Şimdi Ara

AKK'yi geçenler kaç gb oldu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 26
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 51 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Teknolojist_44 (13 mesaj) faststyla94 (8 mesaj) Srcn81 (5 mesaj) sonurakar (4 mesaj) Yeur (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (47 mesaj) Mobil (5 mesaj) Tablet (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    varmı arkadaşlar geçen bi foto koyun kaç gb olduğunu görelim max kaç gb çıkıcak :)



    |
    |
  • Binbaşı
    1218 Mesaj

    72 gbda indi
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    hocam biri kullanıyorsunuz heralde :)
    |
    |
    dBZerodealer- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1218 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknolojist_44

    hocam biri kullanıyorsunuz heralde :)

    aynen ilk 5 ay 5 lira sonrakia ylar 59 lira tintinnetde 63 lira
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    107 200 gb kota tam bize göre.
    |
    |
  • Yarbay
    7224 Mesaj
    Siz bunları batırırsınız bu gidişle. Benim 65 gb oldu daha.
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    2 senede ben kullandım :) 4 kere modem yaktım değiştirdiler :D
    |
    |
    dBZerodealer- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    hocam daha 13 gün var 400-500 gb olması lazım sonuçta para veriyoruz
    |
    |
    Srcn81 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7224 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknolojist_44

    hocam daha 13 gün var 400-500 gb olması lazım sonuçta para veriyoruz

    Devam ozaman.
    |
    |
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Benim de ortalama 50-60 gb fln oluyor aylık.
    |
    |
  • Yarbay
    7136 Mesaj

  • Yarbay
    7224 Mesaj

    100 GB.
    |
    |
    BJK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3772 Mesaj
    Bu ay yine performans düşük...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7224 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    Bu ay yine performans düşük...


    Hocam daha ay sonuna var siz bunu 100 gb yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Srcn81 -- 19 Ağustos 2013; 15:01:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Benim 700 gb falan olmus :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faststyla94 -- 19 Ağustos 2013; 15:53:52 >
    |
    |
  • Yarbay
    3772 Mesaj

    tivibu ev HD'den dolayı NETLİMİTSİZ abonesiyken hızın 14 Mbps olması iyi de, hız 3 Mbps'e düşünce "download" hevesim kaçıyor... Bu ay iki gün adil kullanım kotasını aşmama rağmen Türk Telekom/TTNET 3 Mbps'i tekrar 14 Mbps'e çektiydi; ama şimdi 3 Mbps...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Srcn81
  • Yarbay
    3772 Mesaj

    SS isteriz...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: faststyla94
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ttnet hattımdaki download geçen ayınmıs :D 680 gb
    bu ay daha 500 gb olmus :)
    goonet hattı zaten 3tb üstündedir :D





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faststyla94 -- 19 Ağustos 2013; 15:53:32 >
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    o nasıl bi bağlantıdır :) ne yapıyorsunuz hocam öyle
    |
    |
    faststyla94 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    ttnet hattı akn li oldugundan dolayı böyle az oluyor işte :)

    artık teknoloji çok gelişti kıytırık bi film izliyorum 45 gb zaten
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,859
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.