Şimdi Ara

Aksiyon Kamerasi XiaoMi Yi incelemesi - Kullanici Kulübü (734 Kisiyiz) - 2017 F/P Devam (242. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17.037
Cevap
262
Favori
491.319
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kingma kabim ve yedek bayatyalarim geldi. Elimde bi kap daha var ama kingma nin duruşu daha kaliteli hissi veriyor.

    Simdi elimdeki çatlak olan kabı ne yapsam bilemedim, mikrofon girişini açıp koruyucu kılıf gibi mi kullansam acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dün GearBest üzerinden sipariş vermiştim ancak bugün böyle bir mail gelmiş.

    Bu mailin anlamı nedir ?

    Dear customer,



    Thank you very much for ordering from gearbest.com



    We are preparing your order, we need to confirm your delivery address:
    Please indicate us your delivery address as follows:
    Consignee name:
    Detailed address:
    City:

    State:
    Postal code:
    Country:

    Phone:
    IMPORTANT NOTE: Please reply us within 3 business days. After this time frame, we will either :

    1. Send out your order without further delay according to your original address,

    or

    2. Cancel your order and refund it on your wallet.

    Refund the unavailable item to your GB wallet (store credit)

    We will refund the unavailable item price and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1usd = 5 points , 3usd=3*5 points => get 15 points etc).

    You can use both your wallet and points to purchase your future products.

    For more information about your wallet click here :http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

    For more information about points click here:http://www.gearbest.com/about/about-points.html



    We look forward to hearing from you soon.

    Thank you for your help and understanding.



    Best Regards

    Support Center

    gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/

    _____________________


    Hesabıma girdim herhangi bir ticket veya bildirim gözükmüyor. Ürünün karşısında "Processing" yazıyor.

    Bu maili cevaplayım ama mail başlığında (no_reply_system@newsletter.gearbest.com) ibaresi var yani sistem mesajı cevaplamayın demiş sizce ne yapayım ?




  • Linklere tıkla giriş yapıp bi ekrana yonlendirmesi Lazım babada olmuştu oradan cevap veriyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim kamera hdmi'ya bağlayınca ve çekim yaparken çok ısınıyor. Ön kapağı açık şekilde focus ayarını yapıyorum. metal yere dokununca çok fazla sıcak. 5-10 dk geçmeden böyle oluyor. Bir çözüm var mı buna?

    Ekleme : Gearbest'ten ürün almayı planlıyorum. Gearbest'in durumu nasıldır, siparişlerde sıkıntı yaratıyorlar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykts -- 19 Ağustos 2015; 23:02:36 >
  • bandırmaya selamlar :) odak sorunu yok gibi duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre-29

    Linklere tıkla giriş yapıp bi ekrana yonlendirmesi Lazım babada olmuştu oradan cevap veriyorsun


    Evet hocam en altta bi ticket linki varmış. Ancak buraya ne yazacağım adres bilgilerini tekrar mı gireceğim ? Birde ben adresi girerken Türkçe harf kullanmadım. Ç'leri C Ş'leri ise S fln yazdım bi sorun olmaz değil mi burayada mı aynısnı yazayım ?

    Teşekkürler bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jRMix

    Arkadaşlar dün GearBest üzerinden sipariş vermiştim ancak bugün böyle bir mail gelmiş.

    Bu mailin anlamı nedir ?

    Dear customer,



    Thank you very much for ordering from gearbest.com



    We are preparing your order, we need to confirm your delivery address:
    Please indicate us your delivery address as follows:
    Consignee name:
    Detailed address:
    City:

    State:
    Postal code:
    Country:

    Phone:
    IMPORTANT NOTE: Please reply us within 3 business days. After this time frame, we will either :

    1. Send out your order without further delay according to your original address,

    or

    2. Cancel your order and refund it on your wallet.

    Refund the unavailable item to your GB wallet (store credit)

    We will refund the unavailable item price and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1usd = 5 points , 3usd=3*5 points => get 15 points etc).

    You can use both your wallet and points to purchase your future products.

