Şimdi Ara

Aldığım aracın km'siyle oynanmış..!!! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
5
Favori
37.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue

    km oynama aracın direksiyonundan,pedallarından da anlaşırlır diye yorumlar var
    peki 2008 model bir aracın lastiklerinin eski olması normalmidir ? yoksa bir işaret olabilirmi ? Araç 67000 km de

    kritik
    senede 17000 civarı eder
    normal şartlarda üzerinde 2. lastikler olması gerek , ve onlarında çok eski olmaması gerek
    hiç lastik değişmemiş olma ihtimali az da olsa var

    Yani lastikleri degismediyse 67000 km de olabilir diyorsunuz dogrumu anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Ben lastiklerimi 75.000 de değiştirdim..Normali 60 - 90.000 arası yıpranma durumuna göre lastik değişiyor..

    Yani normalmi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue

    km oynama aracın direksiyonundan,pedallarından da anlaşırlır diye yorumlar var
    peki 2008 model bir aracın lastiklerinin eski olması normalmidir ? yoksa bir işaret olabilirmi ? Araç 67000 km de

    kritik
    senede 17000 civarı eder
    normal şartlarda üzerinde 2. lastikler olması gerek , ve onlarında çok eski olmaması gerek
    hiç lastik değişmemiş olma ihtimali az da olsa var

    Yani lastikleri degismediyse 67000 km de olabilir diyorsunuz dogrumu anladım

    lastiklerin eski olmasının tek açıklaması km orjinalse alındığından beri değişmemiş olmasıdır
    o da zor bir ihtimal bana göre
    continental vanco gibi lastiklerin kenarı istanbul içinde 40000 de biter vaziyetteydi
    kaldıki bu lastik ticari lastiği

    dediğim gibi bana göre , fatklı görüşler olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue

    km oynama aracın direksiyonundan,pedallarından da anlaşırlır diye yorumlar var
    peki 2008 model bir aracın lastiklerinin eski olması normalmidir ? yoksa bir işaret olabilirmi ? Araç 67000 km de

    kritik
    senede 17000 civarı eder
    normal şartlarda üzerinde 2. lastikler olması gerek , ve onlarında çok eski olmaması gerek
    hiç lastik değişmemiş olma ihtimali az da olsa var

    Yani lastikleri degismediyse 67000 km de olabilir diyorsunuz dogrumu anladım

    lastiklerin eski olmasının tek açıklaması km orjinalse alındığından beri değişmemiş olmasıdır
    o da zor bir ihtimal bana göre
    continental vanco gibi lastiklerin kenarı istanbul içinde 40000 de biter vaziyetteydi
    kaldıki bu lastik ticari lastiği

    dediğim gibi bana göre , fatklı görüşler olacaktır

    Yani oynanma ihtimali var off ya ne yapacağım ben
    Yarın servisi arayıp km analizi istesem telde yardımcı olurlar mi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue

    km oynama aracın direksiyonundan,pedallarından da anlaşırlır diye yorumlar var
    peki 2008 model bir aracın lastiklerinin eski olması normalmidir ? yoksa bir işaret olabilirmi ? Araç 67000 km de

    kritik
    senede 17000 civarı eder
    normal şartlarda üzerinde 2. lastikler olması gerek , ve onlarında çok eski olmaması gerek
    hiç lastik değişmemiş olma ihtimali az da olsa var

    Yani lastikleri degismediyse 67000 km de olabilir diyorsunuz dogrumu anladım

    lastiklerin eski olmasının tek açıklaması km orjinalse alındığından beri değişmemiş olmasıdır
    o da zor bir ihtimal bana göre
    continental vanco gibi lastiklerin kenarı istanbul içinde 40000 de biter vaziyetteydi
    kaldıki bu lastik ticari lastiği

    dediğim gibi bana göre , fatklı görüşler olacaktır

    Yani oynanma ihtimali var off ya ne yapacağım ben
    Yarın servisi arayıp km analizi istesem telde yardımcı olurlar mi acaba ?

    olurlar muhtemelen
    araç 2008 ise 2010 da yetkili servise girmiştir büyük ihtimal
    anormal bişey yoksa ilk sahibi ise 30-50000 aralığında girmiş olmalı

    atıyorum 2010 da 60000 bakımına girdiyse o araba 100000 i rahat devirmiştir




  • sendemi birütüs diyecektim ki gecen okudugum msj miş

    geçmiş olsun tekrar ..

