Şimdi Ara

Alfa Romeo Giulietta Dizel (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
5.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında Fiat Gulietta desek daha doğru olur, arabanın içi klasik bi İtalyan dandikliği, malzeme kalitesi linea ayarında, hele ki golf kalitesi bekliyorsanız daha çok beklersiniz. ancak alfa tutkunları alır bu Müslüman çocuğu ıssıran yılanlı haçlı arabayı..
  • Premium sınıfta değildir.

    C segmentindeki premiumlar V40, 1 serisi, A serisi ve A3'dür.
  • Dizeli 1750 devire yani turbo devreye girene kadar ölü gibi. Turbo boşluğu fazla yani. Ve torku 320 nm olduğundan turbo devreye girince maksimum torkunu veriyor ve o ölü halinden bir anda kanatlanıyor sizi koltuğa yapıştırıyor. Ama çok dengesiz bir durum. O güç hoşuma gidiyor ama öncesinde ölü gibi olması ve birden o gücü vermesi hoşuma gitmiyor. Arabada 3-4 kişi varken bir yokuşta biraz yavaşlarsanız 2. viteste bile çekmiyor araç 1'e düşürmek zorundasınız ve rezil bir durum.

    Onun dışında dışı bence mükemmel. Çok güzel bir araba dışarıdan. İçinde ise malesef Fiat kalitesizliği kendini belli ediyor. Hele hele o Punto'dan Doblo'dan bozma direksiyonu ve direksiyon tuşları bu fiyat seviyesindeki bir araca hiç yakışmıyor.

    194-195'i geçmiyor maksimum hızda. Beygir farkı maksimum hızda ortaya çıkıyor zaten benzinli ile dizel arasındaki. Ama şehir içinde veya sürekli yavaşlayıp hızlanılan kullanım durumlarında 320 nm torkuyla dizel olan daha güçlü, daha performanslı hissettiriyor. Yani;

    +'ları;
    Muhteşem dış görünüş
    Sıradan olmaması, özel bir otomobil olması

    -'leri
    Turbo boşluğu büyük ve turbo devreye girmeden önce ölü gibi
    İç mekan

    Alınır mı? Neden alınmasın.




  • Bugün 2014 model 7000 km olan bir Giulietta'nın içerisine oturdum sürmedim ama aracı çalıştırdım.İç mekanda ki malzeme kalitesi söylendiği gibi kötü gelmedi bana içi de güzel bence malzeme kalitesi olarak söylendiği gibi kötü değil.Yada bana megandan sonra iyi geldi :) 2014 modellerde iç malzeme kalitesini iyileştirdiler mi bilmiyorum. 2014 model 7000km kazasız aracı 60000 TL ye bıraktılar.Hemen yan tarafta alfa bayisi vardı oraya uğradım sıfır 2014 model distince modeli için enson 68700 TL fiyat verdiler.
  • boltman34 B kullanıcısına yanıt
    O fiyatlar 1.6 JTDm dizel için mi acaba? Çünkü şu anki liste fiyatı:

    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTD Distinctive 105 86.925 TL 76.000 TL

    86.925 lira olan bindirim, 76.000 bindirimden indirim fiyatı. Size verilen fiyat ise bindirimden indirimden bile neredeyse 7000 lira daha ucuz.
  • Alfa'nin belki de en kotu arabalarindan biridir. Ben cidden anlamiyorum bu arabaya tapanlar 159 kullansa kendilerinden gececekler. Vites kemikli ama asiri sert. Sanki kavrama ayirmiyorda disliler zorlaniyor gibi.

    Alfa ruhu giu'ya hic ugramamis, kendinizi kandirmayin. Onun yerine temiz 159 bulup alin, ruh neymis gorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesc_

    O fiyatlar 1.6 JTDm dizel için mi acaba? Çünkü şu anki liste fiyatı:

    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTD Distinctive 105 86.925 TL 76.000 TL

    86.925 lira olan bindirim, 76.000 bindirimden indirim fiyatı. Size verilen fiyat ise bindirimden indirimden bile neredeyse 7000 lira daha ucuz.

    Hocam merhaba evet bana verdikleri fiyat dizel distince için ancak 2014 model sıfır fiyatı.2014 liste fiyatı 70400 TL onun üzerinden indirip uygulayıp sunroofsuz kırmızı yada siyah renk için 68700 TL fiyat verdiler.
  • Te Allahım.. hala müslüman çocucuğu yiyen diyen kişiler var :)

    Konuya gelicek olursak genelde malzeme kalitesinden şikayet etmişler aracın malzeme kalitesinin düştüğü tek yer kapı içleridir onun haricinde malzeme kalitesinde herhangi bir problem yoktur. Sürüş dinamikleri açısından meganeden ve golfden 2 gömlek üstündür.

    Dizel düşünüyorsanız sorunsuz motordur yıllarca gönül rahatlığıyla binebilirsiniz

    -leri
    0-100 pek hoşuma gitmedi tabi bu kişisel
    Gürültülü motor
    Yol bilgisayarı çok detaylı değil

    +ları
    Arahızlanmları 320 nm tork sayesinde oldukça başarılı
    Yüksek hızlarda bile rüzgar sesini çok az içeri alması
    Sınıfının en iyi yol tutuşlarından biri giuda
    DNA sistemi baya işe yarıyor

    Öncelikle aklıma gelen bunlar sorunuz olursa cevaplarım. Saygılar.




