Şimdi Ara

Akıncı SİHA'nın kanatları takıldı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
1.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • çok başarılı bir proje olacak inşallah, teröristler patır patır düşecek

  • Yıllardır, çocuk oyuncağı mini iha lar ile sömürdüler, bırakın da artık gerçek anlamda bir alet yapsınlar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    ne kullanıyorsan bize de pasla.son insanlı uçak f35 mış.diyorum bak hamuru hızlı çekmeyin direk beyni etkiliyor diye.

    Alıntıları Göster
    yav nesil bom boş diyorum demin biri alıntı yapmış harbi çok boş oldu bu nesil.

    http://www.airnewstimes.com/selman-tenguz-5-nesil-insanli-son-savas-ucagi-653-yazisi.html

    bana kimse demesin babalarımızda bize öyle diyordu diye.

    gerçekten yeni nesilden umudum kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2BDFFB04D

    yav nesil bom boş diyorum demin biri alıntı yapmış harbi çok boş oldu bu nesil.

    http://www.airnewstimes.com/selman-tenguz-5-nesil-insanli-son-savas-ucagi-653-yazisi.html

    bana kimse demesin babalarımızda bize öyle diyordu diye.

    gerçekten yeni nesilden umudum kalmadı.

    Alıntıları Göster
    eski nesil gitse de ağırlığımızdan kurtulsak.




  • İşte böyle projeler yapın. Bu proje için verdiğim vergiler helali hoş olsun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES

    Tahmin yürütüyorum. Hava akımlarını kullanarak martılar gibi olduğu yerde süzülebilsin diye olabilir. Çok az yakıt harcayarak uzun süre aynı konumu izleyebilmek mümkün olabilir böylece.
    Süzülme hadisesi daha ziyade kanat açıklığı ve kanat profili ile alakalı bir durum. Bildiğim kadarıyla martı kanat tipinin aerodinamik açıdan ahım şahım bir avantajı yok. Zaten üretim zorluğuna ve maliyetine değmediği için de fazla tercih edilmiyor. O açıdan merak etmiştim.
  • Bunlar düşman çatlatan haberler... Zorrunuza mı gitti? Eşek diye sizin dağdaki efendilerinizin ..ıçında patlatacaklar bombaları.. sonra aynaya bakar eşek kimmiş görürsün

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F01EF196D

    Süzülme hadisesi daha ziyade kanat açıklığı ve kanat profili ile alakalı bir durum. Bildiğim kadarıyla martı kanat tipinin aerodinamik açıdan ahım şahım bir avantajı yok. Zaten üretim zorluğuna ve maliyetine değmediği için de fazla tercih edilmiyor. O açıdan merak etmiştim.

    Alıntıları Göster
    Martı kanat, kanat açıklığı ve genişliğini çok arttırmadan yüzey alanını geniş tutmanın bir yolu. Çok tercih edilmemesinin nedeni, savaş uçaklarında manevra kabiliyetinin ön planda tutulmasından. Çünkü bu kanat profili manevralarda çok fazla sürtünme kuvveti yaratıyor. Dronlarda manevradan ziyade havada kalma süresi önemli. B2 bombarduman uçaklarının kanat yapısı da bir çeşit martı tasarımı mesela. Tabi bunlar benim tahminim sadece. Bu profilin tercih edilmesinin bambaşka nedenleri de olabilir.




  • Haberi hiç okumadan yorumlara geçtim



    Fransız kalanlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexus can

    Broşürüne varana kadar Turk yapimi degil buna yapilan masrafla disaridan hazir tedarik sistemlerle bir hava ordusu kurulabilirdi. Turk insani ucak yapmaya cok merakli ise gitsin yurtdisindaki fabrikalara basvursun cunki onlar almis basini gitmis ve sen f35 tarzi bir ucak yapabilmen icin en az 100 senelik bir altyapiya ihtiyacin var.
    Senin uçak fabrikası nerde gezelim orayı



    Konum atar mısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULYSES

    Martı kanat, kanat açıklığı ve genişliğini çok arttırmadan yüzey alanını geniş tutmanın bir yolu. Çok tercih edilmemesinin nedeni, savaş uçaklarında manevra kabiliyetinin ön planda tutulmasından. Çünkü bu kanat profili manevralarda çok fazla sürtünme kuvveti yaratıyor. Dronlarda manevradan ziyade havada kalma süresi önemli. B2 bombarduman uçaklarının kanat yapısı da bir çeşit martı tasarımı mesela. Tabi bunlar benim tahminim sadece. Bu profilin tercih edilmesinin bambaşka nedenleri de olabilir.

    Alıntıları Göster
    B2 martı kanattan ziyade "blended wing body" denen tipe giriyor. Tabii sizin dediğiniz de olabilir. Çok derinlemesine bilmiyorum ama aerodinamik kazanç/üretim zorluğu konusunda daha detaylı ve bilimsel bir şeyler duymak isterdim açıkçası. Bir şeyi pazarlamak için bunları öne çıkarmak gerekir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpmexxc

    Zaten yerli araba yapılıyor o gen in sayfasına gir bak bakalım 2 model çıkardılar 3. Ticari o çıkınca seri üretime geçecekler devletten bağımsız
    Onların sonu EVT veya ETOX gibi olmazsa iyidir.
  • baykar frimasi özel bildiğim kadarı ile türk havacılık sanayi ve aselsan in ürettiği anka ya ne oldu

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Üretimi devam ediyor yeni sipariş verilmişti yerli motor ile testleri yapılıyordu.

    İhraç etsek bizim için güzel bir eşik olacakm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    Bunun moturundan görüntüleme sistemine kadar yerli olacak. Diğer ihaların herşeyden önce motoru yabancıydı.
    Motoru TEI'den tedarik etmeye çalışacaklar fakat görüntüleme sistemi için Aselsan'ın çalışmaları bu araca yetişmeyeceğinden dışarıdan alınmaya devam edileceği söyleniyordu. Zaten bu araçta kullanılabilecek standartlara sahip görüntüleme sistemi Dünyada sadece 3-4 ülkede yada firmada üretiliyor denilmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.