Şimdi Ara

Akıllı Fatura ve iMessage-FaceTime sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
948
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Mobil Operatörler >> Turkcell >> Akıllı Fatura ve iMessage-FaceTime sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2543 Mesaj
    Merhaba, akıllı fatura zımbırtısı yüzünden iMessage ve FaceTime hizmetini aktive etmek için atacağım yurtdışı sms’i bir türlü gönderip de hizmeti aktive edemiyorum. Zira bu akıllı fatura denilen özellik faydalı ancak iptal ettirip tekrar açsam ayda 3 lira ücret istiyorlar en müşteri Hizmetleri buna bir çözüm üretmiyor. Bunu en kısa ve ücretsiz yoldan basıl aşabilirim?






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gravaze -- 4 Haziran 2018; 2:53:56 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    20578 Mesaj
    bu akıllı fatura hizmetine her ay para ödemiyor musun peki?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14549 Mesaj
    Etkinleştirme için akıllı fatura engel oluyor, ama uzun süre denemeler yapılınca bazen etkinleşebiliyor. Nasıl oluyor onu ben çözemedim, en sonunda iptal ettirdim hattıma tanımlanan ücretsiz akıllı fatura aboneliğini.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    Çözüm şu; AKILLI FATURA EK 10 TL paketini alıp imessage etkinleştirme işlemini yapabilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2247 Mesaj
    Aynı sorundan muzdurabim bu konuda ne yapabilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2543 Mesaj

    Akıllı fatura özelliğini iptal ettireceksiniz, ben başka çare bulamadım. Ek yurtdışı SMS paketi ise oldukça pahalı. Eğer önemli bir özellik değilse sizin için iptal ettirin geçin. Ben iptal ettirdim zaten paketleri dinine kadar da kullanmıyordum, ayda 3 TL verip yenisini de almadım bir zararını da görmedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fotoburak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    725 Mesaj
    Bende xiaomi telefonum için aynı dertten muzdaribim. Topu topu 1 mesaj atacak yurtdışına onu da akıllı fatura engelliyor. İptal mesajı gönderdim ama 1 ay sonra iptal olacakmış. Neden müşteri hizmetlerinin ve bayilerin ısrarla ücretsiz akıllı fatura tanımlamak istedikleri ortaya çıkmış oldu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
haberler
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.