Şimdi Ara

Akbank Kampanyaları 'Hedef Kitle' Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Akbank kredi kartı ile Axess mobilde bulunan hiç bir kampanyaya katılım sağlamıyorum. Bildiğim kadarıyla bu konu hakkında sorun yaşayan tek kişide ben değilim. Konu hakkında Akbank ile yaptığım görüşmede otomatik mesaj tarzı bir mail aldım. Gelen mail bu şekilde.


    Değerli Müşterimiz,


    Kampanya ile ilgili iletiniz Bankamızca incelenmiştir.

    Bazı kampanyalarımız Bankamızca önceden belirlenen müşterilerimize özel hedef kitleli bir kampanya olup bu tür kampanyalarda müşterilerimiz içerisinde yer alınmadığında kampanya kaydı yapılamamaktadır.


    Bilgilerinize sunar, Bankamız ürün ve hizmetlerine gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.


    Saygılarımızla,

    Akbank


    Herkese verilen cevap bu. Ancak tüm kampanyalara katılamıyorum. Velhasıl bu işte ya bir yanlışlık var. Yada Akbank bazı müşterilerine üzeri kapalı bloke koymuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FatihinOrg -- 13 Ekim 2021; 15:1:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aynı şekilde benim ve eşimin kartları için de aynı durum var
    Bu konuda bir girişim gerekli sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gittigidiyor, a101, fatura kampanyası, akbank kart market ve hepsiburada kampanyası hiçbirine katılım yaptırmıyor. genel bir sorun var gibi

  • Aynısı bende var zaten bir işi düzgün yapsalar şaşardım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar sorun devam ediyor mu hala düzeltebilen olursa paylaşalım.. sürekli kayıt oluşturuyorum düzelsin diye..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende de bu sorun devam ediyor çözüm bulan var mı?

  • cozumu yok hocam. CRM ekibi bir garip calisiyor akbankin.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.