    umarim haledersiniz .
  • Bakın ben kendimi söyleyim..Kim ne yapmıştır bilemem..Ben tam 8 yılın içindeyim iki yıl önce lastik değiştirdim...Şu an 101.000 km deyim..Lastiklerim yıpranmamışıtıı...6 yıllık lastik eskimiştir değiştir diyenler çok oldu..Mecburen değiştirdim..Yani en az bir 90.000 yapardım...Ama 75.000 de değiştim..Şu anda 101 bin km deyim..demekki iki yılda 26.000 km yapmışım..İşte hesap..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 19 Mart 2012; 0:30:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_blue

    km oynama aracın direksiyonundan,pedallarından da anlaşırlır diye yorumlar var
    peki 2008 model bir aracın lastiklerinin eski olması normalmidir ? yoksa bir işaret olabilirmi ? Araç 67000 km de

    kritik
    senede 17000 civarı eder
    normal şartlarda üzerinde 2. lastikler olması gerek , ve onlarında çok eski olmaması gerek
    hiç lastik değişmemiş olma ihtimali az da olsa var

    Yani lastikleri degismediyse 67000 km de olabilir diyorsunuz dogrumu anladım

    lastiklerin eski olmasının tek açıklaması km orjinalse alındığından beri değişmemiş olmasıdır
    o da zor bir ihtimal bana göre
    continental vanco gibi lastiklerin kenarı istanbul içinde 40000 de biter vaziyetteydi
    kaldıki bu lastik ticari lastiği

    dediğim gibi bana göre , fatklı görüşler olacaktır

    Yani oynanma ihtimali var off ya ne yapacağım ben
    Yarın servisi arayıp km analizi istesem telde yardımcı olurlar mi acaba ?

    olurlar muhtemelen
    araç 2008 ise 2010 da yetkili servise girmiştir büyük ihtimal
    anormal bişey yoksa ilk sahibi ise 30-50000 aralığında girmiş olmalı

    atıyorum 2010 da 60000 bakımına girdiyse o araba 100000 i rahat devirmiştir

    Yetkili servis kayıtlarindan anlayabilirim o zaman tabi kullanimdan kullanıma değişir km işi
    Lastiklerin eski olmasına tamircinin yaptığı yorum lastikler değişmiştir eski lastikle olabilir tabi o da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bakın ben kendimi söyleyim..Kim ne yapmıştır bilemem..Ben tam 8 yılın içindeyim iki yıl önce lastik değiştirdim...Şu an 101.000 km deyim..lastiklerim yıpranmamışıtıı...6 yıllık lstik eskimiştir değiştir diyenler çok oldu..Mecburen değiştirdim..Yani en az bir 90.000 yapardım...Ama 75.000 de değiştim..Şu anda 101 deyim..demekki iki yılda 26.000 km yapmışım..İşte hesap..

    Iki seçenek var bu durumda ya lastikler eski lastiklerle değişti yada km oynandı
  • yalnız şunu unutmayın arkadaşlar; kanıt olarak sahibinden comun ilan sayfasının çıktısını alıyorsunuz ama, kişi üyelik bilgilerini feyk olarak doldurmuştur. yani ona ait olduğunu ispatlamakta zor iş. telefon nosundan belki ispatlanmaya çalışılır ama yine de zor diyorum. ben uğraşmıyacam, zararına satacam artık. daha da davosa gelmem :)
  • siz yine sansliymissiniz, tanidik galerici imis,
    tanidik olmasaydi cok ugrasirdiniz.
    Zaten bu isler genelde galericilerde oluyor,
    hepsine suclamiyorum ama cogu bu isi yapiyor.
    Al 150 bin km'deki araci dusur 70 bine, sat. Ne guzel kar.
  • Sırf bu gibi durumlarla karşılaşmamak için sıfır km Albea aldım.
  • quote:


    Bir laboratuvar ortamı düşünün.
    iki kullanıcı aynı gün aynı aracı alıyorlar. iki araçta muadil.
    Sürücülerden birisi acemi, diğeri usta.
    Tamamen aynı laboratuva koşullarında 50 bin km kullanılan aracı satışa çıkartıyorlar.
    Acemi olan aracı aşırı yıpratmasına rağmen farkında bile değil.
    Mesela aynı kasisten usta sürücü yavaşca geçerken diğeri nasıl olsa aracı üretenler buna göre yaptı diye hızla kasise girip "araç sektirme" oynamış.
    Aynı zamanda hafif mallık da olan bu acemi kullanıcı,
    aracı doğru düzgün kullanmadığı gibi bozulan 4-5 yeri fark bile edememiş, bozuk bozuk, araç durana dek gidicek.
    Satarken ne diycek bu adam "10 numara, kusursuz bir araç"
    Kendince de öyle, gerçekten. Adam yalan söylemiyor, o kadar biliyor sadece.

    Oysa diğer usta sürücü hem aracı hiç incitmemiş, düzgün kullanmış,
    bozulan hiçbir yeri yok, sadece 1 yerinde küçük bir kusur oluşmuş.

    Şimdi bu adam aracı pazara çıkartsa ne diycek?
    9 numara mı? hafif kusurlu mu?
    Bu adamın suçu bilmek mi?

    Bence ikinci el sıfırdan farklı bi durum. Sıfır üründe malı aldığınız kişi o malın üreticisi ve belli standartlarda üretiyor aracını. ama ikinci el öyle mi?
    malı yapan mühendis iyi üretmiş ama kullanıcı kötü kullanmış. Kullanıcı bunun da farkında değil.
    herkesin zekası 120 üstü değil, herkes aracın kullanma kılavuzunu tamamen okuyup uygulamıyor, değil mi?

    Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?


    Bir tasarımcı, çok güzel yazmış bence. Bende buna benzer birşey söylemek için mesaj yazacaktım açıkçası.

    Aynı anda, aynı şartlar altında SIFIR araç satın alan 2 "farklı" sürücünün kullandığı araç ve bunların 100.000 Km ye geldiklerindeki arabalarının durumu birbirinden çok farklı olacaktır.

    Çukurlara aracıyla acımadan paldır-küldür giren tanıdıklarım var.
    Ben ise çok dikkat ediyorum. Şimdi o kişinin 70.000 Km de aracını mı alırsınız, yoksa daha dikkatli kullanan birinin 100.000 Km deki bir aracı mı :)




  • Daha bugün arakadaş 2001 vectrasını 210 000 km de diye 18 bine saattı alan adam gidip km yi 130 binlere düşürmüş fiyat olarakta 21 000 tl para istiyormuş arkadaş araba bakarken görmüş onu. Valla bizim arkadaşın alakası olmamasına rağmen o bile üzüldü.Çünkü bizler biliyoruz ki o arabayı alan kişide insan evladı ve parayı süpürmedi belki rızkından kesip biriktirdi.Yani bildiğiniz kul hakkı yapanı allah affetsin dünya malı için değmez.
  • geçen sene lüleburgaz erman oto adlı galeriden aldığım kmsi düşürülmüş araç davası mahkemede bugün lehime sonuçlandı ancak temyiz olayı var o yüzden halen sevinemiyorum, çünkü bi garantisi yok kararın bozulmayacağının. çok zor bi durum varınızı yoğunuzu biriktirip aaraba alıp sonra kandırılmış olmak. galericinin üste çıkma çabası da cabası. halen daha rahat değilim. siz siz olun %100 emin olmadığınız bi aracı almayın. temyizdi,icraydı,vergiydi,muayeneydi,sigortaydı,üzüntüydü felan Allah kimseye vermesin. ama kanıtınız varsa hiç beklemeyin hemen dava açın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ch4l

    geçen sene lüleburgaz erman oto adlı galeriden aldığım kmsi düşürülmüş araç davası mahkemede bugün lehime sonuçlandı ancak temyiz olayı var o yüzden halen sevinemiyorum, çünkü bi garantisi yok kararın bozulmayacağının. çok zor bi durum varınızı yoğunuzu biriktirip aaraba alıp sonra kandırılmış olmak. galericinin üste çıkma çabası da cabası. halen daha rahat değilim. siz siz olun %100 emin olmadığınız bi aracı almayın. temyizdi,icraydı,vergiydi,muayeneydi,sigortaydı,üzüntüydü felan Allah kimseye vermesin. ama kanıtınız varsa hiç beklemeyin hemen dava açın.

    bende bu konuda mağdurum. üstelik benimki direk 5664 den geliyor. yani servise expere falan gerek yok. tescillenmiş. bende bir avukat arıyorum. siz neler yaptınız. bana mesaj atabilirmisiniz.




