Şimdi Ara

Airbag nedeniyle ölen sürücü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haber şu şekilde arkadaşlar.

    Şarapnelli hava yastığı oto dünyasını karıştırdı

    Amerika’da kaza geçiren bir kadın sürücünün, hava yastığının patlaması sonucu öldüğünün anlaşılması, Amerika’yı karıştırdı.

    Söz konusu kişinin, hava yastığının patlamasıyla saçılan metal şarapnel parçalar nedeniyle öldüğü belirtilirken, Amerikan Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği kurumu, Takata firmasında üretilen hava yastıklarını kullanan otomotiv üreticilerinin geri çağırma operasyonu düzenlemesini istedi.



    Kaliforniya’da bu ay içinde trafik kazası yaparak, boynundaki kesik yüzünden ölen bir kadın sürücünün, patlayan hava yastığından fırlayan parçalar yüzünden hayatını kaybettiği ortaya çıktı. Amerikan Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği kurumu, söz konusu ölüm olayından sonra Japon Takata tarafından üretilmiş hava yastıklarının bir bölümünün, patlama anında şarapnel etkisi yaratacak parçalar saçtığını, bu nedenle Toyota, Honda, Nissan, BMW, Mazda, GM markaların bu parçayı değiştirmek üzere ülke çapında geri çağırma yapması gerektiğini bildirdi. Bu kapsama giren araç sayısının 5 milyona yaklaştığı belirtiliyor.

    Asıl neden nem mi?
    NHTSA, olayın, hava yastıklarının uzun süre neme maruz kalmasından kaynaklandığının düşünüldüğünü vurgularken, bu nedenle geri çağırmaların da, “nem”li kent ve eyaletlerden başlaması gerektiğine dikkat çekildi.



    http://www.milliyet.com.tr/sarapnelli-hava-yastigi-oto/ekonomi/detay/1958134/default.htm







  • Parca tesirli Airbomb yapmış takata



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 22 Ekim 2014; 9:11:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni haberden çok Amerikadaki sistemler ve kurumlar hayrete düşürüyor. Esasında hayrete düşmemek lazım, çünkü olması gereken bu.

    Kuruma ve yaptığı işe bakar mısınız?

    Amerikan Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği Kurumu

    Bir kaza oluyor ve adamlar dedektif gibi olayı inceleyip asıl ölüm sebebini belirliyorlar.
    Sadece belirlemekle kalmayıp, marka model bazında problemli olabilecek araçları da tespit ediyorlar.
    Net bir tablo ortaya koyup araçların geri çağırılması gerektiğini söylüyorlar.
    5 milyon araçmış, maliyetmiş, araba fabrikası imajıymış kimseyi dinlemiyorlar.
    İşte verilen verginin insana geri dönüşü bu olmalı. İnsana verilen değer böyle olmalı.

    Biz böyle şeyler görebilecek miyiz?
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Lost'daki bir replik geldi aklıma.

    "See you in another life brother".


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı hava yastıkları bizim ülkemizde satılan araçlarda var mıdır acaba?
    Yoksa ölüm, trafik kazalarının fitratında var diye geçiştirilecek mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usb -- 22 Ekim 2014; 9:39:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boynu kırılıp ölen duymuştum bunu ilk defa duydum,, parça tesirli airbag
  • Bazıları japon da japon diye tutturur ama en iyisini japonlar yapıyor diye birşey yok. Onların ürettiğide sürekli sıkıntılı işler olabiliyor. Bu bir örnek. Çok güvendikleri fukushima ortada, vw'lerde kronik bozulan ve çok pahalı olan nox sensörünün üreticisi de japon ntk. Yani japon sorunsuz süper falan değil. Gayet de sorunlu, pahalı veya böyle hayatı rüskler taşıyan üretimler de yapabiliyorlar. O yüzden körü körüne hiçbirine güvenmemek lazım.
  • Bizim ileri demokrasi bakalım ne zaman bu seviyeye ulaşacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Beni haberden çok Amerikadaki sistemler ve kurumlar hayrete düşürüyor. Esasında hayrete düşmemek lazım, çünkü olması gereken bu.

    Kuruma ve yaptığı işe bakar mısınız?

    Amerikan Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği Kurumu

    Bir kaza oluyor ve adamlar dedektif gibi olayı inceleyip asıl ölüm sebebini belirliyorlar.
    Sadece belirlemekle kalmayıp, marka model bazında problemli olabilecek araçları da tespit ediyorlar.
    Net bir tablo ortaya koyup araçların geri çağırılması gerektiğini söylüyorlar.
    5 milyon araçmış, maliyetmiş, araba fabrikası imajıymış kimseyi dinlemiyorlar.
    İşte verilen verginin insana geri dönüşü bu olmalı. İnsana verilen değer böyle olmalı.

    Biz böyle şeyler görebilecek miyiz?

    Duyarız hocam. "Otomobile biniyorsanız kaza bu işin fıtratında var."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Beni haberden çok Amerikadaki sistemler ve kurumlar hayrete düşürüyor. Esasında hayrete düşmemek lazım, çünkü olması gereken bu.

    Kuruma ve yaptığı işe bakar mısınız?

