Şimdi Ara

AKK'sız Gece ne olacak? (Kaldırıyorlar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sıra gelmedi bu kadar karışıklıkta ama. Özellikle iptal etmedim bir güzellik yaparlar belki diye. Halen aktif görünüyor, Güncel faturada bu ay için de eklenmiş.

    Ne olacak gören duyan bir koku alan var mı?

    15 Mayıs Güncellemesi

    Sayfayı güncellemişler ama böyle bir saçmalık olamaz. 10 liraya değecek faydası kalmamış, ama paketi kaldırmak yerine 17 Mayıs sonrası abone almıyorlar.

    ​Tüm Turkcell Superonline fiber internet müşterileri AKK’sız Gece ürününden yararlanabilir.
    ÖNEMLİ: 1 Mayıs 2017 itibariyle tüm müşterilerimizin 02:00-08:00 arasındaki internet kulanımı AKK’dan düşmez​ .

    AKK’sız Gece aldığında mevcut kampanyanda gece 00:00 - 06.00 aralığındaki kullanımların AKK’dan düşmez. Fakat AKK’nı belirtilen saatler dışında (08:01 - 23:59) aşarsan, 00:00 – 02:00 arasında da AKK şartlarına tabi olursun ve download (indirme) hızın yeni AKK aşım sonrası download ve upload hızlarına güncellenir.
    Mevcut paketi içerisinde AKK'sını aşmış ve bunun sonunda AKK aşımlarına göre güncellenen download( indirme) ve upload ( yükleme) hızlarına düşmüş müşteriler AKK'sız Gece'yi satın alabilir. Ancak paketini aşmış müşteriler ay sonuna kadar aldıkları AKK'sız Gece'yi, güncellenen download( indirme) ve upload( yükleme) hızlarında kullanabileceklerdir.

    AKK’sız Gece fiyatı aylık 9,90 TL olup iptal edilene kadar her ay yenilenerek ilgili ayki faturana yansıtılır. Ürünü iptal etmek için “İPTAL GECE” yazarak 2220’ye SMS atabilir veya Online İşlem Merkezinden iptal talebi verebilirsin. Ürün iptal talebi verilen ay sonuna kadar kullanılabilir ve ay sonunda iptal edilerek o aydaki faturaya tam olarak yansıtılır.

    17 Mayıs itibariyle yeni abonelik alımı yapılmayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofearl -- 15 Mayıs 2017; 22:31:43 >







  • Bende kontrol ettim hala aktif duruyor, panelden konu açtım cevap bekliyorum.
  • az önce MH ile görüştüm, faturaya hala 9,90 yansıyormuş bende iptal talebinde bulundum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoNFi

    az önce MH ile görüştüm, faturaya hala 9,90 yansıyormuş bende iptal talebinde bulundum.

    bende dün iptal talebinde bulundum, ancak online işlemlere bakıyorum, hala aktif görünüyor, sizde durum nasıl hocam?
  • zaten hemen iptal edilmeyen bir paket, ay sonuna kadar kalip iptal oluyor normalde.

    simdilik beklemeyi dusunuyorum, 00-02 arasi en cok kullandigim saatler, 22-02 falan yapsalar devam edebilirim. ya da kaldirmalari ve mayis ayi icin faturadan silmeleri lazim...
  • Beklemede hocam, mayıs faturasına yansıyacak sanırım, ama nofearl hocanın dediği gibi 20-02 gibi bir paket verirlerse devam etmeyi düşünürüm bence 22 geç bir saat 20 yada 21 mantıklı olur paket için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoNFi

    Beklemede hocam, mayıs faturasına yansıyacak sanırım, ama nofearl hocanın dediği gibi 20-02 gibi bir paket verirlerse devam etmeyi düşünürüm bence 22 geç bir saat 20 yada 21 mantıklı olur paket için.

    19'dan sonrası yoğun saatler olduğu için 20 vermek istemeyebilirler. bildiğimden değil tabi verseler daha iyi.

    detaylarda hala 3mbit falan yaziyor, sıra gelince ne yapacaklar bakalım.
  • Sayfayı güncellemişler ama böyle bir saçmalık olamaz. 10 liraya değecek faydası kalmamış, ama paketi kaldırmak yerine 17 Mayıs sonrası abone almıyorlar.
  • Gece 00-06 arası dakika şaşmadan hızım 100'den 50ye düşmeye başladı. Paketi aktif bıraktığım için ödül olsa gerek??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl

    Gece 00-06 arası dakika şaşmadan hızım 100'den 50ye düşmeye başladı. Paketi aktif bıraktığım için ödül olsa gerek??

    İptal ettiysen ay sonuna kadar gece hız artıyor benimde 100 den 50 ye düşüyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth


    quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl

    Gece 00-06 arası dakika şaşmadan hızım 100'den 50ye düşmeye başladı. Paketi aktif bıraktığım için ödül olsa gerek??

    İptal ettiysen ay sonuna kadar gece hız artıyor benimde 100 den 50 ye düşüyordu.

    Garip, webden iptal talebi verdim iki gun once ama sorun devam ediyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl

    Gece 00-06 arası dakika şaşmadan hızım 100'den 50ye düşmeye başladı. Paketi aktif bıraktığım için ödül olsa gerek??