    For more information about your wallet click here :http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

    For more information about points click here:http://www.gearbest.com/about/about-points.html



    We look forward to hearing from you soon.

    Thank you for your help and understanding.



    Best Regards

    Support Center

    gearbest Customer Service

    http://www.gearbest.com/

    _____________________


    Hesabıma girdim herhangi bir ticket veya bildirim gözükmüyor. Ürünün karşısında "Processing" yazıyor.

    Bu maili cevaplayım ama mail başlığında (no_reply_system@newsletter.gearbest.com) ibaresi var yani sistem mesajı cevaplamayın demiş sizce ne yapayım ?

    kardeşim adresi girmedin yada yanlış mı girdin ? adresi girmen isteniyor burada. 3 gün için de yapmadıgın sürece ya refund edip paranı geri al diyor yada adresi girip siparişi bekle diyor.




  • Aynen Doldur ne soruyor ise, bende pek dikkat etmiyorum ama ingiliZce karakter kullan
    onu sorması paypalla öderken farklılık olunca soruyor herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre-29

    Aynen Doldur ne soruyor ise, bende pek dikkat etmiyorum ama ingiliZce karakter kullan
    onu sorması paypalla öderken farklılık olunca soruyor herhalde



    quote:

    Orijinalden alıntı: pardonya

    kardeşim adresi girmedin yada yanlış mı girdin ? adresi girmen isteniyor burada. 3 gün için de yapmadıgın sürece ya refund edip paranı geri al diyor yada adresi girip siparişi bekle diyor.


    Teşekkürler arkadaşlar.

    Adresi Gearbest'e düzgün girdim ancak Paypal adresim farklı, paypal ile alışveriş yapmıştım ondan kaynaklanıyordur o zaman. Belirtilen tickete geri dönüş yaptım.
  • aleykümselam. teşekkürler sorun olmadığı iyi oldu
  • bende alacağım bu kameradan

    mesajım bulunsun
  • gndm G kullanıcısına yanıt
    telefonda net görünmüyor ama pc'ye atınca gerçek kaliteyi anlıyorsun.
    Sdkart takılı olmadan pc'de göremiyorsun.
  • Bu kamerada monopod ile nasıl fotoğraf çekimi yapabiliyorsunuz? Monopodda tuş var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antares

    Bu kamerada monopod ile nasıl fotoğraf çekimi yapabiliyorsunuz? Monopodda tuş var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar makinenin video modunda mı, fotoğraf da mı olduğunu nasıl anlıyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10

    Arkadaşlar makinenin video modunda mı, fotoğraf da mı olduğunu nasıl anlıyoruz?

    Kamerada 3 tane led isigi var,onlar kirmizi yaniyorsa video modunda,yanmiyorsa fotograf modunda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,
    Kameranın yanında satılan orjinal monopod' u denize havuza sokan oldu mu hiç , paslanma bozulma yaptı mı hiç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karqasa

    Merhaba ,
    Kameranın yanında satılan orjinal monopod' u denize havuza sokan oldu mu hiç , paslanma bozulma yaptı mı hiç ?


    Benimki hep denizde - havuzda sıkıntı yok içiniz rahat olsun. Ama çıkınca tatlı su ile yıkayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gearbestden alisveris yaparken hangi kargoyu secmeliyiz birde takii gelmesi icin nereyi isaretlemeli ss li biri tarif ederse makule gecer ;) birde 20 dolar üstümu 25 dolar ustumu takipli geliyo otomatik tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ver 1.2.10 güncellemesi sonrası wireless ışığı sürekli yanmakta.
    Uzunca bir süre beklesemde olması gerektiği gibi strobe yapmamakta.
    Pili söktüm taktım v.s. wireless uçmuş gibi davranıyor.
    Varmı başına gelen?

    .............................................................................................
    İphone üzerinden update yapmıştım, manual olarak SD üzerinden denedim ve o şekilde güncelledim.
    Problem yok , wifi çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeinzBrausewetter -- 20 Ağustos 2015; 12:56:30 >
  • 
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.