Şimdi Ara

alfa romeo giulietta REVEALED 2010 (370. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.991
Cevap
49
Favori
889.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.can123

    quote:

    Orijinalden alıntı: arturr

    bu arada benimde şehir içi köprü trafiği bide işim gereği kısa mesafe devamlı kullanıyorum belkide ondandır 8 lt altına düşmedi daha 7.000 km oldu..düşsede çokda önemli değil zaten:)))

    bende hergün köprü trafigine giriorum , güzel kullanımda 5.6 ile 6.2 arası kalıo yakıtım :) zaten trafik olmassa bazen maslak opetten sıfırlayıp 2. köprüden ümraniye tarafına gidiorum 3.2 litre fln yakıo :D 90-100 arası

    peki nasıl oluyor da benim bu kadar yüksek anlamadım..genelde hep sakin ve shiff ışığına uyuyorum:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arturr

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.can123

    quote:

    Orijinalden alıntı: arturr

    bu arada benimde şehir içi köprü trafiği bide işim gereği kısa mesafe devamlı kullanıyorum belkide ondandır 8 lt altına düşmedi daha 7.000 km oldu..düşsede çokda önemli değil zaten:)))

    bende hergün köprü trafigine giriorum , güzel kullanımda 5.6 ile 6.2 arası kalıo yakıtım :) zaten trafik olmassa bazen maslak opetten sıfırlayıp 2. köprüden ümraniye tarafına gidiorum 3.2 litre fln yakıo :D 90-100 arası

    peki nasıl oluyor da benim bu kadar yüksek anlamadım..genelde hep sakin ve shiff ışığına uyuyorum:)

    aynı dert bende de var...gaza dokunmuyorum 2000 deviri geçmiyorum 7 litre düşmüoda




  • çok düşük devirlerde kullanmak da sarfiyatı artırır.

    daha önce de söylendi ama hala 2000 deviri geçmiyorum diyorsunuz. ilginç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenalpar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Naxos

    Bahceşehir Silivri Tem otoyolu kımı zaman yokuş kımı zaman tırmanmalı tam tamı 67 km
    115 km sabit hızla CC kullanarak 3.2 değerini gördüm en fazlada 4.0
    dip gaz yapıp gittiğimde de ortlamada en fazla 8.5 litre görüyüroum 130 180 km arası yolculukta

    Atıyorsun diyenler olabilir
    Dikkat burada buna şahit olan arkadaşlar var

    Soner ağabeyim, 3.2 - 4.0 yaptığın yolda, hep "n" modda mı gidiyosun?

    Neden sordum, çünkü "cc" kullandığın zaman o süratlerde benim araba çok bayılıyor yokuşlar falan geldiğinde, "cc"de aslında "d" mod ile gitmek daha iyi oluyor ama bu sefer de dikkat ediyorum, basmasan da "ortalama yakıt tüketimi" 1 birim artıyor..

    Evren evet N Modda gidiyorum ama biliyorsun benım aracta chipbox var o yüzden yokuşlarda falan bayılma olmuyor:)))




  • Bizim Araclarımız en verimli halı 6.vites 2000 devir'dir bundan aşagı devirde kesınlıkla daha fazla yakıyor

    Yani 6.vites ile 90 km sabıt hızla gittiğimde 4.5 falan oluyor ortalamam benım,ama 5.vites 90 oldugu zaman tekrar düşüyor değerler
    yanı 2000 devir cıvarı en tutumlu oldugu yerler hatta tam 2000 bile değil 1850 1900 gibi
  • Bundan 9-10 sene önce Fiat'ın Palio da torku arttırarak 5.viteste 1500 devirde 90 km/h hız yapmaya çalıştığını duymuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinx2

    quote:

    Orijinalden alıntı: arturr

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.can123

    quote:

    Orijinalden alıntı: arturr

    bu arada benimde şehir içi köprü trafiği bide işim gereği kısa mesafe devamlı kullanıyorum belkide ondandır 8 lt altına düşmedi daha 7.000 km oldu..düşsede çokda önemli değil zaten:)))

    bende hergün köprü trafigine giriorum , güzel kullanımda 5.6 ile 6.2 arası kalıo yakıtım :) zaten trafik olmassa bazen maslak opetten sıfırlayıp 2. köprüden ümraniye tarafına gidiorum 3.2 litre fln yakıo :D 90-100 arası

    peki nasıl oluyor da benim bu kadar yüksek anlamadım..genelde hep sakin ve shiff ışığına uyuyorum:)

    aynı dert bende de var...gaza dokunmuyorum 2000 deviri geçmiyorum 7 litre düşmüoda

    benim 1.6 giu da 36000 oldu 13 ayda ve b trip hiç sıfırlanmadı ortalaması 7.1 lt gösteriyor ama hep d modda kullanıyorum. 36k nin 30k sı ş.dışı olup Allah ne verdiyse basıyorum hep, ışıklardaki kalkışlarımın hemen hemen hepsi 0-100km denemesi gibi. bence normal değerler bu kullanmaya.

    ama, çok nadirde olsa min değerleri görmek adına , düz yolda 80km & 5. viteste anlık ortalamayı 2.8lt olarak gördüğümde oldu, dip gazda 200km hızda 12,5lt yi de.

    ne olursa olsun gaz pedalına yapacağınız 1-2 mm ekstra baskı bile yakıt tüketimini ciddi olarak artıyor.




  • kesinlikle her dokunmanızın farkı var :D bnm 6.3lt/100km (sadece rodaj bittiginde sıfırladım b trip i) litre mi ne aldıgımdan beri 3.5 aydır kullanıorum 14.000 km fln oldu , gayette memnunum yakısında :D eskiden cok basıodum ama artık o kdr cok gazlamıorum sadece ara sıra gücü hissetmek icin 2.-3. viteste biraz gazlayıp 4 e alıp sakin sakin gidiorum :D kısacası istanbul ici 1 depoyla ( pompa attıgı itibariyle üstüne etra asla koydurmam ) 800 km normal kullanımda keyifli kullanımda 700 civarı , dikkat edersemde 850-900 arası gidebiliyorum ... ama ne kdr dikkat edersem ediyim ister istemez ara sıra gazlıorum , ve o kısa süreli gazlama bile aracta ugrasıp yaptıgınız tasarufun bir cogunu anında götürüyor :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.can123 -- 27 Ocak 2012; 12:26:37 >
  • Çarşamba akşamı İzmir-Antalya yaptım.
    Dün sabah erken Ankara'ya gittim, akşam Antalya'ya döndüm.

    Yol kapanmadan dönebildik. Ankara-burdur yolu sürekli kar yağışlı idi..
    Deprem vergileriyle yapıldığı söylenen duble yollar! yağmuru-karı görünce
    köstebek yuvasına dönmüş.Kusura bakmayın ama ben içine sıçayım böyle duble yolun!
    Bir de ilkel şekilde ziftli yamayı yapmışlar arabanın her yeri zift şimdi. Yamanın üstünden
    2 kamyon geçince yama kalmıyor sadece arabanın boyasına yeni bir motif yapmış oluyorlar.
    Hızımı 60'a düşürmeme rağmen çukura girmekten kurtulamadım.
    Kaçınılmaz son; direksiyon sağa çekmeye başladı.
    Açıkçası lastik basınç sensörü eksikliğini hissettim.
    Durdum hemen ve sağ ön tekerin patladığını gördüm.Tipinin altında
    stepneyi taktım ve 280 km 80-90 km hızlarla giderek Antalya'ya vardım.

    Kırmızı kaliper kapaklarını Enrico'da aracı teslim almadan taktırmıştım.
    Güzel bir küfür yediler benden...
    Kaliper stepne jantına uyumsuz.Sürtmüş ve kenar bölümler rendelenmiş.
    Akşam yolda sesi duydum ve anladım kaliperle ilgili olduğunu ama yapacak
    birşey yoktu.
    Bugün lastiği değiştirdikten sonra da ses yapınca tekrar döndüm lastikçiye..
    Kaliper kapağı deforme olunca kaliper balans kurşunlarına sürtmeye başlamış.
    Lastiği söktürdüm ve balans kurşunlarını biraz daha jantın içine doğru aldırdım.
    Sorun yok şu an ama Enrico'dangörünürde fazla birşey olmamasına rağmen
    kaliper kapağımı yenilemelerini isteyeceğim.

