Şimdi Ara

Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu) (94. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.098
Cevap
25
Favori
109.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Ne kadar keskin cevaplar veriyorsunuz. Neden aks mesafesinde vs daha fazlasi olamasin ki. Yok boyle bir sey. Bence ideal olmus diyebilirsiniz ama kesinlikle olmaz cok yanlis bir ifade.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @harunresitz
    maserati qp bam başka bir sınıf orada ve onunla kıyasta asıl wheelbase değil toplam uzunluk konuşur. Passat da rakip gösterilen modellere göre farklı ebatlara sahip wheelbase'i hatta daha düşük ancak şasi daha uzun.. passat ebatlarından hedeflediğiniz performans modeli çıkaramazsınız.
    Artı piyasa rakibi gösterilen F30 a göre wheelbase ve uzunluğu daha fazla görünüyor demek ki yine de olmuyor birşeyler. BMW için de yetmediği için F31 ve F34 şasileri var. Alfa da mid-size family car'a daha yönelik olarak SW ve GT modelleri çıkarır zaman içerisinde arkaya önem verenler bunlara odaklanır.
    Denildiği gibi bunlar sürücüye yönelik otomobiller yolcuya yönelik sınıf atlıyor bu vazgeçilmez ise E sınıfa geçiyorsunuz bunun otomobil dünyasında sportifliği de yöneten bir alternatifi malesef yok.

    Bu araç ne 159 nede 166 çok benzer ölçüler sunmasına rağmen ortaya çıkan ürün ve piyasa sınıfı çok farklı durumda. Bu araç geniş wheelbase fazlasını da bu şekilde tolere ediyor yani kabin çizgilerine göre farklı insanlarda farklı rahatlık duygusu oluşturabilir. Bazen elde olmayan şeyler var performans istiyorsanız arkayı ne uzun tutabiliyorsunuz nede çok kısa.. Hofmeister kink kullanmamanız :) gerektiğinde de yapılabilecekler belli bu arka bölüm, koltuk konumlandırma da önemli bir kısıtlama.. Yine de baktığınızda bmw'e çok benzediğini göreceksiniz.
    Kafanıza göre de aks mesafesi, uzunluk tasarlayamıyorsunuz çok çeşitli sınıflandırmalar var bu hedeflediğiniz pazara göre bazı sınıf ve vergilendirmeyi değiştirebilir.https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_size_class

    Artı bir sıkıntı bmw ve mercedes'in avantajı oturmuş modellere ve algılara sahip olması her yönden tasarımda bunlarla rekabet edebilmeniz mümkün değil ellerinde muazzam bir veri oranı var taslak aşamasında bunları kullanıyorlar. Bmw de dahi sınıf için modeller arasında diz mesafeleri daima aynı kaldığı söylenemez çünkü bu tasarımın toplamı ile ilgili malum.
    Çünkü otomobiller içeriden dışarı değil dışarıdan içeriye doğru tasarlanırlar. Hele ki 0 dan yeni bir model oluşturmaya çalışıyorsanız harcanan mesai muazzamdır. Oturmuş markaların burada büyük rahatlıkları var tasarım parçalarını birleştirerek ilerleyebilirsiniz, elinizde binlerce defa tecrübe edilmiş şablonlar var.

    Sonuçta bakıldığında ortaya çıkan iş fena değilin çok üzerinde.


    Konu dışı sadece bizde değil tüm dünyada görülen şey... İnsanlar herşeyin kendi isteklerine göre olmasını, her arzusunun karşılanmasını istiyor. Bu pek eski birşey değil tamam model çeşitliliği bu yüzden var ancak herşeyden herşeyi genel isteme tavırları yüzünden üreticiliğin cılkı çıktı bunların çoğu bu isteğe karşı duramadığından herşeyi yapmaya kalkıştılar sonucunda markalar, modeller hep bir birine benzedi. Ürün ve marka çeşitliliği gerçekte bu değil bence. Ürün kitlesine göre oluşturulmazdı eskiden kitlesini oluştururdu. Alfistilik de böyle oluştu. Bazı şeyler değil herşey pazarına göre konfigüre edilir her avrupalı da istiyor ki ve dünyanın uzak köşesinde ki kendisine uysun. Başta bmw ve mercedes'in tarihi marka prensiplerini, geleneklerini terketmesi böyle oldu çünkü insanlar değişti. 10-15 yıl önce hiç tahmin edilmeyecek işlere giriştiler. Eskiden her markanın bir durumu vardı bana göre gerçekte Saab gibilerin batmasının asıl sebebi de bu yoksa güncellenmeme felan değil... insanların varlık beklentisi markaları büyük bütçelerin altına sokuyor mitsubishi gibilerin topun ucundan dönmesinin sebebi de bu.. tavrı net olan Lotus gibilerin varlık savaşı vermesinin nedeni de bu. Yahu supercar'lar bile insanlara uydu tam zıttı olması gerekirken. Kısaca eskiden bazı şeyler arıyorsanız gider Lamborghini alırdınız Ferrari değil...
    Para kavgası yüzünden öznitelikler kayboldu. Eskilerde ürünler vergi sistemine değil vergi sistemleri ürünlere adapte edilirdi. Bu algı 3. dünya ülkelerinde çok daha kötü sonuçlar veriyor.


