Şimdi Ara

Akbank Tosla [ANA KONU] (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.464
Cevap
342
Favori
744.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet garanti ekleyebilirsin diye sms geldi muhtemelen kampanya dışı olacaktır zaten tosla çoğu bankta para aktarma diye görünüyor satış değil.
  • kıladam kullanıcısına yanıt
    Garantiden bir e-ticaret kampanyası gelirse durumu anlarız. Şu an için beklemedeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 750 tl harcamaya 20 tl bonus veren, pos şartı olmayan kampanyaya da saymıyor. Bu durumda e-ticarete de saymaz diye düşünüyorum. Zaten işlem hiç bonusflaş'ta gözükmüyor bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kıladam kullanıcısına yanıt
    Artık aköde yazmıyor iş yerinde tosla yazıyor diğer banka kartları ile para yükledim onda da öyle. Yani garantiye özel bir durum değil tosla yazması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnemyTerritory E kullanıcısına yanıt
    Evet ben de denedim. Bonus flaşta bir hareketlilik olmuyor. Garanti kendini sağlama almanın bir yolunu bulmuştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bonusflas ta işlem bile görünmüyor. Aylık 750 ye de saymıyor.
  • octopusokan O kullanıcısına yanıt
    Tosla canlı desteğe yazın. 1 hafta sürer kaldırmaları. Sms geliyor kalktığında..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PB258

    Tosla canlı desteğe yazın. 1 hafta sürer kaldırmaları. Sms geliyor kalktığında..
    daha ilk gün yazdım canlı desteğe ancak henüz dönüş yok. demekki bu süreçte daha da uzuyor süre. ama bankaların 1dk'da canlı birine bağlanmadan yaptığı bir işlemi 10 günde yapamamaları çok komik gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirswager

    Size deneyimimi aktarmak isterim, ilk defa kullandım ve hevesim kursağımda kaldı.

    17.04.2020 saat 01:26 tarihinde tosla uygulaması üzerinden Epin.com.tr firmasına ait epin ürünlerinden birini 53.10 TL’ye satın aldım.

    01:26 da gelen sms bilgisine istinaden Epinim birkaç dakika içerisinde gelecekti ancak yarım saati aşan sürede herhangi bir sms gelmedi ve 02:00’a kadar oyun marketinde stokta olan ve 02:00’dan sonra marketten kaldırılacak, ihtiyacım olan ürünü alamadım.

    Artık ilgili ürüne ihtiyacım kalmamıştı ve mağdur edilmiştim.

    Epin firmasının Canlı desteğinden ürünüm ne zaman gelecek diye bilgi almak için yazdım. “1-2 gün içinde stok gelir” dendi. Sonra “pazartesi-salı stok gelir” dediler, otomatik sms atılır gibi alaycı bir tavırla karşılandım.

    İade talep ettiğimde Toslaya yönlendirdiler, Toslaya yazdım, Epin.com.tr firmasının iade başlatması gerekiyor dendi. Devlet dairelerini anımsattı

    Gece tekrar epin firmasının canlı desteğine bağlandım bu sefer ilgili arkadaş operasyon@epin.com.tr mail göndermem gerektiğini söyledi, gece iade mailini gönderdim ancak ertesi gün akşama kadar herhangi bir dönüş olmadı.

    Bu sefer aradım iadelerin 3-5 iş günü içerisinde onaylandığını söyledi, benimle dalga geçiyorlardı sanki iade istemesem ürün zaten pazartesi veya salı gelecekti iade isteyince daha hızlı olması gerektiği yerde daha da uzadı. İadeyi iptal ettim paşa paşa epini bekledim ve bu sürede akbank tosla hiçbir şey yapmadı.

    Epin firmasının sitesinde stokları olmadığı için ürünü kaldırmışlar ancak toslada hala satılıyordu. Kısaca epin, dijital para, oyun almadan önce firmanın sitesini kontrol ediniz.

    Stokları entegre değil, benim gibi mağdur ve sinir hastası olmayınız.
    Çok basit ancak uygulamaları için çok kötü bir cüzdan-epin stok genel sorunu ve hakkında yaşadığım sorunumu 17 Nisan 2020’de mail göndermiştim.



    Tam 1 ayı aşkın bir süre sonra bugün maile dönüş geldi ancak çözüm değil “evet, stok problemi yaşanıyormuş, sorununuz çözülmüş sanırım” tarzında maildi.



    İnanılmaz ağır işleyen bir mail operasyonları var, iki üç kez mailinizi kontrol ediyoruz diye sms gönderdiler ben de sandım ki epin-cüzdan sağlayıcıları ile görüşüp sorunu kökten çözecek sandım ama çok iyi niyetliymişim,



    Hesabımıza bloke vs. konsa kim bilir ne zaman dönerler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bloke olmaması için işlem aralıklarını nasıl ayarlamak gerekiyor? 3000 TL için 1500x2 aralarına 1 hafta koymayı düşünüyorum.
  • marslan1999 kullanıcısına yanıt
    Ben tek seferde yapmak istedim bloke oldu sonra peşpeşe ikiye bölerek işlem yaptım sorun olmadı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kaptan_tsubasa K kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, sürenin önemi yok diyebiliriz sanırım. Önemli olan 1500-2000 sınırını geçmemek.
  • marslan1999 kullanıcısına yanıt
    Sanırım öyle banada müşteri hizmetleri tam bilgi vermedi ama ben peşpeşe yaptım ikincisinde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1650 TL yi tek seferde yaptım sorun olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsi burada100 TL indirimi kullanacsgim, isimli kart istersem kart gelmeden online alışveriş yapabilir mıyım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmklc

    Hepsi burada100 TL indirimi kullanacsgim, isimli kart istersem kart gelmeden online alışveriş yapabilir mıyım
    Yapamıyorsun. Hemen başvur bir ihtimal yetişir. Benimki 5 güne geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.