    Bugün Antalya'da 4-5 giu gördüm. Sayı gittikçe artıyor.

    tct'yi iyice tanımaya başladım.
    Özellikle uzun yolda D modla tct'nin uyumu gerçekten çok iyi...
    Düzgün asfalt yolda aracın sessizliği çok iyi ama dandik!çakıllı asfaltta
    ses yine çok rahatsız etti. ziebart'a gideceğim sanırım.

    Koltuk konforu açısından da bir değerlendirme yapayım;
    Gidiş gelişleri zaman kısıtından dolayı mola vermeden yaptık.
    Bel desteği hakkında eleştiriler var.Aıkçası bana da sert ve şişik geliyordu.
    Uzun yolda yorulmamanızı sağlıyor.Konfor konusunda Volvo'yu tek geçerim yine de..
    Volvo'da koltuk yapısı değil ama direksiyon sisteminden dolayı yorulurdum.
    (volvo'nun bayi-servis uygulamalarından nefret ederim ve markadan beni soğuttular ama hakkını da veririm:)
    Yan destekler biraz daha iyi olabilirmiş.
    Sonuç itibariyle mola ihtiyacı duymadığım tek araç giu...




  • Bugün arabamı kullanırken yerin dibine girdim.
    Malum bugun istanbulda kar yağdı ve akşam eve gelirken her gün çıktığım yokuş yukarı işlek bir yol var.Bilenler için söyleyeyim ambarlı liman yolundan yakupluya çıkan yokuş.Bu yokuş çift şerit ve ortadan bölünmüş.Bende herkes gibi sol şeritten yokuşu çıkıyordum yolda hafif karlı sol şerit ise 5 cm yakın kar vardı.Yokuşun yarısına geldikten sonra araba artık ıkınmaya başladı.Devamlı ekranda uyarı ışığı yanıp sönüyordu.Gaza dokunmamla patinaj sistemi devreye giriyor ve araba bir türlü ilerlemiyordu.BAktım olacak gibi değil mecburen sağa çektim.Tabi o sağ şeritte arabayı kaldırmam ne mümkün.Hafif hafif geri giderek arabanın arkasını ara sokağa verdim.Ne yaparım diye düşünürken önümden ne şahinler ne doblolar ne minibüsler geçti ama hiçbiri o yokuşta takılmadı.Resmen kendi arabamdan utandım.Tekrar hızlanarak yokuşu çıkmaya başladım, biraz gittikten sonra araba ne patinaj çekiyor nede doğru düzgün gidiyor.Oysaki gaz pedalına sonuna kadar basıyorum.Neyseki saate 5 km hızla bolca korna ve selektör yiyerek yokuşu çıktım.Bunda aracın üzerinde bulunan standart lastiklerinde rolu ( Lastikler continental galiba )olabilir ama yarın bu havada bir daha arabayla çıkmam.