    Gereksiz uzattık neyse şu paylaştığınız Driving Experience olayı çok önemli. :) Bununla alfistiliğin boyutunu değiştirme dışında birim alanda daha fazla sipariş alırsınız. Aileler, sülaleler bir birine özenir durur. 2 marka ile rekabete yaklaşmak için bu tip faaliyetler şart. BMW sadece bununla son 10-12 yılda çok fazla öne geçti. Marka club'larına ağırlık verdi bununla sıkı hayran kitleleri oluşturdu. Audi o işi çok daha geç keşfetti mesela. Mercedes'in zaten oturmuş bir servis memnuniyet, kalite yönetimi var bunu kısa vadede devasa harcayarak bile kazanmak pek mümkün değil hani ama diğeri kolay. Porsche bile buna ağırlık vermenin getirisini gördü. Kalite sadece ürünün mevcutları değil hissettirebildiğiniz, coşturabildiğinizdir.
    Alfa o yüzden de F1 haberleri bastırıyordu bi ara yoksa gerçeğe döndürülebilecek birşey olmadığını biliyorlar. :)

    Bu arada bence bu aracın pek dikkat çekildiğine denk gelmediğim en iyi tarafı ağırlığı. Sırf bu yüzden de fiyat farkını hak eder. Rakip tutulanlara göre ortaya çıkardığı işin tadı bu yüzden de fazla. Biraz da bundan dolayı aslında ilgisi olmayan M4 e biletiyorlar sanırım. :)

     Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu)


    @jeueneturc
    tebrikler ve helal olsun arkadaş. Yazmadığımız için dememiştik şimdi diyelim konuda paylaştığın çok güzel değerlendirmeler var. Derli toplu okumak keyif vermişti. Genele göre çok iyi gidiyor bu konu. :)




  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Size anlatmaya çalışıyorum arkadaşım, neden böyle tepki verdin? Aks mesafesini uzatmanın bir dengesi var, ayarı var. Çok uzatırsan sadece o araba değil, onun üstüne altına çıkaracağın bütün otomobillerde model kayması olur. Onu da geçtim arabanın dar virajlardaki keskinliği, kıvraklığı zarar görür, belli bir tatlı-altın oran vardır aks mesafesinde, 3 serisi Giulia gibi otomobiller bu ölçülerde oldukları için çok keyifli araçlar zaten. Uzun aks mesafeli otomobilde bütünlük hissi zayıflar, istenen rjitliği sağlamak zorlaşır, otomobilin ağırlaşması gerekir aynı rijitlik değerinde kalması için. Eski yol tutuş şampiyonu BMW 5 serisi gibi Ford Mondeo gibi araçların başına gelen de budur.

    Ayrıca Giulia'nın aks mesafesi gayet iyi, yeni nesil rakiplerinden geride kalmıyor. Arka koltukların C serisine göre dar olma sebebi motorun iyice geriye alınmış olması. Elinizle amortisör kulesini hizalarsan V6 biturbo dışında neredeyse tüm motorlar kulelerin gerisinde oturuyor, bu da kusursuz ağırlık dağılımı için şart. Sürücü hem ön cama çok uzak, nerdeyse tam merkezde oturuyor. Alfa 4 çeker Giulia'larda bile 50:50 ağırlık dağılımını sağlayabiliyor bu sayede, BMW 3 serisinde bu bozuluyor örneğin 51:49, 52:48'lere geriliyor 4 çeker veya 6 silindir dizellerde. Ne kadar önemli tartışılır ama Alfa'nın düşüncesi bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 16 Ekim 2016; 10:55:51 >




  • Arkadaşlar tam c-180 coupe'ye karar kılmışken bu aracı gördüm ve ilgimi çekti. Araçta aradığım neredeyse tüm özellikler mevcut gibi; manuel, yüksek performans, prestij ve konfor.