  • Hocam cevaplariniz icin tesekkuerler.Sizdeki giulietta 2014 sanirim motor gurultulu derken motor sesinin disardan duyulan sesi mi yoksa ic mekan sesi mi?Ne kadar suredir bu araci kullaniyorsunuz servis agi bakim masraflari gibi diger faktorlerden memnun musunuz? Tiz sesler var mi aracinizda kapi on konsoldan sesler gibi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boltman34

    Hocam cevaplariniz icin tesekkuerler.Sizdeki giulietta 2014 sanirim motor gurultulu derken motor sesinin disardan duyulan sesi mi yoksa ic mekan sesi mi?Ne kadar suredir bu araci kullaniyorsunuz servis agi bakim masraflari gibi diger faktorlerden memnun musunuz? Tiz sesler var mi aracinizda kapi on konsoldan sesler gibi?

    önemli değil... Aracım 2012 model 94.000 kmde motor gürültüsü sadece rölantide biraz sesli geliyor ve birazda içeri alıyor bunun nedeni benzinli giularda motor sesi güzel olduğu için yalıtam çok ağırlık vermemiş olabilirler tabi bu benim tahminim ama normal seyir halinde herhangi ses gelmiyor dediğim gibi sadece rölantide biraz sesli gibi geliyor. aracı yaklaşık 1 senedir kullanıyorum onun öncesinde 147 kullandım. Servis ağı istanbul içinde büyük şehirlerde sorun olmaz benim tercihim özel servisler ki Alfalarda özel servisler yetkiliden daha iyi bence. Bakım masrafları rutin bakımlar 350 tl civarlarında. Ön kolsoldan gelen ses yok. Aracın artıları eksilerini unutturuyor emin olablirsiniz :)




  • Herkese merhabalar, bu dizel giuletta için gördüğüm kadarıyla bir turbo boşluğundan ve 1750 devrin altında ölü olduğundan bahsediliyor. Nette yaptığım araştırmalarda da bu motorun D.N.A. daki Normal modda maks torkun 280 nm olduğu ve bu torkun 1500 devirde olduğunu belirten bilgilere rastladım. Mesela :http://www.alfaromeo.com.cy/cy/#/gr/models/giulietta/engines/1600-jtdm-105-hp
    Acaba bu motor biraz daha farklımı bizdekinden, çünkü Türkiye sitesindeki verilerde bu ayrıntılar yok.
    Dizel giulietta sahibi olan veya bu konu hakkında bilgisi olanlar bu turbo boşluğu veya düşük devirdeki cansızlık hakkında biraz bilgi verebilimisiniz h @Cesc_ angi devir aralığında bu boşluk, ve mümkünse yüksek viteste düşük devirden itibaren hızlanma videosu koyabilirmsiniz, youtube da bulamadım da. Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dts006 -- 27 Mart 2015; 21:42:14 >




  • 1gün kiraladım 1200km yol yaptım. Premium falan değil, bunu kafanızdan atın. Ama tasarım olarak premiumlardan daha albenili. O fiyatlara alınabilir, farklı olmak güzeldir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 27 Mart 2015; 21:53:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  •  Alfa Romeo Giulietta Dizel Alfa Romeo Giulietta Dizel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  Alfa Romeo Giulietta Dizel
     Alfa Romeo Giulietta Dizel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 27 Mart 2015; 22:05:57 >




  • K.Kahriman kullanıcısına yanıt

     Alfa Romeo Giulietta Dizel Alfa Romeo Giulietta Dizel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiat on konsollarla ekran alintisi koyan arkadaslar sanirim direksiyona dikkat cekmek istemisler :) Araci kullanmadim ancak giuliettanin diger guzellikleri bu tip ufak olumsuzluklari kapatiyor.Neden herkes bu kadar direksiyona takilmis durumda anlamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giu alacak olsam 1.4 170 hpliğini alırdım.
  • megane'dan sonra giuletta gereksiz bir macera olur, anca tasarımına vs. hasta olmak lazım
  • D segmentine geçmeyecekseniz sizin ilacınız bmw 1 yada a3. a3' ü 50-55 bin arasına alabilirsiniz. 1.4 tfsi stronic 7 ileri olanları. 60-65 bin arası alınacaksa 2012 sonrası bmw 1 ler daha güzel (8 ileri ) alfa'nın ben de dışına hasta içine gıcık oluyorum. Bana kalırsa dışardan premium içerden değil. ayrıca alfa nın tadı dieselle cıkmaz, 170 bg alacaksanız keyif verir.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturkbayer34

    D segmentine geçmeyecekseniz sizin ilacınız bmw 1 yada a3. a3' ü 50-55 bin arasına alabilirsiniz. 1.4 tfsi stronic 7 ileri olanları. 60-65 bin arası alınacaksa 2012 sonrası bmw 1 ler daha güzel (8 ileri ) alfa'nın ben de dışına hasta içine gıcık oluyorum. Bana kalırsa dışardan premium içerden değil. ayrıca alfa nın tadı dieselle cıkmaz, 170 bg alacaksanız keyif verir.

    saygılar.

    Hocam ben dizel bakiyorum benzinli dusunsem dedikleriniz cok dogru.116d icin min 73 bin vermem lazim.a3 bakmiyorum.Butcem max 60bin bu yuzden giulietta bakiyorum bir kac sene binip param oldugunda 116d almak :)60 bin liraya spor dizel en mantikli secim giulietta gibi geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.