  • Hepimizin lastikleri yaz lastigi arkadaslar! Soguk yolda bile isitmadan alsiyon yapmamak lazim! Bende alisana kadar sikayetciydim! Karda kullanamamiz cok normal:) Türk mantigiyla gitmeyelim zinciri cakalim!
    Ampul gecmis olsun!
    Bu gece alsancakta cok guli vardi :)
  • ampul gercekten cok gecmis olsun :( bu arada evet karda bizim lastikler kötü ama sonucta yaz lastigi , ve tabanları genis , dobloların cıkması normal karlı havalarda yere temaz yüzeyi ne kdr az ise o kdr iyi yol tutarsınız karda kaymassınız ve birde deneyimimle test ettigim bi olay karda kaldıysanız aracı All wheather modunda esp ve asr full devrede oldugu icin araba pati cektig anda devreye giriyor ve gaz kesiyor , ama DYNAMİC moda alırsanız asistanlar daha az calıstıgı icin pati cekerek cıkma sansınız oluyor.... tabi gaza abanmakta cözüm deil :D tatlı tatlı basarak cıkmanızı öneririm ama kesinlikle D mod yardımcı oluo :D
  • ampul patlatan geçmiş olsun öncelikle. Antalya yolunun iyi değil, "muhteşem" olduğunu bir kaç kişiden duydum, siz nereden gittiniz bilmiyorum ama yolun her yeri mi çok kötüydü? Bu havada zift nasıl sıçradı garip geldi bana.. Kamyonlardan falan başka bişey gelmiş olmasın? Sıcakta yeni asfaltta falan oluyor da..

    ozgur_3482: Karda gaza "çok basmak" değil, aksine ÇOK AZ basmak gerekli. Bugün ben de yoldaydım, Göztepede benden önce sadece 1 arabanın çıktığını lastik izlerinden anladığım bi yola çıktım, epey dik bir yokuşu Spider'la çok rahat çıktım uygun viteste çok hafif gaza basarak (Lastiklerim 225 45 17, yaz lastiği Pirelli PZero Rosso). Bu havalarda mümkün olduğu kadar DÜŞÜK viteslerde, gaza çok HAFİF basarak kullanmak gerekli. Fren pedalına da aynı şekilde. Bir de iki lastiğin de aynı kondisyondaki zemine basması gerekli. Patinaja düştüğünüzü anladığınız anda da ayağınızı yumuşakça pedaldan çekmelisiniz.

    Altgzn: Bildiğim kadarıyla bizim araçlarda 17" jant varken zincir takılmıyor. En azından 156, Spider veya bi çok modelde böyle. Kitapçığı okursanız orada gerekli bilgi vardır. Şahsen zeminle hiç temas etmeyecek kadar kalın kar tabakası hariç zincir kullanımının hem araca, hem yola zarar vereceğini ve çekişe olumlu pek bi etkisinin de olmayacağını düşünüyorum.

    m.can'ın dediği gibi karda ince tabanlı jant lastik takımı daha iyi. Ama dinamik modun karda daha iyi sonuç vereceğine şahsen inanmıyorum Sonuçta pedallarınız daha da hassaslaşıyor ve sert tepkiler veriyor. "all weather" lafını boşuna kullanmamışlardır bence




  • scudetto kesinlikle all weather normal kosullarda daha iyi aracın tepkileride yumusadıgı icin ama bi yere saplandıgında , all weather modda cıkamıosun patiye kaldıgın icin direk verdigin gazı kesio ... ama dynamic biraz daha töleranslı oldugu icin pati cekerek gömüldügün yerden cıkma sansın var yoksa normal kosullarda yolda giderken kesinlikle all weather ;) bir not daha : eger saplandıgınızy erden hala cıkamıosanız cok seri ileri geri yapın aracın agırlıgını kullanmaya calısın ileri geri yaptıgınızda gömüldügünüz yerde lastik arkalarına ufak ramplar olusturu kar birikintileri oraları kaydırak(agırlıınızı ileri geri kullanarak) gibi kullanıp daha rahat cıkabilirsiniz ;)
    madem bu kadar yazdık bilmeyenler icin 1-2 ufak bilgi daha verelim :D düz yolda giderken vitesinizi oldugunca büyük devrinizide olabildigince düsük tutun , ani gazlamalardan kacının , yokus inislerindede vitesinizi olabildigince düsük tutun ki siz frene fazla basmadan motor fireni sizin yerinize aracı yavaslatsın , ve her zmn ani frenlemelerde kacınalım ... otomatik araclardada yokusları bosta inmenizi öneririm ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.can123 -- 28 Ocak 2012; 3:33:58 >




  • evet bazı şeyler tecrübeyle sabit dün -2 derecede korkunç buzlu bir yolda maceralı 1 saat geçirdik ve yokuştaki dangalaklara durmamaları için selektör yapsamda durdular mecburen sonra kimse kalkamıyor:) all weatherda ne yaparsanız yapın araba yeterli gazı yemiyor bu tip extrem koşullarda bu net!!!! anında d ye aldım çatır çutur çıktım yoldan binbir aksiyon yaparak hafif ter attım yani:) araba 170 lik...... tabiiki lastiklerin iyi havalar için olduğu aşikar konuşmaya bile gerek yok hissettiriyor hemen kış koşulları için yetersiz olduğunu ama zaten bu extrem koşullarda istanbul da senede max 5-10 gün oluyor o yüzden yola devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_3482

    Bugün arabamı kullanırken yerin dibine girdim.
    Malum bugun istanbulda kar yağdı ve akşam eve gelirken her gün çıktığım yokuş yukarı işlek bir yol var.Bilenler için söyleyeyim ambarlı liman yolundan yakupluya çıkan yokuş.Bu yokuş çift şerit ve ortadan bölünmüş.Bende herkes gibi sol şeritten yokuşu çıkıyordum yolda hafif karlı sol şerit ise 5 cm yakın kar vardı.Yokuşun yarısına geldikten sonra araba artık ıkınmaya başladı.Devamlı ekranda uyarı ışığı yanıp sönüyordu.Gaza dokunmamla patinaj sistemi devreye giriyor ve araba bir türlü ilerlemiyordu.BAktım olacak gibi değil mecburen sağa çektim.Tabi o sağ şeritte arabayı kaldırmam ne mümkün.Hafif hafif geri giderek arabanın arkasını ara sokağa verdim.Ne yaparım diye düşünürken önümden ne şahinler ne doblolar ne minibüsler geçti ama hiçbiri o yokuşta takılmadı.Resmen kendi arabamdan utandım.Tekrar hızlanarak yokuşu çıkmaya başladım, biraz gittikten sonra araba ne patinaj çekiyor nede doğru düzgün gidiyor.Oysaki gaz pedalına sonuna kadar basıyorum.Neyseki saate 5 km hızla bolca korna ve selektör yiyerek yokuşu çıktım.Bunda aracın üzerinde bulunan standart lastiklerinde rolu ( Lastikler continental galiba )olabilir ama yarın bu havada bir daha arabayla çıkmam.

    all weather veya normal modda aracın tüm sistemleri güvenliği ön plana alıyor. Tehlikeli şartlarda
    en güvenli şekil de hiç hareket etmemek. Sistemler de bunu sağlıyor:))

    Mesajınızı okuduktan sonra hemen cevap yazacaktım ki, m.can123 ve KRM05'in de aynı şeyi söylediğini farkettim.

    all weather veya normal mod düşük hızda veya kalkışta kaygan yollar için dezavantajdır. Fakat Dynamic modda
    sistem işi yola tutunma açısından ilkele döndürdüğü için aracınız Doblo gibi olur:)

    Yani işin mantığına göre buzlanmış yolda kalkışta veya çok düşük hızlarda aracı D moda almak belli bir hızdan sonra(takribi 25-30km/h) A moda geçmek
    güvenlik ve yol alma bakımından izlenecek metod olmalıdır. Tabi ki gaza gösterdiğiniz hassasiyet de karlı yollar için belirleyicidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ampul_patlatan -- 28 Ocak 2012; 13:21:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    ampul patlatan geçmiş olsun öncelikle. Antalya yolunun iyi değil, "muhteşem" olduğunu bir kaç kişiden duydum, siz nereden gittiniz bilmiyorum ama yolun her yeri mi çok kötüydü? Bu havada zift nasıl sıçradı garip geldi bana.. Kamyonlardan falan başka bişey gelmiş olmasın? Sıcakta yeni asfaltta falan oluyor da..

