DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
AİRTİES RT-206 Modeme bağlanamıyorum...
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
2.100
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> Modem >> AİRTİES RT-206 Modeme bağlanamıyorum...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2131 Mesaj
      21 Haziran 2009 17:36:44
      Arkadaşlar bi işlem yapmak için modeme bağlanmak istiyorum ama bağlanamıyorum. İnternet Explorer'dan ıp numaramı yazınca önüme modemin giriş sayfası geliyor. ttnet kullanıcı adı ve şifremi yazıyorum girmiyor. Doğru olduğundan eminim çünkü kota bakarken aynı kullanıcı adı şifreyle giriyorum... sorun nedir acaba? ben mi yanlış yapıyorum yoksa. okuduğum bi internet sitesinde kullanıcı adına admin şifreye ttnet yazınca girebildiğimizi söylüyordu ama oda olmuyo


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :::Pesimist::: -- 21 Haziran 2009; 17:41:37 >
      _____________________________

    • Yarbay
      15094 Mesaj
      21 Haziran 2009 23:27:44
      tam bı bela o modem yaa...


      _____________________________

      PSN ID: vea_victis
    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      21 Haziran 2009 23:55:23
      Modemle ne alakası var. Oraya ttnet şifreni girmeyeceksin, modeme atadığın şifreyi gireceksin.


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      22 Haziran 2009 00:03:16
      dostum giriş sayfasının ayarını değiştirmediysen kullanıcı adın ve şifren admin olması lazım.


      _____________________________

      hitfilmizle.com
    • Yarbay
      2131 Mesaj
      24 Haziran 2009 22:50:34
      Tamam beyler değiştirmişim denerken oldu :D


      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.