DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
AKPde Hayır cıkmasını istiyor
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
47
Cevap
0
Favori
2.290
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> AKPde Hayır cıkmasını istiyor
Sayfaya Git:
Sayfa: << < önceki 2 3 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3227 Mesaj
      26 Ocak 2017 18:15:12

      quote:

      Orijinalden alıntı: wehrmacht

      bence meclis lokontası halka da paket servis yapsın lokonta aynı tarifeden haa

      nasıl menude fıyatlar



      _____________________________

    • Yarbay
      4522 Mesaj
      26 Ocak 2017 18:39:20

      quote:

      Orijinalden alıntı: shifisitert



      Alıntıları Göster


      nasıl menude fıyatlar

      senin herhangi biryerde ödediğinin ötvsiz kdvsi kadar



      _____________________________

      Karavana bakırdandır kışla yolu çamurdandır zengini bedel öder askerimiz fakirdendir...
    • Yarbay
      3227 Mesaj
      26 Ocak 2017 19:32:56
      Ayrıca mılletvekılı cocukları dokunulmazlık sahıbı olacak. Bu duurmda otomobılle kazada olume sebep olan vb. yurt dısında olupta ulkeye giremeyenler rahat rahat gelıp mılletvekılı olabılecek


      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      27 Ocak 2017 11:07:05
      u


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 5 saat 8 dakika kadarı kaldı.
      27 Ocak 2017 11:17:47

      quote:

      Orijinalden alıntı: TriploitMezun

      Nası bi kafa yaşıyorsunuz anlamıyorum ki millet vekili çocuğunu nası vekil yapacak? Halk seçecek halk bu kadarmı ümitsizsiniz halktan, Büyük şehirdemi yaşıyorsun bilmiyorum ama bizim buralarda partiler güçlü söz sahibi adamları transfer ediyor daha çok oy almak için, şimdi millet vekili çocuğunu afişi asılacak yanında şehrin ileri gelen biri başka partiden kim alır yapmayın saçmalamayın, bu durumda çok koyu ak partili verir ama oy verenlerin yarısı oyunu değiştirir (Türkiyede büyük bir kitle var alternatif olmadığı için oy veren değişken oyu olan seçmen)

      Halk mı seçecek.



      Komik olmayalım CHP dışında önseçim yapan var mı?



      Erdoğan'ın şoförü, yağcılar falan milletvekili oluyor.



      Oğulları da olur hiç merak etmeyin enerji bakanı damat be.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      518 Mesaj
      27 Ocak 2017 11:53:11



      _____________________________

      "En faziletli cihat zalim bir idarecinin yanında ona adaleti söylemektir. HZ. MUHAMMED"
      "Bir insan taraf tutmaya başlar başlamaz, dünyada da o gerçekleri o kadar az görmeye başlar. HEYWOOD BRAUN"
      "İnsanın en büyüğü, en yüksek mevkide iken tevazu gösteren, kudret sahibi iken affeden ve kuvvetli olduğu vakit adaletle hareket edendir. ABDÜLMELİK B. MERVAN"
    • Yarbay
      3227 Mesaj
      27 Ocak 2017 12:47:51

      quote:

      Orijinalden alıntı: Merkur



      Bu adama o zamanlar imam gozuyle bakılıyordu demekkı herkes kendı işine bakmalı



      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      28 Ocak 2017 21:42:29
      haberturkte acık oturum var su an evetcıler komedı filmine cevirdiler. Başkan herseyı elınde bulunduracak yanlış yaparsa halk secimde gonderir diyor.

      İyi de kardeşim 5 yılda zaten yaptıgı yanlışlarla memleketi batırınca vey satıp bitirince halkın gondermesı de bişey ifade etmezki. Rezillik resmen acıklamalara bak.

      Hayır ı basacam.



      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      28 Ocak 2017 21:45:16
      Baskanlık sistemi gelirse yenı baskan 5 yılda metrolar, kopruler, otoyollar, elektrik santralleri , maden ocakları, hersey kmple ozellestirip araplara avrupalılara israillilere satarsa halk don gomlek kalınca ne yapmasını beklıycez acaba? Halkı aptla yeırne koymak resmen bu


      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      30 Ocak 2017 10:00:29
      evetcıler neden hiçbirşeyi savunamıyor acıklama yok hiç onlarda


      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      31 Ocak 2017 11:28:57
      guncel


      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      31 Ocak 2017 22:34:57
      --


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shifisitert -- 31 Ocak 2017; 22:35:16 >
      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      02 Şubat 2017 17:25:43
      Acana bir cesit test falanmi yapiyolar tvden beyin yikayip evet dedirtebilcezmi diye


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      02 Şubat 2017 21:21:10
      Forumdakı gibi %75 hayır cıkarsa ne acıklama yapacaklar onuda sabırsızlıkla beklıyorum


      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      05 Şubat 2017 19:40:54
      Basbakan bugun Fetoculer pkklılar falan hayır dıyor dıye acıklama yaptı fıkırtepe acılıs torenınde. Alenenn bu kadar da olmaz..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1270 Mesaj
      06 Şubat 2017 10:53:19
      evet cikmaz ise tekrar secime giderler


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      g51
    • Yarbay
      3227 Mesaj
      10 Şubat 2017 19:42:38
      Sanmam


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      12 Şubat 2017 12:05:11
      Bu kadar alenen hayır cıkmasını neden istiyorlar? Evet i savunamayıp artık garip garip acıklamalar yapmaya basladılar yok Fatih Sultan Mehmet 21 yasında fethetti milletvekili secilme yası da 18 olabılır, feto bılmemne Hayır diyor biz evet diyelim fln filan:D


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      289 Mesaj
      12 Şubat 2017 12:10:28
      Benimde var öyle bi şey aklımda niye dersen Akp hep karşıyı suçlayan bi yapı. Biriken büyün balonlar patlamak üzere referandumda hayır çıkacak siz evet demediniz sizin yüzünüzden oldu ekonomik kriz vs diyecekler diğer çıkanlar için de


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      "Mesele Türkiye'nin şeftali yerine motor üretmek istemesiydi" Prof.Dr.Necmettin Erbakan
    • Yarbay
      3227 Mesaj
      12 Şubat 2017 12:16:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: kotkas

      Benimde var öyle bi şey aklımda niye dersen Akp hep karşıyı suçlayan bi yapı. Biriken büyün balonlar patlamak üzere referandumda hayır çıkacak siz evet demediniz sizin yüzünüzden oldu ekonomik kriz vs diyecekler diğer çıkanlar için de

      aynen oyle



      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.