  • Selamlar,

    2008 yılında 48.000 km de aldığım aracı yeni araç aldığım için satmaya karar verdim. aracı sahibinden.com üzerinden almıştım. alırken gidip özel renault servisine gösterdim sorunsuz denildi.

    araca bugüne kadar sorunsuz bindim. hatta 3 yıl boyunca yıllık bakımlarını yetkili servislerde (Bağdatlılar ve İlke) yaptırdım. aracı satmak için ilan verdim, 96500 km civarlarında şu anda.

    ilana birkaç mesaj geldi aracın km si orjinal değil diye, işkillendim ve renault servisinde çalışan bir arkadaşımdan konuyu araştırmasını istedim. gelen sonuç: araç ben satın almadan önce 117.000 KM de bakıma girmiş. sonraki bakımı benim tarafımdan 60.000 de yapılmış. işin ilginci benim bakıma götürdüğüm yetkili servissler aracın km si ile ilgili bana hiç bilgi vermediler.

    şimdi aracın ilanını geri çektim doğal olarak. yeni araç da aldığım için bunu kullanmıyorum ancak satmam gerekiyor. aracı satın aldığım kişilere ulaşıp uğraşmak için de çok zamanım yok açıkçası.

    aracı satmak için vereceğim ilana şimdiki kilometresine düşürülen yaklaşık 70.000 km yi ekleyerek mi satmalıyım? renault bayilerinde vs bir yerlerde bu aracın km sini düzelttirme şansım var mıdır satmadan? sonuçta ben de kusurlu bir mal satmış olmak istemiyorum. insanları dolandırıyormuş gibi olacağım bu km ile satarsam. her ne kadar ben km si ile oynandığını satın alacak insanlara söyleyecek olsam da aracı satın alacak olan kişi tekrar satarken bu bilgiyi vermeyebilir.

    benzer bir deneyim yaşayan ya da mantıklı bir önerisi olan var mıdır?




  • Arkadaşlar her araçta oluyor mu bilmiyorum ama Görev yaptığım Ağrı'da renault dan başka servis olmadığı için Ford minibüs sahipleri araçların garantisi bitene kadar km fişini çıkarıyorlar.Yani araç 10.000 km de bakıma girmesi gerekiyorsa fişini çekiyo 10.000 km kullanıyo bakımını özel serviste yaptırıyor sonra fişi takıyor ve 10.000 km daha yapıp sevise giriyor.Araç 10.000 de görünüyor ama aslında 20.000 de.Bizzat bizim okul servisini çeken araçtan biliyorum.Ama adamlar da biraz haklı servis için Ağrıdan Iğdıra gitmeleri gerek onlar da garanti dışı kalmamak için böyle yapıyorlar.
  • adamlar ya km'yi düşürüp öyle servise sokarsa servise götürüp nasıl emin olcam yada servis kayıtlarına
  • Bilmeden Km düşük araç satmak
    Arkadaşlar benden önceki sahibi 320 binle vizeye girip vizeden hemen sonra aracın km 127 binlere düşürüp bana satmış bende aracı bir bucuk sene habersiz kullanıp bir şahsa sattım sattıktan bir ay sonra sattığım kişiler aracın km düsürmüssün zararımız var aracı geri al yada zararımızı karşıla yoksa kanun yoluyla hallederiz dediler.Aracın km benim düsürdüğümü düşünüyorlar.Halbuki ben haberiz alıp habersiz sattım.Km düsürme işlemi benden önceki şahıs yapmıs vize zamanı o şahsın zamanına denk geliyor.Ben vizeden sonra düsük km dealdım ve bu sahibinden.com da gerekirse ispatlanacaktır.
    Şimdi benim aracı sattığım kişiler dava açar mahkeme benimi suçlu bilir yoksa dava benden önceki satıcıyımı muhattap alır suçlu bulur.Benim hiçbir kasti olayım olmamıştır.Bu durumda yasa nasıl işler
    Lütfen yardım




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.