< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1EA21AB38 -- 29 Ağustos 2025; 1:3:30 > |
aile evinde üni okumak
-
-
maddi imkansızlıklar nedeiyle aile evinde okudum. halen aile evinde yaşıyorum.psikolojim bozuk. bozulma sebebi aile evi değil tabi ki, bozulmaya meğilliydi bu da tetikçisi oldu.
_____________________________ -
Yapılmaması gereken eylem ben yaptım pişmanım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
abi iyi hoş diyonuz da aile evinden uzakta okuyacak maddi imkanımız yok ki emk. o zaman napacak bizim gibi garibanlar he size soruyorum ben
_____________________________ -
uzakta okumak eğer KYK çıktıysa o kadar pahalı değil ya, aylık 720 TL veriyorum, hem kahvaltı hem akşam yemeği de alıyorum ki yemekleri çok iyi her gün ya tavuk ya köfte ya da başka bir et yemeği çıkıyor ben açıkcası evde böyle beslenmiyordum
hatta size net bir şey söyleyeyim aileniz evde sizi böyle beslemeye kalksa dışarıda okumaktan çok çok çok daha pahalıya gelir.
kyk bugünün Türkiye'sinde şaşırılacak düzeyde avantajlı bir fırsat.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi himezp2 -- 5 Mayıs 2025; 21:48:44 >_____________________________
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






