Bildirim
Alfa Giulietta 2014 - Makyajlı Kasa
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hayırlı olsun hocam aracın ic mekan kalitesi çok fark etmişmi ? -
-
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın
Biz de yaklaşık 15 gün önce TCT olanı test ettik. Gerçekten süperdi diyebilirim. Yıl sonuna doğru dizel olanını alma planımız var, çok iyi bir kampanya yaparlarsa tabii. Olmazsa ikinci el bakacağız.
Eğer problem olmayacak ise buradan, olur derseniz özel mesaj ile fiyat bilgisi verebilir misiniz? -
Hayırlı olsun. Biraz daha fotoğraf ve detaylı inceleme bekliyoruz :) -
Hayalimdeki araba ama çok pahalı namıssız.
Size de hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lafmacun -- 2 Temmuz 2014; 10:14:17 > -
Özelden veya buradan ne kadara mal oldu söyleyebilir misiniz -
Kaça aldınız ?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Giulietta almayı düşünenlere güzel bir haber vereyim, iş nedeniyle son senelerde üst üste 3 farklı D sınıf araç kullandım, en son Volvo S60 D2. Bu hafta ailemize katılan 2014 MY Giulietta ( distinctive, multiair 170 hp, otomatik ve benzinli) kadar sürüşü zevklisini görmedim.
Adeta kayıyor, hele volvo s60'dan sonra , acayip mutlu etti sürüşü beni. İnanın inmek istemedim. Ki 1.6 motor S60 D2 de beklenmedik derecede atik bir sürüş yaşatabiliyor. Tabii biri hatch, diğeri sedan, sınıfları, motorları, güçleri, ağırlıkları da farklı ama kastettiğim sadece sürüş zevki.
2012'de de bir dönem Giu distinctive versiyonu kullanmıştım. O deneyimimle karşılaştırdığımda, bir önceki versiyona göre bluetooth standart donanım olmuş ki artık bu devirde gerekli. Bir de pozitif anlamda sanki fren hissi ve suspansiyon yumuşamış gibi geldi. Volvo'da aynı kasislerde daha çok yorulduğumuz kesin. Giu spor paket değil bu arada. Otomatik katlanan dış aynalar anahtara bağlı değil ya da ben henüz keşfetmedim. içeriden bir tuşa bastığınızda otomatik katlanıyor. Bir de radyo, kontağı kapatınca ya da kapıyı kapatıp çıkınca kapanmadı, aynen aynalar gibi onu da anahtardan bağımsız elle kapattım. Belki başka bir yol var da henüz keşfetmedim. Start and Stop'u eski modelde her binişte off konumuna getirirdim, şimdi son ayarı hatırlıyor ve orada kalıyor. Bunu kapatmamın nedeni, aracın yokuşta değil ama hafif eğimde kaydırması idi. Bu özellik değişmemiş. Çok hafif eğimde durursanız, kalkarken hafif geriye kayıyor. Gerçi start and stop'u kapatsanız da açsanız da bunu yapıyormuş. İç kapı içleri ve gölgelik içi aynalar da daha şık olmuş.
Yanlızca s60'ın High Performance müzik sistemi ses kalitesini aradım. ( çok çok iyi)
Giu'ninki de yeni ve fena değil ama bir Volvo değil. Ne kadar araştırsam da hoparlörlerin çıkış gücü ve üretici markayı bulamadım. Satıcı da bilmiyor.
Benzin tüketimi ile ilgili, her gün kısa mesafe ve sıkışık trafikte , 10-20 km ortalamada bizim 2012 ortalamamız 13 lt idi. Şu anda bu 0 araçta ilk deneyim 13 verdi. Bu durumda kullandıkça bu değer daha iyiye gideceği için ümitlenmeli miyiz bilemedim.
Son söz: Giulietta sürüş keyfi, araca dönüp tekrar kullanma isteği veriyor. Yukarıdaki yorumlar detay kalıyor.
ş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyahkedi14 -- 13 Temmuz 2014; 12:28:14 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, 1.4 Multiair 170bg benim de kanıma girdi, ancak ben düz istiyordum, 170bg'de sadece tct otomatik var. TCT kuru çift kavrama robotize (otomatikleştirilmiş) düz şanzıman diye biliyorum.
Kullanımı nasıl, geçişler hızlı mı, seri kullanıma ayak uydurabiliyor mu?
1 ve 2. viteslerde sıkıntı var diye yazılıyordu 2010 modelin incelemelerinde. -
Aklını değil kalbinin sesini dinlemişsin plakadan da belli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geç olsa da hayırlı olsun , çok güzel bir kombinasyon -
Hastayım şu arabaya ya hayırlı olsun çok şık bir araç gerçekten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: siyahkedi14
Benzin tüketimi ile ilgili, her gün kısa mesafe ve sıkışık trafikte , 10-20 km ortalamada bizim 2012 ortalamamız 13 lt idi. Şu anda bu 0 araçta ilk deneyim 13 verdi. Bu durumda kullandıkça bu değer daha iyiye gideceği için ümitlenmeli miyiz bilemedim.
Son söz: Giulietta sürüş keyfi, araca dönüp tekrar kullanma isteği veriyor. Yukarıdaki yorumlar detay kalıyor.
ş
13 litre ne ya ocaklar yıkar o kadar tüketim, bide sitesinde o kadar düşük gösteriyolar ki en fazla +2 yaksın yine iyi dedim ama 10 lt üstü çok fazla bence... -
-
Benim 2014 almam imkansız. 2011 yada 2012 40.000 km civarlarinda beyaz bulabilirsem 50.000 55.000 bin gibi bakicam. Acaba 2011 2012 1.4 170hp olanlarda kronik bir sorun var mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lpg takilmiyor mu bu makinaya, :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
120'liklere takılıyor, hatta yurtdışında fabrikasyon lpg ile satılıyorlar. 170'liklerde taktıranlar var bildiğim kadarıyla ama çok az, aynı multiair motor fiatlarda da kullanılıyor, onlarda taktıranlar çok daha fazla. Bir süre sonra tam uyumlu olup olmadığı ortaya çıkar. -
-
Var aslında Cam filmi. Hem sonradan alabilirsiniz. Ben söktüm kendim. Sıkıntı olmuyo.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- alfa romeo giulietta yorum
- alfa romeo 159 yorum
- alfa romeo tonale yorum
- fiat ecu scan türkçe full indir
- hyundai tucson hybrid fiyat
- renault captur
- renault master 2024
- hyundai elantra 2023 fiyat
- 2024 ford kuga
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X