DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Aknetrent sonrası izler
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
1.685
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Aknetrent sonrası izler
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      491 Mesaj
      20 Mayıs 2011 20:19:48 Konu Sahibi
      arkadaşlar sivilce problemim vardı. 2009 yazında aknetrent kullanmaya başladım ve 8 ay kullandım. yüzümde canlı sivilce kalmadı fakat ciddi sivilce problemi yaşadığım için izler kaldı, halen daha var. Sivilce izleri için kesin çözüm yolları nelerdir? Özel ürünler de alabilirim.


      _____________________________

      As cool as you like.
    • Yarbay
      2323 Mesaj
      20 Mayıs 2011 20:21:09
      eritretin dene.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      491 Mesaj
      20 Mayıs 2011 20:22:26 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: dOmi

      eritretin dene.

      yazmayı unuttum diyelim, 1 buçuk ay önce 1 kutu bitirdim Eritretin. pek işe yaradığı söylenemez hocam



      _____________________________

      As cool as you like.
    • Teğmen
      231 Mesaj
      20 Mayıs 2011 20:26:59
      Dostum annem cildiye uzmanı. Kendisine sordum. Kesin bir çözüm yolu olmadığını söyledi. Hiçbir kremin veya ilacın bir faydasının olmayacakmış. Geçmiş olsun.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      491 Mesaj
      20 Mayıs 2011 20:29:57 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mario Puzo

      Dostum annem cildiye uzmanı. Kendisine sordum. Kesin bir çözüm yolu olmadığını söyledi. Hiçbir kremin veya ilacın bir faydasının olmayacakmış. Geçmiş olsun.

      sağolun hocam.size inanıyorum ama nasıl hiçbir çözüm yolu olmaz ya piling (yazılışını bilmiyorum) yaptırsam izler hafifler mi? özel ürünlerin de işe yarıyanı yokmu ki



      _____________________________

      As cool as you like.
    • Yüzbaşı
      491 Mesaj
      20 Mayıs 2011 20:47:46 Konu Sahibi
      up?


      _____________________________

      As cool as you like.
    • Teğmen
      231 Mesaj
      20 Mayıs 2011 22:55:23
      Sordum. Piling ( ben de yazılışını bilmiyorum ) kısmen de olsa yardımcı olabilirmiş. Günlük ilaçlar varmış vs. gibi şeyler söyledi de tam anlamadım. İsterseniz en yakın cildiye uzmanına başvurarak daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Yardımcı olduysam ne mutlu bana .


      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.