    Amerikan Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği Kurumu

    Bir kaza oluyor ve adamlar dedektif gibi olayı inceleyip asıl ölüm sebebini belirliyorlar.
    Sadece belirlemekle kalmayıp, marka model bazında problemli olabilecek araçları da tespit ediyorlar.
    Net bir tablo ortaya koyup araçların geri çağırılması gerektiğini söylüyorlar.
    5 milyon araçmış, maliyetmiş, araba fabrikası imajıymış kimseyi dinlemiyorlar.
    İşte verilen verginin insana geri dönüşü bu olmalı. İnsana verilen değer böyle olmalı.

    Biz böyle şeyler görebilecek miyiz?

    Duyarız hocam. "Otomobile biniyorsanız kaza bu işin fıtratında var."

    Aynen ya canım ülkemde araba, trafik işte kaza bunun fıtratında var der kapatırız konuyu..




  • Vw bu hava yastigini kullaniyorsa sorun olmayacaktir. Cunku tum carpisma testlerinde manken hava yastigini iskaliyor. Daha dogrusu hava yastigi adami iskaliyor. Ama diger markalar kullaniyorsa sorun ciddi olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Vw bu hava yastigini kullaniyorsa sorun olmayacaktir. Cunku tum carpisma testlerinde manken hava yastigini iskaliyor. Daha dogrusu hava yastigi adami iskaliyor. Ama diger markalar kullaniyorsa sorun ciddi olabilir.

    Yani şu konuda bile VW laf sokuldu ya drrah diyorum başka bir şey demiyorum.

    Detaya girersek ıskalasa bile fırlayan şarapnel insanı öldürür.
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    bizde olsa ne doğru düzgün araştıran olur nede firmalara böyle bir çağrı yapmaya cesaret edebilen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Vw bu hava yastigini kullaniyorsa sorun olmayacaktir. Cunku tum carpisma testlerinde manken hava yastigini iskaliyor. Daha dogrusu hava yastigi adami iskaliyor. Ama diger markalar kullaniyorsa sorun ciddi olabilir.

    Yani şu konuda bile VW laf sokuldu ya drrah diyorum başka bir şey demiyorum.

    Detaya girersek ıskalasa bile fırlayan şarapnel insanı öldürür.

    yastık ıskalıyorsa şarapnel de ıskalar. çünkü vw de hava yastıgının açıldıgı yer ile kafanın vurdugu yer çok farklı. vw nin far açma kapama düğmesini yumuşak bir malzemeden yapması şart. ben bu yorumu vw kullanıcılarını rahatlatmak için yaptuım. şimdi bu haber sonrası birçok aracın fiyatı düşecek iken vw nin artmaya devam edecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN291

    bizde olsa ne doğru düzgün araştıran olur nede firmalara böyle bir çağrı yapmaya cesaret edebilen.

    Biz deriz ki aaa bak hava yastığı açılsa da ölüyor açılmasa da
    Hemen gider pert airbagi açılmış ama UCUZ arabalara yöneliriz :) nasıl olsa fark yok bea
  • Sigorta Şirketleri de benzer uygulamalari yapıyor yurt dışında. Olay yerine gitme ya da parka çekilmiş araca inceleme şeklinde .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Vw bu hava yastigini kullaniyorsa sorun olmayacaktir. Cunku tum carpisma testlerinde manken hava yastigini iskaliyor. Daha dogrusu hava yastigi adami iskaliyor. Ama diger markalar kullaniyorsa sorun ciddi olabilir.

    Şöyle de bir detay var, VW'de göğüs yumuşak olduğu için hava yastığını ıskalasa da sorun olmayacaktır. Yumuşak malzeme sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Beni haberden çok Amerikadaki sistemler ve kurumlar hayrete düşürüyor. Esasında hayrete düşmemek lazım, çünkü olması gereken bu.

    Kuruma ve yaptığı işe bakar mısınız?

    Amerikan Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği Kurumu

    Bir kaza oluyor ve adamlar dedektif gibi olayı inceleyip asıl ölüm sebebini belirliyorlar.
    Sadece belirlemekle kalmayıp, marka model bazında problemli olabilecek araçları da tespit ediyorlar.
    Net bir tablo ortaya koyup araçların geri çağırılması gerektiğini söylüyorlar.
    5 milyon araçmış, maliyetmiş, araba fabrikası imajıymış kimseyi dinlemiyorlar.
    İşte verilen verginin insana geri dönüşü bu olmalı. İnsana verilen değer böyle olmalı.

    Biz böyle şeyler görebilecek miyiz?

    şaşıracak bir durum yok, karayolları standartlarını da belirleyen Amerikalılar, AASHTO standartları kullanılıyor dünyanın hemen her yerinde

    hangi proje hızında ne kadarlık dever yüksekliği olacağını, şerit genişlikleri, kurp (viraj) yarı çapları, banket genişlikleri....vs.




  • Eceli gelmiş ölmüş ötesi var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Eceli gelmiş ölmüş ötesi var mı ?

    Satana kadar: Arabam sorunsuz, sıkıntısız.

    Sattıktan sonra: O arabanın Allah belasını versin.

    Fransız yolda bırakınca: Vebalini nasıl ödeyecekler?

    Japon öldürünce: Eceli gelmiş ölmüş.

    Komik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.