Şimdi Ara

Aikido Mu Wing Tsun Mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
77
Cevap
2
Favori
8.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 47
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 22 gün 14 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 07BLueDeViL07 (8 mesaj) Xenical (7 mesaj) *No Fear* (6 mesaj) osmannn94 (5 mesaj) BiGTeam19o3 (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (3 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Aikido Mu Wing Tsun Mu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Evet beyler



    |
    |
  • Yarbay
    2160 Mesaj
    Orjinal mi?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Wing chun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buck Dich -- 22 Ekim 2010; 20:35:40 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    463 Mesaj
    Wing chun
    |
    |
  • Yarbay
    3396 Mesaj
    Biri saldırı , biri savunma sanatı . Ne istediğine karar ver önce
    |
    |
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Evet arkadaş haklı ikisi ap ayrı sporlar bir kere ikisini kıyaslamak yanlış olur kanaatindeyim ama oyum wing chun dan fazla artistik yapmadan 4-5 saniyede knockout.
    |
    |
  • Yarbay
    2874 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jolly_RogeR

    Biri saldırı , biri savunma sanatı . Ne istediğine karar ver önce
    |
    |
  • Yüzbaşı
    451 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: radyasyo_N


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jolly_RogeR

    Biri saldırı , biri savunma sanatı . Ne istediğine karar ver önce


    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    İkiside savunma sanatıdır.Fakat W.T daha savunma ağırlıklıdır,Aikido'da rakibin gücünü rakibe yansıtırsın gibi bi olay var.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bruce lee yenilmezdi yani Wing Tsun oluyor

    .
    |
    |
  • Çavuş
    55 Mesaj
    Jujutsu
  • Çavuş
    44 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1234*

    Jujutsu

    Konuyu açan arkadaşımız görüş olarak Aikido vs W.T üzerinde yorumlarımızı bekliyor,kafamıza göre branş
    yazmamızı deil.
    |
    |
  • Çavuş
    55 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BiGTeam19o3


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1234*

    Jujutsu

    Konuyu açan arkadaşımız görüş olarak Aikido vs W.T üzerinde yorumlarımızı bekliyor,kafamıza göre branş
    yazmamızı deil.


    peki özür dilerim
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: BiGTeam19o3

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1234*

    Jujutsu

    Konuyu açan arkadaşımız görüş olarak Aikido vs W.T üzerinde yorumlarımızı bekliyor,kafamıza göre branş
    yazmamızı deil.

    Konuyu açanın avukatı detected

    Sığınaklara Aloo ben oyalarım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    311 Mesaj
    Aikido yaptım. Siyah kuşak almadan bir halt yapamazsın sokakta. Siyah kuşağı da aldıktan sonra bir şey yapacaksın diye garantin olmaz eğer hocan iyi değilse.

    Wing Tsun çok saçma bir şey. Boşuna zaman harcama ona.
    |
    |
  • Binbaşı
    1504 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Myceneans

    Aikido yaptım. Siyah kuşak almadan bir halt yapamazsın sokakta. Siyah kuşağı da aldıktan sonra bir şey yapacaksın diye garantin olmaz eğer hocan iyi değilse.

    Wing Tsun çok saçma bir şey. Boşuna zaman harcama ona.


    Katılıyorum. Sokakta kendini rahat bir şekilde savunabilmek istiyorsan, Kick-Box ya da Dentokan Ju Jutsu öneririm. Kick-Box yaparsan daha çabuk sokakta kendini savunursun, Dentokan Ju Jutsu yaparsan daha geç verim alırsın ama Kick-Box dan 5-6 kat daha etkili olur ve bıçak, sopa veya birden fazla kişiyle dövüşte çok daha rahat savunursun kendini. Tabi Dentokan Ju Jutsu eğitimi veren çok az yer var.
    |
    |
  • Binbaşı
    1635 Mesaj
    Ninjutsu derim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    849 Mesaj
    Kênpo Karate yada Shotokan öneririm ben. ama onu öğreticek usta varmı türkiyede bilmiyorum. hatta biraz mma kaçıcak ama şöyle yap derim Shotokan + Kick Box (zorunlu değil) + wrestling (zorunlu) süper bişey olursun ama kesinlikle greko roman gitme derim freestyle her zaman için daha iyi
    |
    |
  • Binbaşı
    1727 Mesaj
    Muay thai(dizli dirseklisinden ) + Jiujutsu
    |
    |
  • Yüzbaşı
    964 Mesaj
    güreş
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Radyo Dinle
Ekonomi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,688
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.