    ozgur_3482: Karda gaza "çok basmak" değil, aksine ÇOK AZ basmak gerekli. Bugün ben de yoldaydım, Göztepede benden önce sadece 1 arabanın çıktığını lastik izlerinden anladığım bi yola çıktım, epey dik bir yokuşu Spider'la çok rahat çıktım uygun viteste çok hafif gaza basarak (Lastiklerim 225 45 17, yaz lastiği Pirelli PZero Rosso). Bu havalarda mümkün olduğu kadar DÜŞÜK viteslerde, gaza çok HAFİF basarak kullanmak gerekli. Fren pedalına da aynı şekilde. Bir de iki lastiğin de aynı kondisyondaki zemine basması gerekli. Patinaja düştüğünüzü anladığınız anda da ayağınızı yumuşakça pedaldan çekmelisiniz.

    Altgzn: Bildiğim kadarıyla bizim araçlarda 17" jant varken zincir takılmıyor. En azından 156, Spider veya bi çok modelde böyle. Kitapçığı okursanız orada gerekli bilgi vardır. Şahsen zeminle hiç temas etmeyecek kadar kalın kar tabakası hariç zincir kullanımının hem araca, hem yola zarar vereceğini ve çekişe olumlu pek bi etkisinin de olmayacağını düşünüyorum.

    m.can'ın dediği gibi karda ince tabanlı jant lastik takımı daha iyi. Ama dinamik modun karda daha iyi sonuç vereceğine şahsen inanmıyorum Sonuçta pedallarınız daha da hassaslaşıyor ve sert tepkiler veriyor. "all weather" lafını boşuna kullanmamışlardır bence

    Evet muhteşem bir yoldu:)
    Hemen çıkın yola Afyon-Sandıklı arası yol sonunda Sandıklı'da alt takımları elinize vermeyi taahüt ediyor yol...:))
    Ama Giu'nin alt takımlarını bu sefer ciddi şekilde iyi yapmışlar. Rot ayarımda çukurlara girip lastiği yarmama rağmen
    sonrasında hiçbir sapma veya bozukluk hissetmedim.
    Aynı gün sabah gidiş güzergahında yol delik değişikti ama gündüz gözüyle geçtiğim için kaçabildim.
    Dönüşüm gece idi fakat yolu bildiğim için hızı 60'a düşürmeme, onlarcasından kurtulamama rağmen
    bir tanesine diğerlerinden kaçarken yakalandım.
    Lastiğimi yardığım çukura 60 km ile girdiğimi düşünürsek çukurun nasıl olduğu konusunda yorumu size bırakıyorum:)
    Burada sorun kamyonların geniş lastik çapları ve dingil sayılarından dolayı yanınızdan 80-90 km hızlarla geçmesi ve çukurlardan kaçma
    girişiminde bulunmaya tenezzül etmemeleri...
    göl haline gelmiş çukura 10 tonluk kamyon 80 km hızla girince her çukuru belli ölçüde derinleştirip genişletiyor.
    Yani yolun canını kamyonlar okuyor.

    Şehirler arası yollarda tecrübem İzmir'den Iğdıra kadar çeşitli güzergahlarda oluştu... Arabalarımın toplam
    km'sinden kabaca bir hesap yaptığımda sadece şehirler arası yollarda en az 200 bin km yol yaptım.
    BU yoldan yazın geçtiğimde bir sorun yoktu. Yol sürekli çift yol olmasından dolayı tabi ki güzel..
    Ama yağmur-kar sonrası delik deşik olması ve arabanızı rezil etmesi güzellik kavramında yara açıyor.
    Kışın kalitesiz duble yol yerine kaliteli gidiş-geliş yol tercihimdir.
    Kar-yağmur Sivirhisar yolunda, otobanlarda bir çukur bile oluşturamıyor. Çünkü kaliteli...

    Doğu yollarının batıdakilerden daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
    Örneğin Erzincan-Erzurum yolu Ankara-Sivrihisar yolundan bile iyi..
    Bu iki örneğin ortak noktası zift üstüne mucur dökmeden doğru yöntemlerle yapılmış asfalt olmaları...

    Afyon-Sandıklı yolunun bu halini bir de Ağrı-Erzurum hattında görmüştüm..
    O zaman da yaz mevsimi olmasına rağmen hava yağışlıydı. Ama o zaman yolun bu durumunu karayollarının yeterli donanım eksikliğine
    ve çok araç geçen bir yol olmamasına bağlamıştım.

    Tabi bu çukurlar açılınca çilekeş karayolları ekipleri başlıyor yama yapmaya...
    Bu yamaların içeriğini de biliyorsunuz.. Zift ve mucur karışımı...

    Bunu döküyor, yolu onarıyorlar. Üstünden yeterince araç geçmeden tekrar kar-kamyon ikilisi aktif olunca
    o çukurlara dökülen taze zift-mucur yerlerinden çıkıyor ve etrafa saçılıyor siz de üstünden geçiyorsunuz.
    Lastiklerinizden sıçrayanlar da aracın arka tarafına, çamurluklarına bir güzel yapışıyor.
    Kamyondan ziftin nasıl geleceğini anlamadım açıkçası ama kamyondan gelen ziftin aracın yanlarında veya arkasında olması
    pek açıklanası bir durum değil.. Aracımın ön tarafında ziftin zerresi yok örneğin...

    Sonuç itibariyle nickimden de anlaşılacağı üzere bir muhalif olarak 'duble yol' propagandası halk üstünde bu kadar etkiliyken yolların
    bu kadar kalitesiz oluşuna tepkiliyim. Deprem vergileriyle 'duble yol' yaptık diyenlere sözüm;
    'Bu mu kardeşim yaptığınız yol?' oluyor haliyle...
    Günahlarını almayalım bu duble yollar ekonomiyi canlandırıyor. Lastikçi kazanıyor, arabadan zift çıkaranlar kazanıyor, ön takım ustaları v.b. kazanıyor.
    Çark bir şekilde dönüyor böylece..:)) Yollar her sene tek şerit kapatılarak tamir olduğundan,müteahhit çarkını da ekleyeyim.:)
    Ne olursa olsun bu duble yollar ölümlü kaza oranını azalttığı için iyi bir icraattır. Aynı sigara yasağı gibi..
    Ama astar-yüz meselesi de yabana atılmamalıdır.

    Evoque ile kafa kafaya gidişimizi ve mercedes cl 63 amg'nin 'biraz daha büyü öyle gel' deyişini de sonra anlatırım:))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ampul_patlatan -- 28 Ocak 2012; 13:24:14 >




  • bende 170 lik var, lastikler continental
    valla ne söyliyeyim..... all weather moduna alınca gayet güzel gidiyor araba, çoğu aracın çıkamadığı rampaları çıktım, bunda benim sürüş kabiliyetimin rolü varmı bilmiyorum ama karda all weather modu keçi gibi diyebilirim boşuna yapmadılar herhalde...
    hiç bir abartma yok... olanı yazıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto




    Yok bundan önceki yazıda öyle bi demişsiniz ki, İstanbul'dan Antalya'ya kadar yol delik deşik gibi algıladım ben. Muhalif olmanız anlaşılabilir ama burası meclis değil :) Burada ona buna kızarak değil de Karayolları Genel Müdürlüğüne yazarak sorunları bildirebilirsiniz, hem size hem bize faydası olur.

    Tabii şehirlerarası bi yolda çukura düşüp lastiğimi yarsam ben de çok kızardım ama yapılan iyi şeylerin de hakkını vermek gerekli. 700km güzel yolda gidip 50km kötü yola denk geldiyseniz bu Türkiye'nin kötü bir ülke olduğunu değil, aksine düzelmekte olan bir ülke olduğunu gösterir. Ben Çanakkaleliyim, her yıl en azından 4-5 defa değişik istikametlerden gider geliriz. O yollara bi şimdi bakıyorum bi de eski hallerini hatırlıyorum.. Heralde eski hali daha iyiydi desem Allah taş yapar





  • Plaka isiklarini led yapinca ariza lambasi yakti? Cozum nedir arkaaslar ampul kullanmak istemiyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.