    Sormak istediğim bu aracın 2 litre modelinin fiyatı 200 bin lirayı aşar mı? Bir de 2 litre motor 240 beygir mi yoksa 200 mü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 16 Ekim 2016; 12:02:55 >
  • 2.0lt motor 200hp, 280hp veloce modeli için tr pazarına gelecek veya gelmeyecek gibi bişey söylenmedi ama kısa vadede geleceğini sanmam. 2.0 200hp motor gelecek, fiyat 200bin veya çok yakın olur, donanım yüklenirse 200bini aşacaktır. Manuel vites geleceğini hiç zannetmiyorum.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Hocam 510 bg'lik versiyonda vardı manuel, ondan öyle bir düşünceye kapılmıştım.
  • guyverland kullanıcısına yanıt
    bende teşekkür ederim , son yorumunuzu bende ilgiyle okudum
  • Hem 200'lük var hem 280'lik var şubatta ikiside gelecek deniyor ama 280lik 200bini alabilir o dört çeker bir model olacak çünkü.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İtalya sitesinde inceledim hatta bir kaç konfig bile yaptım.

    * Dizel 2,2 dehşet bir vergi olayı

    * Benzinli 2,0 mantıklı buldum.

    Bir diğer renk; grigio lipari muazzam.

    Harman kardon ses sistemi opsiyonu var. acıkcası ben bang olufsen yada bose neden yok dedim. Yada ben mi göremedim bilmiyorum artık. Onun haricinde mevcut 3 lerde ki 600w bunda 900 w diyor. Ama audi gibi yada o eski alfalarda ki gibi bose beklerdim. bang olufsen de olabilirdi.


    Afla Tr nasıl araçlar getirecek? Kuru nasıl yapacak? Ocak subat diyorlar gelir gelmez haber verin dedim.
  • Favorime de alayım burayı belki işime yarayan bilgi olabilir.
  • Tr'e geliş zamanı buranın finans durumlarına göre çok değişken olabilir akılda bulundurmak lazım gelir fiat ta çok kısıtlı satacağı bilinen bu modellerde bu yaşandı.

    Audio konusu Fiat group ile alakalı olmalı biliyorsanız Ferrari de mevcutta Harman kardon ile çalışıyor. Fiat Alfa Giulia da özellikle Ferrari ilgisini vurguluyor.. prim yaptırma durumu :) Bütün Alfa speciale leri için bu geçerliydi. Mesela yakın geçmişte ilişki düzeyi çok daha fazla düzeyde olmasına rağmen Maserati için bunu özellikle öne çıkarmadı şuan harman kardon partnerliğine de dahil değiller :)

    Üstünlük, iyilik konusunda birşey demek zor bu konuda güncel inceleme pek bulunmuyor zaten çok göreceli de olduğu için fazlaca deneyim ve kişinin tercihleri daha önemli. Aslında o da pek değil markaların anlaşmalarına ve audio markası dışında kullandıkları hardware specification bağımlı durumdasınız. Yani güzel geliyorsa güzeldir :) Yalnız şunu bilmek lazım gelir geçen yıl Harman, B&O 'nın car audio tarafını satın aldı yani herşeylerine vakıflar markayı kendi değerleriyle devam ettiriyorlar tabi bu durum üretici anlaşmalarına yansıdı.
    Bana göre B&O ın asıl farkı kabin ergonomisine uygun uygulamaları olması bu tabi fiyat farkına da yansımıyor değil güzel görünürken daha alt spec. leri alabiliyorsunuz :) markanın genel politikası zaten bu.




  • Bu motorlar ile Türkiye pazarına girmez, 1.6 dizel yada benzin min 140 hp bir motor ile giriş yapabilir, kısa vadede hayal ürünü gibi maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerizekalılar...Resmen ölü doğdu



     Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu)




  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    2.0 mantikli fiyat bence dizel olmasada 520d ile kiyaslicam sonucta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killer_Elite kullanıcısına yanıt
    5 serisini anlamadım hocam.Neden 5 ile kıyaslayacaksın?
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Hocam kafa gitti kusura bakmayn 3 ve c rakip dogru evet ölü dogdu ustteki mesajima aldiris etmeyin arkadaslar

    Alabilenler icin cok keyifli bi arac olacak bmw ve mercedesciler cok uzulecek malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killer_Elite kullanıcısına yanıt


    Yazık oldu diyelim...Şahsen 180 civarı bir fiyat bekliyordum...
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Ben yinede iyimser bakiyorum gerekli lansman ve yutubda tanitim yapilirsa gencler babasina bu arabayi aldirtabilir sonucta 320d m pakette ucuz olmuyor veya 420d artik fiyatlari uctu iyice

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    280 bin liraya c 300 coupe alinabilirken kimsenin bu araci alacagini dusunmuyorum, belki 200 bglik versiyonu tutabilir o kadar.
    Gerci 260k olan versiyonu 4x4 mus o yuzden tercih edilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 18 Ekim 2016; 15:38:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Gerizekalılar...Resmen ölü doğdu



     Alfa Romeo GIULIA (Ana Konu)

    2.0 280 hp benzinli awd olanı, m paket BMW 3.20 d xdrive'dan 11.200₺ daha pahalı.

    Artık bol bol "bayiide inceledim" konulu yazılar okuruz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.