    10 gündür müşteri hizmetleri ile bu konuyu çözmeye çalışıyorum. Birçok kayıt açtırdım, onlarca hız testi yaptırdım, modemi değiştirdiler, günde 3 defa aradılar, acak sorunu çözemiyoruz diyorlar. Bana önerilen şey, sözleşmeyi ücretsiz iptal edelim veya hızınızı bir alt yani 50 Mbit/s'e düşürelim dediler. Saçmalığın daniskası. Ben 100 Mbit/s verin diyorum, adamlar bana 50 Mbit/s öneriyorlar. Ayrıca güncel fiyatlar yüksek. Dört dörtlük paketler kullanıyorum 89 TL ödüyorum. Alt pakete geçersem 119 TL vermem gerekecek. Veya sözleşmeyi iptal edersem, 40 TL daha fazla ödeyerek aynı kampanyaya dahil olacağım. Tam bir rezalet. BTK'ya şikayet edeceğimi söyledim. Ve şikayet edeceğim. Superonline rezaletindan başka birşey değil. Son bir yılda birçok sorun yaşadım. Müşteri Hizmetleri sorun çözmüyor, sorun üretiyor. Tek kelime ile rezalet!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Probiome -- 28 Mayıs 2017; 3:28:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Probiome


    quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl

    Gece 00-06 arası dakika şaşmadan hızım 100'den 50ye düşmeye başladı. Paketi aktif bıraktığım için ödül olsa gerek??

    10 gündür müşteri hizmetleri ile bu konuyu çözmeye çalışıyorum. Birçok kayıt açtırdım, onlarca hız testi yaptırdım, modemi değiştirdiler, günde 3 defa aradılar, acak sorunu çözemiyoruz diyorlar. Bana önerilen şey, sözleşmeyi ücretsiz iptal edelim veya hızınızı bir alt yani 50 Mbit/s'e düşürelim dediler. Saçmalığın daniskası. Ben 100 Mbit/s verin diyorum, adamlar bana 50 Mbit/s öneriyorlar. Ayrıca güncel fiyatlar yüksek. Dört dörtlük paketler kullanıyorum 89 TL ödüyorum. Alt pakete geçersem 119 TL vermem gerekecek. Veya sözleşmeyi iptal edersem, 40 TL daha fazla ödeyerek aynı kampanyaya dahil olacağım. Tam bir rezalet. BTK'ya şikayet edeceğimi söyledim. Ve şikayet edeceğim. Superonline rezaletindan başka birşey değil. Son bir yılda birçok sorun yaşadım. Müşteri Hizmetleri sorun çözmüyor, sorun üretiyor. Tek kelime ile rezalet!

    Malesef 3 gun daha sabretmenizi tavsiye edicem. Benim paket yerine yanlislikla butun hesabimi iptal ettiler, butun cihazlar degisti, taahut sifirdan basladi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl


    quote:

    Orijinalden alıntı: Probiome


    quote:

    Orijinalden alıntı: nofearl

    Gece 00-06 arası dakika şaşmadan hızım 100'den 50ye düşmeye başladı. Paketi aktif bıraktığım için ödül olsa gerek??

    10 gündür müşteri hizmetleri ile bu konuyu çözmeye çalışıyorum. Birçok kayıt açtırdım, onlarca hız testi yaptırdım, modemi değiştirdiler, günde 3 defa aradılar, acak sorunu çözemiyoruz diyorlar. Bana önerilen şey, sözleşmeyi ücretsiz iptal edelim veya hızınızı bir alt yani 50 Mbit/s'e düşürelim dediler. Saçmalığın daniskası. Ben 100 Mbit/s verin diyorum, adamlar bana 50 Mbit/s öneriyorlar. Ayrıca güncel fiyatlar yüksek. Dört dörtlük paketler kullanıyorum 89 TL ödüyorum. Alt pakete geçersem 119 TL vermem gerekecek. Veya sözleşmeyi iptal edersem, 40 TL daha fazla ödeyerek aynı kampanyaya dahil olacağım. Tam bir rezalet. BTK'ya şikayet edeceğimi söyledim. Ve şikayet edeceğim. Superonline rezaletindan başka birşey değil. Son bir yılda birçok sorun yaşadım. Müşteri Hizmetleri sorun çözmüyor, sorun üretiyor. Tek kelime ile rezalet!

    Malesef 3 gun daha sabretmenizi tavsiye edicem. Benim paket yerine yanlislikla butun hesabimi iptal ettiler, butun cihazlar degisti, taahut sifirdan basladi...

    Biraz geç oldu cevap yazmak. Bana da sözleşmeyi ücretsiz iptal etmeyi veya bir alt hıza (50 Mbit/s) geçmeyi önerdiler. Taahütümün bitmesine 10 gün var. Taahütümü iptal edersem, aynı kampanyaya 40 TL fazla vererek devam etmem gerekiyor. Ancak, kesinlikle kabul etmedim. Aynı fiyattan olabilir dedim ancak yok dediler. Onlarca görüşme yaptım gereksiz yere. Sorun çözüldü mü diye aradılar. Modemi değiştirdiler. IP ile ilgili bazı ayarlamalar yaptılar ancak nafile. Sorun devam edince, 1 Haziran'da BTK'ya şikayet olarak bildirdim. 2 Haziran itiabri ile, yani 13 gün sonra sorun çözüldü. Dün aynı "kronik" sorun tekrar başladı. Doğrudan BTK'ya şikayet olarak bildirimde bulundum. Gerçekten tam bir baş ağrısı... İnternet kullanımlarımın en az %90'ı gece olduğu için önemli bir sorun.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.