< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Degisim Zamanı -- 1 Mayıs 2021; 12:38:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Degisim Zamanı -- 1 Mayıs 2021; 12:38:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İçinde ki tozdur gazdır sıvıdır çok önemli değil. En azından son kullanıcının işine yaramaz. Bir kez airbag hayatımı kurtardı dönüpte gaz mı lan bu demedim.
Arkadaş bir parça yardım bir parça ticari amaçla konu açmış keza yararlı bilgiler de vermiş. Nedendir bir acığını yakalamaya çalışmak. Amaç üzüm yemek değil bağcıyı dövmek. Bilgiler için teşekkür ederim. Yararlı bir konu. |
hocam 10 senedir airbag isi yaptiginizi soyluyorsun fakat daha calisma prensibini bilmiyorsun.ustune millete yanlis bilgi veriyorsun.hic bir airbagin icinde kesinlikle gaz yoktur.airbagin sismesini saglayan airbagin icinde bulunan kati maddedir.(genellikle NaN3).kaza aninda bu kati elektrik yardimiyla ateslenerek milisaniyeler icinde reaksiyona girerek hacminin 100 lerce kati gaz aciga cikarir ve airbag siser.tepkime ekzotermik ve gaz sikisip basinci arttigindiginda dolayi olusan gaz Asiri sicaktir.kullanilan kati airbag sistemine gore degisebiliyor.
|
Dh'ye de özel bi indirim olursa tadından yenmez. |
Bilader bizde sanayideyiz.
Bizde biliyoruz neyin ne olduğunu. Şase var hee ne alaka şase ile arabanın altıyla? Benim arabanın sensörü şaseye bağlı değil onu ne yapacaz açıkla hadi? Ben atalet sensörü diyorum, ivme diyorum, onarım yapılmamalıdır diyorum sen bana sök tak yaparsın anlamazsın diyorsun. Tamam öyle olsun. |
Arabanın atında darbe sensörü olmaz.
Traversi takıp airbag patlatanda mevcut. Airbag'in patlaması için kaporta hasarına ya da darbe sensörüne denk gelmeside gerekmez. Airbag sisteminde atalet sensörü mevcuttur. Aracın hızı fabrikasyon olarak belirlenen eşik değerinin üzerinde bir ivme ile azalır ise ön airbagler açılır. Bu ivmenin şiddetine göre sürücü ve yolcu airbag'i 1. ve ya 2. kademe açılır. Perde ve yan koltuk airbagleri için; B sütünunun içinde darbe sensörleri mevcuttur. Bazı araçlarda yanal ivme ölçer bu darbe sensörlerine yardım ederken bazı araçlarda perde airbagleri sadece darbe sensörlerine göre açılır. Airbag beyni (aracın ortasında bulunan) tamir olmamalıdır (kodlama v.s.). İçindeki ivmeölçer büyük kazadan sonra kullanılmaz hale gelir. Yenisi takılmalıdır. Bu yazdıklarım yeni nesil araçlar için geçerlidir (2007 =>). eski nesil araçlarda farklılıklar gözlemlenebilir. Amaç üzüm yemek, bağcı ile işimiz olmaz ancak biraz teknik bilgi lütfen. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |