksa metalikmi şüphe kalmasın içimde.Kaput altında renk kodu yazmakta.Metalik beyaz renk alan bir arkadaş ne yazdığını söyleyebilir mi?

    Birde plastik paspas alan oldumu org. kumaş geliyor hemen kirlenmesin..

    Bana plastik vermişlerdi yazın gel kumaş paspasta hediye ederiz demişlerdi.




  • Giulietta'nız hayırlı olsun. Orjinal kauçuk paspası ben almıştım. fiyatı 120 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Braunschweig

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenomenhaa

    Sıkıntılı bir süreç sonunda bende nihayet aracımı alabildim,beyaz 1.6jtd distinctive+camtavan+görüş paketi+beyaz metalik bu arada beyaz metalik için renk kodu nedir arkadaşlar opakmı yoksa metalikmi şüphe kalmasın içimde.Kaput altında renk kodu yazmakta.Metalik beyaz renk alan bir arkadaş ne yazdığını söyleyebilir mi?

    Birde plastik paspas alan oldumu org. kumaş geliyor hemen kirlenmesin..

    Bana plastik vermişlerdi yazın gel kumaş paspasta hediye ederiz demişlerdi.

    Plastik derken kauçuk paspastan mı bahsediyorsunuz? Kumaş dediğiniz halıfleks olan mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekircan -- 3 Şubat 2012; 13:17:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekircan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Braunschweig

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenomenhaa

    Sıkıntılı bir süreç sonunda bende nihayet aracımı alabildim,beyaz 1.6jtd distinctive+camtavan+görüş paketi+beyaz metalik bu arada beyaz metalik için renk kodu nedir arkadaşlar opakmı yoksa metalikmi şüphe kalmasın içimde.Kaput altında renk kodu yazmakta.Metalik beyaz renk alan bir arkadaş ne yazdığını söyleyebilir mi?

    Birde plastik paspas alan oldumu org. kumaş geliyor hemen kirlenmesin..

    Bana plastik vermişlerdi yazın gel kumaş paspasta hediye ederiz demişlerdi.

    Plastik derken kauçuk paspastan mı bahsediyorsunuz? Kumaş dediğiniz halıfleks olan mı?

    Aynen kauçuk orjinal paspasla aracı teslim ettiler.Yazın gel orjinal kumaş paspasta hediye ederiz dediler.Bakıma gittiğimde alırım bana göre TR de en iyi alfa romeo bayisi ve servisi izmirdeki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scheisse -- 3 Şubat 2012; 13:22:29 >




  • Kauçuk paspası vermeleri iyi olmuş biz parayla aldık. Benimkide enriko aliberti'den getirilmişti. Üzerinde stickerıda var. Yalnız showroom da araçları kuru bezlemi siliyorlar ne yapıyorlarsa kılcal çizikler vardı üzerinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekircan

    Kauçuk paspası vermeleri iyi olmuş biz parayla aldık. Benimkide enriko aliberti'den getirilmişti. Üzerinde stickerıda var. Yalnız showroom da araçları kuru bezlemi siliyorlar ne yapıyorlarsa kılcal çizikler vardı üzerinde.

    Paspaslarda ve araçta sorun var yalnız sabitleme delikleri yok ondan dolayı hele arka paspaslar çok kayıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktangor

    Arkadaslar acil dansmam gereken bir durum.. Konus geciyor ama netletsiremedim kafamda.. Haftasonu uludag cikicam ancak zincirim yok.. Gecen sene bu donemde zincir takarak ciktim daga fakat cikarken biri koptu donustede sansima hava sicakladi yoldaki buz eridi ve zincirsiz donebildim fakat istanbula dodugumde farkettimki zincir jantlari mahvetmis.. Oldugu gibi cizilmisti jantalr boyatmak zorunda falan kaldim.. Simdi cikis icin ne yapmaliyim zincir almiyacaksam ne yapicam.. Kis lastigi faln almak istemiyrum sonucta yilda 10 gun icin lastik alma taraftari olmadim hic bir zaman.. Palet dediginiz nasil bir sistem ben yillarir her aracimda kar vok ise sadece zincir kullandim.. Bir yol gosterirseniz sevinirim.. Saygilar...

    napcaksın arabayla çıkıp ya yukarda bi kar yağar araban saplı kalır sonra çıkartmak için para bayılırsın bin tophaneden minübüse 9tl olması lazım bırak orda arabanı ha rahatıma düşkünüm diosan atla taksiye çıkarsın...




  • 
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.