Şimdi Ara

Ağustos Ayı'nda Kalkan/Antalya'da Plajlar/Turlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 35 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Antalya.Gayrimenkul (2 mesaj) rolanddes (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, 1-15 Ağustos arasında Kalkan tarafında hem araba hem de villa kiralamayı planlıyoruz balayımız için, kovid'den uzak olmak adına, bütçemiz dahilinde.


    Fikirlerinizi almak istediğim konular var:


    1- Kaputaş gibi plajlarda tesis falan yok diye biliyorum. Düzgün tesisi olan plajlar da var mıdır oralarda? Cıstak cıstak olmayan beach'ler yani? çünkü güneş altında pişmek istemiyoruz.


    2- Sadece bizim olacağımız günübirlik tekne kiralayıp koyları gezmek için hangi firma/kaptanı tavsiye edersiniz?


    Teşekkürler




    |
    |
  • Hocam o bölgede villa kiralayan bir arkadasım var ancak fiyatları 5 yıldızlı otellerle yarışıyor maalesef.Yine görüşmek fikir almak istersen telefon numarasını verebilirim.


    Tekne konusunda yine o arkadaş yardımcı olabilir..Arabadan ziyade motorsiklet yada atv motor kiralamanızı tavsiye ederim.Özellikle doğal güzellik açısında atv motorlar gerçekten çok iyi bir alternatif oluyor.


    @rolanddes




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalya.Gayrimenkul -- 27 Nisan 2021; 20:45:7 >
  • Antalya.Gayrimenkul kullanıcısına yanıt

    Valla telini alirim. Araba kiralamayi farkli yerlere gidebilmek icin yapicaz hocam. Ulasim yani. Atv sanki daha cok keyif icin kiralaniyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rolanddes kullanıcısına yanıt

    Evet araba gezmek için atv dağ bayır gezmek için :) Duruma göre değerlendirirsiniz hocam.O arkadaşın numarasını özelden paylaşıyorum.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.